Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SE K800i Po Updacie nie działa.

14 Mar 2009 14:15 4143 53
  • Poziom 15  
    Witam!

Użyłem Programu Update Service, postępowałem zgodnie z instrukcją obsługi i na koniec po zainstalowaniu K800 VFE LIVE 2CDA102511/130 telefon informuje żeby włożyć poprawną kartę SIM. Karta jest sprawna( sprawdziłem ją w innym telefonie).

Telefon jest z Vodafone(UK) a karta jest z Movistar(Hiszpania).

Nie znam się na telefonach, więc jak jeszcze jakieś informacje potrzebne na temat telefonu to piszcie.

Wielkie Dzięki.
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Teraz trzeba poprostu sciagnac simloka
  • Poziom 15  
    Po Updacie simlock-a trzeba ściągać znowu?
  • Pomocny post
    Tak bo jezeli byl sciagany przez patch to kazde wgranie nowego oprogramowanie przywraca go
  • Poziom 15  
    Uu. Ale syf..

To jest jakiś patch?
  • Pomocny post
    Moderator - GSM
    Tak. Jak masz cid 52 to sam se sciagniesz bez kłopotów jak 53 to musisz dodatkowo miec karte na która jest simlock aby go zdiac.
  • Poziom 15  
    Jak sprawdzić jaki cid mam?
  • Warunkowo odblokowany
    zanies do serwisu bo zara calkiem ubijesz
  • Poziom 15  
    mhm.

Skąd ja serwis tutaj znajdę?

Mieszkam w Hiszpanii i tylko mam sklepy Vodafone i Movistar.
  • Pomocny post
    Poziom 36  
    Oj bez przesady że zaraz ubije, jak się zna na darmówkach to nie ubije go łatwo, ściągnij sobie program xs 3.2 kliknij connect, wyłącz telefon, wyjmij, włóż baterie i podłącz telefon z wciśniętym c i pokaż log co się wyświetli
  • Poziom 15  
    15:15:56| Executed on Microsoft Windows XP
    15:16:04|
    15:16:04| Attempting to open the interface...
    15:16:04| TURN OFF PHONE!
    15:16:04| Hold 'C' button on phone and connect phone NOW.
    15:16:04| You have 30 seconds...
    15:16:12| Baseband ID: 9900
    15:16:12| Protocol Version: 3.1