Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Slican 1668.S Montaż, konfiguracja oraz CTIP

webmortiz 18 Mar 2009 15:38 2439 3
  • #1 18 Mar 2009 15:38
    webmortiz
    Poziom 20  

    Witam!

    W firmie w której pracuję myślimy nad centralą telefoniczną i zdecydowaliśmy się na Slican 1668.S. Czy montaż i konfiguracja(albo bardziej profesjonalnie - programowanie) musi być wykonane przez firmę od której bierzemy sprzęt(dystrybutor)? Czy potrzebny jest do tego telefon systemowy? Ogólnie firma chce za to skasować ok 1000 zł i nie chcę żeby skończyło się na tym że Pan Marian przyjdzie przykręci połączy i śmiga po połowie godziny. A może sam jako użytkownik jestem w stanie ogarnąć ten temat? Ponoć aplikacja konfiguracyjna jest okrojona a pełną posiada tylko serwis.

    Druga sprawa to taka że będę pisał oprogramowanie (korzystając z CTIP po TCP/IP) na potrzeby firmy w której pracuję, które będzie miało rejestrować czasy połączeń skąd kto i co dzwoni. A żeby nie było że Slican udostępnia taki soft to dodam że ta aplikacja będzie miała dużo więcej funkcji potrzebnych w firmie. Na razie nie ma sprzętu więc nie wiem jak do końca sobie to wyobrazić.
    Dla przykładu:
    Mamy numery wewnętrzne np. 21, 22 ... słuchawka w 21 jest odłożona na widełki. Co się stanie jak wyślę polecenie dial z nr wewnętrznego 21 na jakiś zewnętrzny? Nie przejdzie bo sygnału odpowiedniego nie będzie? Czy dopiero jak podniosę słuchawkę to będzie można zadać dial? Jak to jest?

  • Pomocny post
    #2 18 Mar 2009 15:51
    macmm
    Poziom 24  

    Dokładnie jak mówisz. Gdyby używać CTI Slicana to po komendzie "dial" wyświetla "Podnieś słuchawkę".Jak wykryje podniesienie wtedy jest dialing. Tylko cyfrówki mogą się włączyć i zadzwonić na podstawie komendy

  • Pomocny post
    #3 18 Mar 2009 15:57
    Tracer2
    Moderator - Telefony Stacjonarne

    Żeby skonfigurować centralę trzeba mieć praktyke i doświadzczenie.
    Nie ma okrojonego programu tylko teraz ConfigMan ma stopnie dostępu dla użytkownika i dla admina.
    Aplikacja CTI ma tak ze "dzwonisz z ekranu komputera a podnosisz mikrotelefon po połączeniu.Moze nie musisz pisac bo taki program jest tylko trzeba go dokupic wraz z licencjami.
    Program do rejestracji BilinMan jest w cenie centrali
    rejestruje rozmowy wychodzące i przychodzace
    taryfikuje wychodzące
    Program do zaawansowanej rejestracji BM.Plus jest oferowany.
    A co do ceny.
    No cóz wiedza i informacje kosztują.....
    Po za tym jak Ci nie zadziała wrazenia są niezapomniane...;)

  • #4 19 Mar 2009 09:02
    webmortiz
    Poziom 20  

    Ok, dzięki za pomoc. Rozwiało to moje wątpliwości.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME