Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

honda civic 1.4 96 trudności z odpaleniem

drast 17 Mar 2009 18:12 8455 15
  • #1
    drast
    Level 2  
    honda civic 1.4 96 trudności z odpaleniem. Muszę długo kręcić rozrusznikiem aby odpalił po dłuższym postoju. Usterka nastąpiła nagle. Immo gaśnie, ma się wrażenie że nie dochodzi paliwo ale ciśnienie na listwie jest od razu po włączeniu zapłonu. Iskra jest, choć na świecach niezbyt równa /świece 6 miesięcy/. Czy brakuje sterowania wtryskami? Odnalazłem ecu i zgodnie z radami z tego forum chciałem odczytać kod błędu, ale w tej hondzie ecu jest zupełnie inne! - anglik - nie ma żadnej diody. Proszę o pomoc, gdyż zakłady z mojej mieściny nie chcą się podjąć naprawy.
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #2
    Pucho88
    Level 2  
    witam ja mam dokładnie taki sam problem, tylko że moje autko to honda civic z 98r. anglik a i immo jest wywalony. jeździłem po mechanikach i żaden nie jest w stanie stwierdzić co jej jest. jeden stwierdił też fakt że samochód się nie diagnozuje po usunięciu immo. co robić?:( prosze o pomoc i czekam na odp
  • #3
    pinokio981
    Level 10  
    witam ja mam podobny problem z honda civic 1,4 1998r ,wszystko dziala po przekreceni nkluczyka ,paliwo dochodzi do listwy ,ale wtryski nie podaja ,brak napiecia ,wymienilem aparat zaplonowy i nic ,pomocy ,jest to anglik .
  • #4
    emeryt2
    Level 42  
    Pinokio , a iskra jest , obrotomierz w czasie kręcenia dzwiga się?
  • #5
    pinokio981
    Level 10  
    iskra jest jak dla mnie za slaba ,obrotomierz nie podnosi sie do gory jak krece rozrusznikiem ,sprawdzalem napiecie do wtryskiwaczy i brak ,pompa paliwowa dziala kontrolki gasna po przekreceniu kluczyka ,i nic jak prysne samostartu to ma chec odpalic ,ale na tym sie konczy .jestem zalamany auto stoi 3 tygodnie i nic .
  • #6
    emeryt2
    Level 42  
    Moduł zapłonu , czujniki mag. na wałku rozrządu.
  • #7
    pinokio981
    Level 10  
    nie wiem gdzie ten czujnik jest na walku ,nic nie widac ,cewka i modul jest w srodku aparatu zaplonowego jest to typ silnika D14A4,przegladam cale forum i nie moge znalezc modelu z tym silnikiem ,moze podpowiesz gdzie mam szukac tej czujnik .
  • #8
    emeryt2
    Level 42  
    Właśnie tam , pod aparatem zpłonowym, jest tam moduł zapłonu i czujnika wałka / aż trzy/.
  • #9
    pinokio981
    Level 10  
    pod aparatem zaplonowym ,jak to wyglada ?moze opisz ,cos tam widzialem ale zdaje sie ze dwa cos w rodzaju walka umocowanego pionowo ,czy to jest to ?.

    Dodano po 13 [minuty]:

    bylem sprawdzic i jest tam jeden pod aparatem wyglada jak czujnik temperatury wody o grubosci malego palca ,podloczony jest tam zolty przewod z paskiem zielonym ,nieco dalej do chlodnicy jest jeden z dwoma przewodami zielono brazowym ,czy to te ? .
  • #10
    pinokio981
    Level 10  
    emeryt ten aparat zaplonowy ma wszystko wbudowanw w srodku ,czyli modul i cewke ,chcac to zobaczyc trzeba sciagnac kopulke ,tak dla jasnosci ,pod aparatem jak pisalem sa czujniki ,ale nie moduly .
  • #11
    milejow
    Level 43  
    Miga się błędy bez problemu, niebieska wtyczka 2pinowa za schowkiem. robisz mostek na pinach, włączasz zapłon i jazda
  • #12
    pinokio981
    Level 10  
    milejow ,mam zamiar to zrobic tylko jesli mi pokaze bledy to skad bede wiedzial czego dotycza ,jeszcze jedno jak sprawdzic kompa czy jest dobry czy walniety .

    Dodano po 44 [minuty]:

    przed chwila sprawdzilem ,czyli zrobilem mostek w wtyczce 2pinowej ,przekrecilem kluczyk w stacyjce i zapalily sie kontrolki ,po czym zgasly palila sie tylko czek engine ,oraz zapalila sie ponownie lampka SRS ,co to oznacza ,najbardziej martwi mnie czy komp jest dobry ,MILEJEW pytanie do ciebie co to oznacza ta lampka i SRS ?.
  • #13
    Pucho88
    Level 2  
    witam odzywam się ponownie. nie wiem o co chodzi jak to się stało, jeździłem po tylu mechanikach i elektrykach i każdy co innego mówił, że komputer pada i takie tam, a to to a to tamto wszystko można by po kolei wymieniać, żadnej konkretnej diagnozy immo wywalony komp przestał się diagnozować, przed wczoraj akumulator wymieniłem na nowy i co?? jak byt ręką odjął autko cyka jak w zegarku i weź tu mechanikom wierz pół samochodu by wymienili i było by to sam, nie wiem dlaczego, może zbyt mały prąd rozruchowy był czy co, nie znam się ale autko pali i mam nadzieję że już problem się ni powtórzy. u mnie pomogło. pozdrawiam
  • #14
    pinokio981
    Level 10  
    Pucho88 ,ja dalej walcze wymienile ECU i nic dalej nie moge odpalic ,iskra jest ale wtryski nie podaja paliwa ,aku nowy ale ciezko dosc kreci ,moze wymienie na inny i zobacze ,kazdy na tym i innym forum pisze co innego ,mechanicy ,terz mowia kazdy co innego ,a auta naprawic niema kto ,szukam innego auta ,jak znajde cos ,tylko nie honda ,to kupie a honie skasuje ,bo ile mozna sie meczyc z nia .
  • #15
    drast
    Level 2  
    AKUMULATOR!!!!!!!!!! niby nie był zły, kręcił dobrze (ale przecież to japończyk, więc z przekładnią) wymieniłem na nowy i jest OK. Aha, autko oddaję synkowi (choć nie ma jeszcze 18 a dopiero na wiosnę robi prawko). Teraz wożę się Toyotą Corollą Werso 2,2 DCat 180 KM!! 2006 ful wypas, kamery, szmery, bajery. Ale wiecie co? To jednak nie HONDA!