Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Montaż kierownicy multifunkcyjnej Golf IV 1,9 TDI

showtime-tv 17 Mar 2009 14:50 14226 10
  • #1 17 Mar 2009 14:50
    showtime-tv
    Poziom 9  

    Witam
    Zakupilem do swojego Golfa IV kierownice multifunkcyjna wraz z poduchą.

    Potrzebuje pomocy w tym co jeszcze nalezy dokupic do tego aby wszystko dzialalo poprawnie.

    Bardzo prosze o pomoc.

    1 10
  • #2 17 Mar 2009 15:00
    Spacewalker
    Poziom 32  

    ktory rok golfa wogole masz ?

    0
  • #3 17 Mar 2009 15:05
    showtime-tv
    Poziom 9  

    Variant, rok 2000, 1,9 TDI 90 km

    0
  • #4 17 Mar 2009 15:36
    Spacewalker
    Poziom 32  

    Ztego co mi sie wydaje kierownica wilofunkcyjna wspolpracuje z CAN-em a modele 2000 to wlasnie przejsciowki ktore miały nie pełny CAN lub go nie miały. Silnik jest AFN ? bo jesli nie jest na pompowtryskach (a raczej nie jest) to raczej nie masz tam CAN. Trzeba by bylo sprawdzic w ELSA od kiedy wystepuje wogole kierownica wielofunkcyjna

    0
  • #5 17 Mar 2009 16:48
    glosny83
    Poziom 28  

    a 90 konne motory były na pompo wtryskach :?:

    0
  • #6 17 Mar 2009 23:07
    Remik71
    Poziom 24  

    90 PS to tylko AGR lub ALH, nigdy nie AFN - tego w golfie 4 nie było. Wracając do tematu raczej taśma pod kiero do wymiany i odpowiednie kodowanie fabrycznego radia. Radyjka z golfa4 nie miały CAN-u.

    0
  • #7 17 Mar 2009 23:32
    mabos1
    Poziom 18  

    Sama kierownica wielofunkcyjna to dopiero poczatek.
    Taśma pod kierownicą powinna być standardowa ale brakuje jeszcze instalacji do modułu J453-MULTIFUNTIONSLENKRAD który zamontowany powinien być za osłona nad nogami kierowcy.
    On przetwararza sygnały z kierownicy na odpowiednie komendy i wpina sie w szyne CAN.

    1
  • #8 18 Mar 2009 07:11
    Remik71
    Poziom 24  

    mabos1 napisał:
    Sama kierownica wielofunkcyjna to dopiero poczatek.
    Taśma pod kierownicą powinna być standardowa ale brakuje jeszcze instalacji do modułu J453-MULTIFUNTIONSLENKRAD który zamontowany powinien być za osłona nad nogami kierowcy.
    On przetwararza sygnały z kierownicy na odpowiednie komendy i wpina sie w szyne CAN.

    Ok, ale czy radyjka tej generacji mają na gnieździe CAN? Chyba, że przez CAN-gateway ten moduł komunikuje się linią K z radiem.

    0
  • #9 18 Mar 2009 10:47
    showtime-tv
    Poziom 9  

    Panowie mam w samochodzie oryginalną navi VW MFD wer. G. dokladalem ją sam. Czyli co do zainstalowania kierownicy to wymiana tasmy i zmiana sterownika??? Czy cos jeszcze? a jak z komputerem? trzeba cos zmieniac w ustawieniach?

    1
  • #10 16 Lis 2010 14:50
    Pati
    Poziom 27  

    I jak tam udało sie zamontować bo sam sie zabieram. Zakładam do golfa 2000 ale mam z 2002r i tam nigdzie nie ma podpięcia na can jakby co. Jedynie Linia K - komunikacja ze sterownikiem nad nogami kierowcy. Z tego co widziałem to spiąć trzeba ten sterownik włąśnie z komputerem na 4 przewodach z manetką na jednym z kierownicą na jednym z klaksonem i można do radia i to też na jednym idzie komunikacja. Wiadomo mase +30 i +15, K-line. Ale to dopiero zaczynam. Napiszcie jakie tam macie doświadczenia.

    Pozdrawiam!

    0
  • #11 22 Lis 2010 09:15
    Remik71
    Poziom 24  

    Jeśli ktoś potrzebuje to mogę odstąpić moduł J453-MULTIFUNTIONSLENKRAD.
    To w jaki sposób kiero ma komunikować się z radiem (po can , czy też nie) można ustalić kodowaniem modułu

    0