Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Co sadzicie o Myphone 3350, 6650 i 6691

paw150 13 Mar 2009 17:07 6598 15
  • #1 13 Mar 2009 17:07
    paw150
    Poziom 9  

    Witam

    Mam pytanie co sadzicie o telefonach Myphone 3350, 6650 i 6691.
    Jakie są w użytkowaniu ?? który waszym zdaniem jest najlepszy ??

    Pozdrawiam
    Paw150

    0 15
  • #2 13 Mar 2009 21:01
    kaczmarj
    Poziom 23  

    6650 bo takim się bawiłem jest dość ładnie wykonany, choć troche tandetne klawisze. Plusem są dwie karty sim działające naraz. Słaby aparat i co najbardziej dołuje tego tela to SŁABY MIKROFON. Osoba odbierająca połączenie od kogoś z MyPhona nie potrafi zrozumieć rozmówcy. Za taką kaskę są dużo lepiej wykonane i działające telefony np. koreańskie.
    Tylko 2 simy i nic poza tym.

    0
  • #3 14 Mar 2009 10:49
    rekord100
    Poziom 23  

    Dwa simy , ekran dotyk, aparat vga i aby do pierwszej usterki, bo potem kosz.

    0
  • #4 06 Kwi 2009 15:30
    cinpl
    Poziom 10  

    6691 jest dobry. Napisalem o nim troche na www.cin.pojan.net/myphone nie bede wszystkiego tu przeklejal. Trzyma do 8 dni (potwierdzam, 2 karty aktywne przy kilku minutach rozmow dziennie i kilku (<10) sms-ach dziennie). Jak sie zepsuje, to jest gwarancja i serwis door-2-door przez 2 lata. Po 3 miesiacach nic nie trzeszczy, ani razu nie bylo zwiechy (chociaz sa bledy w firmwarze, czytac na stronce ktora podalem). Do dzwoniania i nie noszenia 2 komorek - idealna sprawa.

    0
  • #5 04 Maj 2009 19:14
    seeb
    Poziom 12  

    Ja od siebie dodam, że cinpl ma stary firmware w moim 6691 nie występują żadne z wymienionych błędów a w szczególności telefon nie zawraca gitary w trybie spotkania (oszczędzamy jeden dzwonek, który cin zmarnował na ciszę). Przekazałem mu te informacje i miał dzwonić do myphone'a w sprawie upgrade'u.

    0
  • #6 13 Maj 2009 13:57
    cinpl
    Poziom 10  

    Wlasnie zadzwonilem i uruchomilem procedure reklamacyjna. Mila pani potwierdzila, ze maja nowszy firmware do 6691 i napewno poprawia on problem rozpoznawania numeru z/bez +48 w ksiazce telefonicznej.

    Sprawdzilem wersje mojego firmware - jest to:
    LB63909.1.0_M518A
    seeb ma wersje:
    LB63909.1.1_M518A

    Jak widac rewizja o jeden wyzsza. Co prawda pani w supporcie nie wie o innych problemach z 6691, ale seeb potwierdzil usuniecie najbardziej oczywistych i wkurzajacych. Gdyby jeszcze szlo skonfigurowac wszystkie 30 wlasnych dzwonkow... No ale to poki co nie blad, a cecha. Grunt, ze po wymianie maja zninac nastepujace bledy:

    1. problemy z identyfikacja numeru w zaleznosci od wystapienia przedrostka kraju (+48....)
    2. telefon dzwoni w profilu spotkanie (powinien milczec), jesli dzwoni numer zastrzezony
    3. brak mozliwosci wyboru wlasnego dzwieku dla wiadomosci sms/mms

    Mi wystarczy. Ale dam znac, jak juz przejde cala procedure reklamacyjna. Do 2 dni od zgloszenia ma przyjechac do mnie kurier, zabrac fon. Potem do 2 tyg wg opisu czas na naprawe, oczywiscie naprawa=zaladowanie nowego firmware. Jesli nie maja duzo roboty, to 1 dzien wystarczy. Powidzmy, ze mam nadzieje, ze gora tydzien bede musial znowu nosic 2 komorki... ;)

    0
  • #7 14 Maj 2009 01:17
    seeb
    Poziom 12  

    Ech te panie w teleinfo... coś wiedzą ... nie do końca same wiedzą co :)

    Przykładem niech będzie historia moich doświadczeń. Zadzwoniłem do jednej z firm ówcześnie łaskawie po za tpsa świadczących usługę szerokopasmowego internetu dla firm hostingowych (które mają administratorów znających się na rzeczy) czyli ktoś kompetentny udziela informacji komuś równie kompetentnemu. Po pięciu minutach wyjaśnień w czym jest problem (dotyczył wadliwego routingu BGP - wtajemniczeni wiedzą o co chodzi dla niewtajemniczonych i tak nie jest to istotne). Nagle słyszę: "proszę chwileczkę zaczekać" po chwili dość głucho (chyba zamiast mute facet przyłożył rękę do mikrofonu słuchawki) "... ty Adam czy ten facet mnie już obraził?" parsknąłem śmiechem ale wniosek jest jeden on nie wiedział o czym mowie!

    0
  • #8 15 Maj 2009 19:23
    cinpl
    Poziom 10  

    Wczoraj dostalem rano info o rejestracji zgloszenia i nadaniu numer RMA. Na stronie http://www.serwis-myphone.pl/ moge sprawdzac status mojej naprawy.
    Dzis rano przyjechal kurier po telefon. Oczywiscie nie placilem ani grosza za wysylke - zlecajacym jest myphone. Teraz czekam. Nastepny post jak cos sie zmieni w statucie mojej sprawy. Na razie wszystko ok.

    0
  • #9 20 Maj 2009 21:08
    seeb
    Poziom 12  

    tino2003 możesz nam wyjaśnić dlaczego kasujesz posty z tego tematu? Pewnie wszyscy śledzący wątek chcieli by wiedzieć w tym ja.

    Dziękuję za merytoryczne (rzeczowe), kompleksowe wyjaśnienia zgodne z regulaminem:

    Administratorzy oraz moderatorzy dokonają wszelkich starań, aby na forum nie było:

    * Jakichkolwiek materiałów niezgodnych z prawem, szkodliwych, zagrażających, molestujących, obraźliwych, wulgarnych, obscenicznych, profanujących, szerzących nienawiść, niedopuszczalnych pod względem rasowym, etnicznym lub innym, w tym, choć nie wyłącznie wszelkich materiałów zachęcających do postępowania stanowiącego przestępstwo, pociągającego za sobą odpowiedzialność karną, cywilną lub w inny sposób naruszającą jakiekolwiek obowiązujące prawo polskie.
    * Danych osobowych, takich jak: wiadomości podające numery telefonów, numery ubezpieczenia społecznego, numery rachunków, adresy lub dane o pracodawcach.
    * Wiadomości utworzonych przez osoby nie będące rzecznikami ELEKTRODA, które twierdzą, że występują w imieniu ELEKTRODA.
    * Powielonych wiadomości umieszczonych w odrębnych katalogach przez tego samego Użytkownika, w których powtarza on tę samą treść.
    * Wszelkiego typu numerów seryjnych.

    Moim skromnym zdaniem żadne z powyższych nie spełnia kryteriów do usunięcia a jeden wątek o telefonach myphone myślę w zupełności wystarczy. No chyba, że szanowny moderator życzy sobie śmietnika w dziale GSM to będziemy pisali osobno o wymianie firmware osobno o wersjach jakie mamy w swoich telefonach i grach, które można albo jak zainstalować ale zdaje mi się, że nie o to chodzi.

    Dziękuję za uwagę i liczę, że odpowiedz będzie zrozumiałym dla 37 latka.

    0
  • #10 20 Maj 2009 23:55
    poochone
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Skoro pytanie w temacie jest "Co sadzicie o Myphone 3350, 6650 i 6691" a piszecie tutaj o tym jak wysylacie na gwarancje i ile bedziecie czekac na zwrot telefonu i czy to jest chinski czy inny telefon to chyba odbiega to zbacznie od tematu a to jest zawarte w regulaminie p 8.4 a takze 10.4
    Wiec jak czytacie regulamin czytajcie caly a nie tylko czesciowo

    0
  • #11 21 Maj 2009 00:25
    seeb
    Poziom 12  

    Tu chodzi o to ze obsługa techniczna wpływa znacząco na ocenę produktu. czy kupisz telewizor, który świetnie świeci i ma super kolorki kiedy czas serwisowania trwa miesiące ? Nie! Zatem wpływa taka informacja na osąd produktu i nie tyczy się to tylko telefonów ale wszystkich produktów na rynku. Jeśli u kogoś nie wpływa zatem albo cale nasze społeczeństwo jest niespełna rozumu albo tylko jednostki (zależnie od punktu widzenia do siedzenia).

    Zatem jeśli u mnie ma to znaczenie i u cina też ma to może jeszcze u kogoś. Biorąc pod uwagę to, że z cinem mam kontakt na gg to informacje tego typu moglibyśmy sobie tam wymieniać jednak robiąc to na forum dajemy innym możliwość z zapoznaniem się z naszymi doświadczeniami. Inną sprawą jest to, że mój telefon różni się jedną cyferką w firmwarze a różnica w ocenie jest diametralnie różna. On marnuje dzwonki na cisze u mnie cisza jest sama w sobie bez marnowania dzwonków. Gdyby nie to forum cin nigdy pewnie (no możne nie tak szybko) nie dowiedziałby się, że może mieć lepiej. Zatem moje informacje już się przyczyniły do zmiany oceny(osądu) produktu. Moim zdaniem zasadne zatem jest informowanie ludzi o tym, że mimo iż są modele ze starym firmware które zgoła zawierają zasadnicze błędy wpływające na użytkowanie, a które można naprawić - zatem ważne jest także jak długo trzeba się obyć bez telefonu żeby poprawić jego wartość użytkową.
    Oczywiście można rozpocząć wątek o starym firmware i nowy o nowym firmware no i trzeci o procedurze wymiany starego na nowy a potem o wrażeniach tych co zmienili tylko pytanie jest jedno " Po co?" Jeśli okaże się, że zaiste potrzeba tyle wątków to z pewnością udamy się do administratora z prośbą utworzenia podforum do tych celów (myphone)

    0
  • #12 21 Maj 2009 08:16
    cinpl
    Poziom 10  

    Oczywiscie pisalem to samo, co seeb na uzasadnienie wplywu jakosci serwisu na opinie o produkcie/firmie, ale post ten zostal usuniety. W zwiazku z tym zalozylem nowy watek opisujacy przebieg procedury gwarancyjnej myphone i na wyrazna sugestie mod-ow prosze w biezacym watku juz wiecej nie wyrazac OPINI o jakosci uslugi gwarancyjnej. Ewentualne komentarze w nowym watku - https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=6555659#6555659.. Modow natomiast bardzo prosze o niekasowanie tego posta - odsylacza - jak rowniez nowego watku. Naprawde uwazam, ze komus moze pomoc w decyzji o zakupie myphone-a opinia a jakosci serwisu.

    0
  • #13 21 Maj 2009 12:50
    seeb
    Poziom 12  

    Teraz tylko brakuje wątków o starym firmware, nowym firmware no i oczywiście wątku o różnicach, wadach, zaletach tychże różnych wersji...
    Osobiście uważam, że mnogość myphone'a jest akurat taka iż każdy mógłby znaleźć istotne dla niego informacje w jednym wątku.

    0
  • #14 26 Maj 2009 12:47
    cinpl
    Poziom 10  

    Podsumuje zwiezle wrazenia z serwisu - cala procedura trwala 11 dni, kontakt z myphone (mail, telefon) bardzo dobry, firmware wymieniony, wspomniane bledy poprawione, nowy wprowadzony (szczegoly we wspomnianym wczesniej watku).

    0
  • #15 19 Sty 2010 13:04
    man68
    Poziom 2  

    Ja mam myphona 6650 i...
    Na początku kilka ogólnych, krytycznych uwag (pozytywy są ogólnie znane: 2xSIM, niska cena):
    1) język polski jest tylko w niektórych funkcjach
    2) brak możliwości zmiany dźwięku dla smsów
    3) brak możliwości ustawienia internetu-błąd programowy
    5) bardzo cicho grające radio
    6) uszkadzające się ładowarki
    7) trzeszczące słuchawki
    8) słaba słyszalność zarówno po stronie odbierającego jak i dzwoniącego
    9) fatalny serwis myphona-po "naprawie" otrzymałem telefon uszkodzony-pęknięte gniazdo śruby więc obudowa odchodzi, a co "lepsze" telefon nie działa już w ogóle, świeci tylko na niebiesko wyświetlacz na którym nic więcej nie widać (na dodatek serwis odpisał,że usterka mechaniczna z mojej winy i anulował gwarancję).

    Zdecydowanie nie polecam urządzenia myphone jak i i samej firmy. Słaba jakość urządzenia i fatalny serwis nie rekompensują niskiej ceny. Zresztą, cóż z niskiej ceny jeśli z telefonu nie będziesz mógł korzystać w ogóle tak jak to jest w moim wypadku i wmówią Ci jeszcze, że to Twoja wina.

    0