Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Gramofon Sony PS-T22 i wzmacniacz Onkyo A-22 - cicho gra.

20 Mar 2009 14:02 6386 14
  • Poziom 9  
    Witam mam problem z gramofonem Sony PS-T22 oraz wzmacniaczem Onkyo A-22
    Nie znam się w ogóle na technice i mam ogromny problem. Otóż podłączyłem gramofon do wzmacniacza pod wejście phono ... a gramofon jak cicho grał tak cicho gra. Nie podłączałem głośników. Widząc ,że to nie działa podłączyłem głośniki i także nie działało słyszałem tylko burczenie !
    Nie wiem co zrobić ... Głośniki zwykłe komputerowe ... podpinałem pod wszystkie możliwe miejsca. Czy muszą być specjalne głośniki?! Czy do podgłośnienia gramofonu nie wystarczy sam wzmacniacz , lecz musi być wzmacniacz plus głośniki?!
    Pomóżcie proszę
  • Poziom 24  
    Tak potrzebny jest wzmacniuacz i glośniki. Musisz mieć ppodpięty gramofon do wzmacniacza dokładnie pod kanał phono tak jak to zrobiłes i oczywiście muszisz też podpiąć glośniki do tego wzmacniacza. Pamiętaj że jak włączysz wzmacniacz to muszisz go ustawić na kanal phono. I zprawdz sobie jeszcze czy igła jest dobra;)

Powodzenia
  • Poziom 9  
    Witam
    Tak kliknąłem na wzmaku phono ... I niby przekazuje do komputerowych głośników sygnał ale trzeba przykładać ucho ,żeby usłyszeć tak samo jak bez głośników. Igła jest dobra bo nowa ....:(
    Czy można podpiąć zwykłe komputerowe głośniki to pod jakie wejście może ?:)

Wstawiam zdjęcia bo nie wiem co podłączyć ... może potrzeba jakiejś przejściówki

Dodano po 1 [godziny] 22 [minuty]:

Pomoże mi ktoś? Kompletnie nie wiem co zrobić a boję się o to ,że wyrzuciłem kasę w błoto.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Nie ma takiej opcji jak MM/MMC ... I podpinałem już głośniki pod Tape rec i wszystko co możliwe i tak tylko buczenie /bręczenie słyszałem.
  • Poziom 24  
    Dodaj jeszcze zdjęcie przełączników z przodu wzmacniacza.