Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kia Carnival 2001 problem z cisnieniem oleju i silnikiem

johanna 21 Mar 2009 02:03 4722 6
  • #1 21 Mar 2009 02:03
    johanna
    Poziom 9  

    Witam. Zapaliła sie kontrolka cisnienia oleju, cos zgrzytnelo w silniku i zgasl. Bylo to na autostradzie wiec moj maz go odpalil i dojechal do domu. Czy moze to miec zwiazek z paskiem rozrzadu albo czyms zwiazanym z rozrzadem.
    Ma przejechane 1300 tys. kilometrow i pasek nie byl jeszcze wymieniany.
    Auto kupione i jezdzone w niemczech od pierwszego wlasciciela. Olej i filtr byl wymieniany dwa miesiace temu , pozatym bezawaryjny, tylko klocki wymieniane i tylne amortyzatory. Moje gg 12286984

    0 6
  • #2 21 Mar 2009 07:32
    transoptor
    Poziom 15  

    Napisz jaśniej bo zrozumiałem że samochód jeszcze został odpalony na dojechanie do domu bo jak poszedł rozrząd to pewnie nie można by było już nim jechać.Ilość kilometrów też pewnie była bez jednego zera.Pozdrawiam

    0
  • #3 21 Mar 2009 14:31
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 21 Mar 2009 19:51
    johanna
    Poziom 9  

    Dzisiaj opowiedzial mi dopiero wszystko dokladnie. A wiec tak zapalila sie kontrolka cisnienia oleju zjechal na pas awaryjny sprawdzil olej. Po kiku kilometrach swistalo w silniku . Szybko postawil go na parking. Wiec chyba zatarl silnik, mam nadzieje ze nie. Obawiam sie jednak najgorszego. Tak pytam tu na forum bo narazie nie mamy tyle aby go zostawic w serwisie. Jesli wiecie cos wiecej to prosze napiszcie. Mam straszny stres bo jeszcze nie splacilismy tego auta. Zaluje bardzo ze niezdozylam wykupic ubezpieczenia w Adac

    0
  • #5 21 Mar 2009 21:41
    mario11
    Poziom 13  

    do wymiany łancuch i koła napędu pompy olejowej i wałków wyważających jesli chdzi o 2,9 tdi

    0
  • #6 22 Wrz 2009 00:36
    niemco
    Poziom 10  

    Mam podobny przypadek na warsztacie. Łańcuszek się urwał, napinacz przestał działać, koło zębate pompy olejowej wytarte na gładko (czyli nie ma już zębów). Dodam, że auto ma przejechane 160tyś km. Jedna wielka lipa i porażka koreańskiego producenta z małymi rączkami i małym móżdżkiem. Nie polecam należy się trzymać z dala od silnika 2.9 TDI 16V, który był montowany w KIA Carnival od 99 do 01 roku.

    Mam pytanie do użytkowników przerabiających ten temat. Czy udało się zamówić samo koło zębate do pompy oleju?

    0
  • #7 16 Paź 2009 18:33
    krzych2007
    Poziom 2  

    Miałem to samo ale łańcuch urwał się podczas wyjezdzania z garażu i kupilem calą pompę bo mi zależało na czasie a bałem się żeby nie było problemów z wymianą samej zębatki

    2