Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skuter Chuanl Desire 50 - nie pali.

20 Mar 2009 21:35 6296 10
  • Poziom 26  
    Witam. Posiadam skuter typowy chinol. Jego nazwa to Chuanl Desire 50. Jest to składak. Silnik Yamahy, plastiki chińskie itd.
    Nie mam doświadczenia jak i wykształcenia w mechanice więc proszę o wyrozumiałość.
    Otóż.
    Mam pewien problem z paleniem. Skuter całą zimę stał w garażu nieocieplanym (mrozy, wilgoć). Ostatnio przepalałem go w grudniu.
    Jako, że nie miałem do niego dostępu przez ten czas, nie miał go kto przepalać.

Próbowałem na różne sposoby. Wiadomo jak na razie nie ma rarytasów co do pogody, ale dniami jest nieraz ciepło, więc zainteresowałem się nim. Do podgrzania posłużyłem się palnikiem gazowym (około 20 minut grzania od spodu - silnik cieplutki). Paliwo zatankowałem do pełna, akku naładowałem. Następnie próba i nic.
    Następnie wyciągnąłem świecę (przeczyściłem, zagrzałem palnikiem i wkręciłem) dodam że jest sprawna i ma "dobrą" iskrę. Po kilku krotnych próbach sprawdziłem znów święcę, paliwo dochodzi w porządku (świeca była zalana).

Jak to jest w końcu z tymi skuterami? Dlaczego podczas długiego zimowego postoju mają takie problemy z paleniem?

Pozdrawiam i liczę na Wasze odpowiedzi.

PS. Nie wiem czy dobry dział.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 26  
    W moim przypadku muszę liczyć na kopnik lub rozrusznik. Skrzynia automat.

Dodam, że jest to dwusów.
  • Poziom 19  
    możesz spróbować wlać odrobinkę benzyny na tłok po wykręceniu świecy i po ponownym wkręceniu spróbować odpalić czasem pomaga
  • Poziom 26  
    radziu993 napisał:
    Sproboj przeczyscic gznik. Lubi sie zatkac po dlugim postoju. A jakiego koloru byla iskra? i czy świeca była mokra?

Też myślałem o gaźniku. Co do koloru iskry to nie pamiętam. Świeca była mokra.

Spróbuję zrobić tak jak mówicie i odezwę się.
  • Poziom 11