Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volkswagen Polo wtryski

ghul17 13 Mar 2009 12:57 7304 17
  • #1 13 Mar 2009 12:57
    ghul17
    Poziom 9  

    Witam nadeszła ta chwila na zmiene końcówek wtrysków...w moim polo 1.9 D 1996 iż myśle że to wina trzesacego sie silnika zaraz po opaleniu auta rano przez pierwsze 3minuty.świeczki sprawne wszystkie na 100%.Teraz wymieniam wtryski stare sprawdzałęm to cos pryskały ale nie trzymały cisnienia i troche z nich kapało kroplami ropy.Kupiłem THM za 39zł sztuka teraz sie moczą jutro zakładam (słyszałem że nie są dobre ale takie mi wcisneli gwarancja 2 lata.Teraz szukam i nie moge znaleść jakie jest prawidłowe i minimalne Ciśnienie otwarcia wtryskiwacza do silnika SDI znalazlem a do zwykłego to mi sie nie udało może wiecie gdzie to jest albo znacie te wartosci? z góry dzięki za pomoc

    0 17
  • #2 13 Mar 2009 14:41
    Sztomel
    Poziom 34  

    zawracasz sobie kolego głowę wtryskami a to nie ich wina, co innego gdyby silnik źle pracował niezależnie od temperatury ale trzęsawka zaraz po odpaleniu na zimnym to inna przyczyna, zacznij od sprawdzenia czy na te sprawne świece jest podawane napięcie ich zasilania.

    0
  • #3 13 Mar 2009 15:37
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Ciśnienie otwarcia nominalne 130 atm.

    0
  • #4 13 Mar 2009 15:38
    ghul17
    Poziom 9  

    świeczki świecą dobrze i w miare równo sprawdzałem je przy wyciąnietych wtryskach wszystkie swiecą dobrze a trzesawka to jest tak jak by na jednym cylindrze kulał bo troche kopci na biało.No i czasem mam problemy z odpaleniem auta gdy osiągnie temperature 90stopni auto zgasze na 2 minuty potem wsiąde do niego i odstrzała przekręce kluczyk (tak jak w benzynie) to samochód długo trzeba chełtać ze 4 razy obrotem wału i odpali.A jak sprawdzałem wtryski to własnie nie trzymały cisnienia tylko uchodziło i może od tego problem.Zasiągłem opini "dislowca mechanika"mówił że każdy diesel powinien od strzałą odpalić gdy jest ciepły.i dlatego mnie to denerwuje może ta komora wirowa tak działą?

    0
  • #5 13 Mar 2009 15:42
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Ciśnienie ci podałem, a problem nie od wtrysków.

    Dodano po 1 [minuty]:

    karolla co to ma wspólnego z tematem postu, załóż swój nowy.

    0
  • #6 13 Mar 2009 16:15
    Sztomel
    Poziom 34  

    ghul17 napisał:
    świeczki świecą dobrze i w miare równo sprawdzałem je przy wyciąnietych wtryskach wszystkie swiecą dobrze a trzesawka to jest tak jak by na jednym cylindrze kulał bo troche kopci na biało.No i czasem mam problemy z odpaleniem auta gdy osiągnie temperature 90stopni auto zgasze na 2 minuty potem wsiąde do niego i odstrzała przekręce kluczyk (tak jak w benzynie) to samochód długo trzeba chełtać ze 4 razy obrotem wału i odpali.


    no i widzisz jak Cię trzeba ciągnąć za język - czyli silnik nie ma tylko problemów z odpalaniem i równomierną pracą jak jest zimny ale i również jak ciepły a to zupełnie zmienia postać rzeczy i diagnoza byłaby zupełnie inna, musisz być bardziej wylewny - zwłaszcza w pierwszym poście bo od tego zależy prawidłowa diagnoza - dalej przez problem pewnie poprowadzi cię kolega - poprzednik mojego postu - zdaj się na niego - polecam gorąco
    (kol. trans-serwis - tylko bez urazy, żaden podtekst, wiem że chcesz pomóc i to w każdym szanuję)

    0
  • #7 13 Mar 2009 17:26
    Usunięty
  • #8 13 Mar 2009 17:55
    ghul17
    Poziom 9  

    tak mi powiedzieli że trzeba moczyć 24 godziny bo inaczej sie zatrą po włożeniu wiec robie tak jak mówią nie chce 160zł w błoto wyrzucić.Sztomel to jaka jest twoja diagnoza? skoro wtryski nie trzymają cisnienia to może dlatego tak mu sie TROSZKE ciezko pali....dodam że jak przekręce kluczyk i troche podgrzeje swieczki tak z 4sekundy na ciepłym silniku to pali łądnie nie ma tej trzesawki tylko ładnie pracuje.trzesawka pojawia sie np jak stoi całą noc w garazu i rano odpalam.filtr paliwa tez wymieniłem.

    0
  • #9 13 Mar 2009 18:50
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Owik ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy podawałem ja anie Sztomel i dla mnie typ silnika i cena jaką zapłacił za końcówki wystarczy do tego żeby stwierdzić, że jest to zwykły 1,9D i ciśnienie j.w.

    0
  • #10 13 Mar 2009 19:10
    Usunięty
  • #11 13 Mar 2009 20:14
    ghul17
    Poziom 9  

    no niestety ta pompa to nieszczesny LUCAS jutro założe te nowe końcówki i ciekawe czy sie cos poprawi dynamika/spalanie.... chociać i tak nie jest żle bo 5.5litra cykl mieszany

    0
  • #12 13 Mar 2009 20:28
    Mirek.tok
    Poziom 19  

    JEŚLI TO LUCAS i dymi na BIAŁO pozapaleniu i szarpie jak by nie palił na 1 cylindrze ?-uszkodzony (zatarty)elektryczny przestawiacz zapłonu (bardzo częsta awria w pompach L.)

    0
  • #13 14 Mar 2009 14:08
    ghul17
    Poziom 9  

    no i jest problem nowe końcówki wtrysków THM(angielskie) po zakonserwowaniu są beznadziejne leją gożej niż te stare wogóle ich nie słychać i nie pracują tak jak powinny.zawiozłem na zwrot do sklepuj i musze załatwić jakiś papierek od mechanika z pieczątkami że są niesprawne itd lepiej rozpatrzą moją reklamacje (będzie to trwało 2 tyg) odsyłają do hurtowni i tam rzekomo hurtownia ma swoich rzeczo znawców dopiero jak stwierdzą że są zepsute to odsyłają do sklepu nowe a mi kasy nie oddają tylko za tą kwote moge coś kupić u nich innego (czyli np nowe końcówki wtrysków tyle że bosha 60zł sztuka) wkurzyłem sie wkręciłem stare wtryski.

    @Mirek.tok może masz racje bo jak mechanik odpowietrzał i odkrecił jedną rurke to silnik bardzo szarpał wrecz zgasł (a podobno tak nie powinno byc) dopiero pózniej nie gasł ale strasznie nim chwiało na boki. jednak moze coś byc z tą pompą.ile taka naprawa pompy?

    0
  • #14 14 Mar 2009 15:20
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Te końcówki wymieniałeś sam ?
    Powodzenia w reklamacji.
    Mam propozycję zaprowadź ten samochód do warsztatu bo ten problem cię przerasta.

    Dodano po 48 [sekundy]:

    Niech sprawdzą ciśnienie w cylindrach.

    0
  • #15 14 Mar 2009 17:14
    ghul17
    Poziom 9  

    babka w serwisie mówiła że szanse zawsze są przecież nie wcisną mi chyba uszkodzonych końcówek . auto cały czas mam w warsztacie u znajomego i razem poprostu główkujemy założyłem teraz te stare i jezdze dalej.....czekam na rozwiązanie sprawy z reklamacją

    0
  • #16 14 Mar 2009 20:03
    Mirek.tok
    Poziom 19  

    Elektrozawór kąta wtrysku jest wkręcony w pompę pod kątem od strony chłodnicy lub silnika (w zależności od wersji pompy) zasilany jest 2 pinami do sprawdzenia czy jest uszkodzony można go delikatnie stuknąć na pracującym silniku silnik powinien przez pare sekund lepiej pracować

    0
  • #17 15 Mar 2009 10:36
    ghul17
    Poziom 9  

    od strony silnika jest coś takiego przykryte takim małym(kondonkiem gumowym czarnym) i idzie do niego kabel czrny to może to? i co i to może być zatarte? czy coś?

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo