Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

golf2 pali 30l/100 gazu

20 Mar 2009 17:20 5371 23
  • Poziom 13  
    posiadam golfa 1.8 jest w nim parownik lovato silnik na benzynie chodzi dobrze a na gazie spalanie wynosi około 25-30l byłem z tym u gazownika i na analizatorze spalin ustawił parownik ale tak ustawił że pochodził dzień nawet ok a potem zaczął przerywać i musiałem ustawić to znaczy zwiększyć mu dawkę na wężu i pomogło ale jak przy gazuje mu konkretnie np potopie gumę:) to po jakiś 20 sekundach przestaje trzymać obroty gasi go i nie może się uciągnąć po zgaszeniu odczekaniu chwile zapali i trzyma obroty co to może być ? czemu tak dużo pali? a i jak przed odpaleniem przekręce kluczyk to śmierdzi gazem z parownika może być to wina świec na benzynie strasznie kopci z rury białym dymem mogą być do wymiany świece co do wymiany jak myślicie
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    tego nie wiem 1 generacji jest i instalacja z 2001r ja go kupiłem tydzień temu na regulacji mówił żebym poszukał gdzieś lewego powietrza jak mi tyle bierze a wyczyszczenie reduktora może pomóc? a może mieć na to wpływ to że czujnik temperatury jest cały czas na samym dole i świeci kontrolka a jak stoi to wskazówka podejdzie do góry ale jak podjadę parę metrów to znowu spadnie i nie mogę go za nic wyregulować obroty ustawie na parowniku ale musi chwile chodzić zanim będzie trzymał obroty a potem chwile pojeżdżę chwile i znowu zaczyna przerywać nie trzyma obrotów i trzeba ustawiać
  • Poziom 22  
    kubus1111111112 napisał:
    na benzynie strasznie kopci z rury białym dymem

    Na gazie też tak jest? Nie ubywa płynu chłodniczego?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    płynu chłodniczego nie ubywa na gazie tak nie dymi a na benzynie dodatkowo go dławi dziś wymienię termostat bo płyn obrazu idzie na chłodnice więc jest uszkodzony myślicie że przez to tyle pali gazu? a dodam że miałem 10 litrów benzyny jeździłem cały czas na gazie nawet paliłem i benzyny już nie mam może brać benzynę i gaz jednocześnie? jak to sprawdzić a reduktora wymieniał nie będę bo mnie nie stać:( jak coś to membrany za 50zł z allegro ale to ostateczność bo podejrzewam że to przez termostat
  • Poziom 10  
    sprawdz Układ zapłonowy.
  • Poziom 13  
    pali na strzała wiec zapłon dobrze ustawiony przez świece czy tam kable może tyle palić? mi się coś wydaje że będzie do tego podstawa gaźnika( ta guma) niby nie śmierdzi tam ale coś dziwnie się rusza gaźnik i membrany do wymiany na reduktorze mam pytanie czy w moim golfie można podpiąć sondę i ustawić gaz czy tylko na analizatorze spalin który źle pokazuje bo rura wydechowa nieszczelna
  • Poziom 15  
    Jesli kopci białym dymem to
    Biały dym wydostający się rury wydechowej również nie wróży nic dobrego. Jeśli z układu chłodzenia nie ma wycieków, płyn znika a z rury wydechowej wydostaje się biały dym to niestety świadczy to o przedostawaniu się płynu do komory spalania. Powodem tego może być uszkodzona uszczelka pod głowicą lub co gorsze pęknięcie głowicy lub kadłuba silnika. Dym z płynu chłodniczego jest znacznie gęstszy niż para wodna wydostająca się z wydechu, która jest normalnym produktem spalania i widoczna jest wyraźnie w niskich temperaturach.

    A co do spalania benzyny, zawsze spali troche benzyny, wiec po pewnym czasie jej zabraknie.
  • Poziom 39  
    rozumiem że to gaźnik więc jeśli nie przełączałeś na benę to nie powinien jej zjeść zatem po pierwsze elektrozawór beny i (zależy jak zamontowany) pompka paliwa (może przez pękniętą membranę wpompowała ci benę do silnika- sprawdź poziom oleju i jak dużo za wysoki to natychmiast wymień bo zakatujesz panewki)
    druga sprawa to parownik - nie znasz historii auta więc od czyszczenia i ewentualnej wymiany membran należało zacząć
    a po trzecie jak nie masz stówki czy dwóch na naprawę to może lepiej się za to nie bierz - sory ale takie są realia
  • Poziom 24  
    nawet nie musi ładować benzyny do oleju pompka ma otworek którym wacha leci sobie na glebę i ende sprawdź czy pompka nie jest mokra.druga sprawa a parownik ma dobry obieg wody?jest gorący?trzecia sprawa jaki to gażnik mam nadzieje że nie 2EE bo on jest zakręcony jak świński ogon i też może cuda tworzyć.
  • Poziom 13  
    no właśnie na gaźniku 2e2 pierburg parownik miał zły obieg bo szedł płyn na chłodnice bo termostat był uszkodzony wymieniłem ale nadal dużo pali, silnik na benzynie co jakiś czas przerywa i tak jak by paliwa nie dostawał podejrzewam że pompka już przytarta bo jak go kupiłem to gość nie miał nic benzyny w nim i tak jeździł a ten elektrozawór benzyny gdzie jest? może nie jest zamknięty i gaz tamtędy ucieka przebija się przez paliwo i ulatnia się może mi ktoś pokazać najlepiej na zdjęciu gdzie jest ten zawór może kabel jakiś nie podpięty a to możliwe bo w tym golfie jest silnik od audi 100 i gość nie wiedział jak podpiąć kable sam musiałem czujniki popodpinać bo wszystko było odpięte dodam że przy zapalonym silniku trochę śmierdzi przy parowniku i gaźniku parownik wyreguluje na te 900 obrotów i pojeżdżę chwile wszystko ok zgaszę za jakieś 2h zapale i już nie chce trzymać obrotów gaśnie albo jest jakieś 100-200 obrotów a po jakiś 30 minutach jeżdżenia utrzyma te 600 obrotów wydaje się parownik ale wymienię membrany a jak to nie będzie a tym bardziej że gazownicy mówią że mogą być uszkodzone ale to przez to tyle nie pali. a mixer to gdzie jest bo nie mogę znaleźć
  • Poziom 2  
    Nieużywany gaźnik,brak paliwa doprowadza do jego korozji,przyczyna przerywania.Znajdź przewód którym doprowadzane jest paliwo do gaźnika na nim znajduje się ten elektrozawór.śmierdzi koło parownika to się na nim skoncentruj zużyte membramy to przyczyna dużego spalania.Sprawdź inne nieszczelności gaz tego nie lubi
  • Poziom 13  
    a ten elektrozawór można zamknąć na stałe żeby nie puszczał gazu rozumiem że kablami podpięty jest do przełącznika benz-gaz i wtedy się otwiera a jak by złączyć bo może tamtędy gaz ucieka przez to że elektrozawór jest otwarty non stop i do baku ucieka gaz może tak być a na 1 zdjęciu jest właśnie elektrozawór? https://obrazki.elektroda.pl/14_1238423200.jpg a i proszę o napisanie mi co to jest jest mokre ale nie leje z tego i dochodzi tam benzyna https://obrazki.elektroda.pl/98_1238423511.jpg a z kolei z tego idzie na to https://obrazki.elektroda.pl/60_1238423582.jpg i czy tu taj nie brakuje jakiejś rurki https://obrazki.elektroda.pl/59_1238423656.jpg i czy ten mixer jest dobry do mojego gaźnika pierburga i reduktora lovato przypomnę 1.8 90km https://obrazki.elektroda.pl/62_1238423848.jpg a i czy tutaj do gaźnika jakieś 2 kable nie maja iść podejrzewam że od ssania https://obrazki.elektroda.pl/59_1238424057.jpg a i czy prawidłowo jest żę na 1 jak mam benzyna o świeci tylko czerwona a jak przełączę na gaz to wszystkie świecą i pytani za 3 punkty co się mogło zmienić przy zmianie silnika właśnie z vw golfa 2 na silnik od audicy zachowując filtr powietrza itd golfa przez to może więcej palić gazu? bo gość twierdzi ze po wymianie się to musiało stać bo jemu paliło 10/100
  • Poziom 24  
    na pierwszym obrazku masz elektrozawór beny powinien być wpięty pomiędzy tym zbiorniczkiem ze zdjęcia nr.3 a gaźnikiem ów elektrozawór uruchamiany jest przełącznikiem b/g i nie płynie nim gaz tylko wacha napięcie na niego jest podawane jak jedziesz na benie gdy przełączasz na lpg centralka odcina prąd na elektrozawór beny a podaje na elektrozawory lpg ot i cała filozofia jeśli elektrozawór beny przepuszcza to jedziesz na jednym i drugim efekt jest taki że auta nie idzie ugnać albo przestaje pracować.zdjęcie nr.2 to właśnie pompka paliwowa jak jest mokra to chyba nie musze pisać od czego.na czwartym foto masz aut. ssanie i raczej jest ok. podłączone co do reszty to zastosuj się do tego co napisał kolega tomta1.
  • Poziom 13  
    jak sprawdzić elektrozawór czy jest dobry i czy jakiś wpływ może mieć gaźnik na pobieranie gazu bo mam na zmianę inny tylko nie wiem czy jest sens zmieniać
  • Poziom 24  
    elektrozawór jak nie podajesz napięcia ma nie przepuszczać jak podasz napięcie to usłyszysz stuknięcie zwory i ma być przepływ.on ma jeszcze kranik awaryjny np.centralka pada to otwierasz go i jedziesz na benie
  • Poziom 13  
    ok to tak zrobię ze odepnę przewód na zaworze i jak nie będzie puszczał to ok a jak puści to uszkodzony i wymienię dzięki a w sprawie gazu zamówiłem zestaw naprawczy reduktora http://www.allegro.pl/item588265408_wzmocniony_zest_napr_lovato_lovtec_pneum_rg_80.html taki żeby na dłużej było i filtr gazu i wtedy zobaczę ile pali i będę myślał dalej jak nie pomoże
  • Poziom 13  
    mam dalej problem bo rozebrałem parownik i okazało się że ja nie mam wo gule tej malej membrany w nim otwory są na przykręcenie jednak bez gwintów i nie ma tej sprężyny czy to możliwe żeby był włożony parownik elektronik czyli bez tej małej membrany na gaźniku bez elektroniki tylko śruba przepustowa gazu na przewodzie coś chyba nie tak mogę zrobić gwint założyć jakąś sprężynę i przykręcić tą małą membranę proszę o szybka odpowiedź
  • Poziom 39  
    jeśli masz elektrozawór na parowniku to jest to elektronik i nie w nim małej membrany i nie ma być
    najlepiej gdybyś jakieś foto wrzucił
    elektronik do gaźnika też będzie chodził tylko żeby wszystko było ok to przełącznik musi odłączać zasilanie elektrozaworu jeśli silnik zgaśnie
  • Poziom 13  
    aha to elektrozawór mam umieszczony w obudowie filtra czuli ok złożyłem wszystko działa może mniej pali jeszcze nie wiem ale dziwi mnie straszne teraz grzanie się parownika i gorące węże bardzo przedtem tego nie było a i z rury mi jak zapale pluje jakimś płynem chyba gazem skręcałem na śrubie tak że tylko 1 obrót jest wykręcony przepust ale dalej pluje a na obroty pomału wchodzi dodatkowo na wolnych obrotach podczas jazdy go szatkuje ( przerywa ) a po dodaniu ful gazu nie zbiera się momentalnie tylko stopniowo muszę mu gaz dodawać regulacja śrubą od obrotów nie pomaga a ta trzecia to mam wkręconą na ful bo nie wiedziałem ile ma być wykręcona a gdzieś wyczytałem że na ful ma być
  • Poziom 39  
    odkręć register bo za mało dostaje dlatego muli
    na pusto jak dasz gaz w podłogę ma normalnie wchodzić na obroty i do takiego efektu trzeba odkręcić register potem próba jazdy i zazwyczaj jeszcze trzeba odkręcić i po tych zabiegach może wystąpić problem z wolnymi ale to już mała korekta na parowniku i powinno być ok
  • Poziom 13  
    pojechałem do gazownika tym razem innego powiedziałem mu jaka jest sprawa ze spalaniem i zatkał mi blachą na mixerze trochę otwór tak przesłonił oraz na nowo ustawił gaz ale tak na słuch nie na analizator i kazał przyjechać jak nie spadnie poniżej 12l a pali teraz 14 około ale to i tak teraz nie jest tak źle myślicie że zmiana świec może coś pomóc na te irydowe myślałem wymienić co jeszcze można zrobić żeby spalanie zmniejszyć
  • Poziom 13  
    kupiłem sobie tester do gazu i okazało się że koło elektrozaworu lekko przepuszczało zakręciłem na kłakach i nie puszcza sam ustawiłem gaz na oko czyli3 tys obrotów zakręcić do gaśnięcia i 1 obrót i szpula 7-8 na 100

    Dodano po 6 [minuty]:

    kupiłem sobie tester do gazu i okazało się że koło elektrozaworu lekko przepuszczało zakręciłem na kłakach i nie puszcza sam ustawiłem gaz na oko czyli3 tys obrotów zakręcić do gaśnięcia i 1 obrót i szpula 6--8 na 100 na 1.8 niezły wynik myśle