Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opinie Volvo V40. Silnik 2.0 Turbo. Koszty eksploatacji, bezawaryjność.

gbtronik 21 Mar 2009 13:53 12791 4
  • #1 21 Mar 2009 13:53
    gbtronik
    Poziom 11  

    Szukam opinii użytkowników na temat Volvo V40 przed liftem, zwłaszcza z silnikiem 2.0 Turbo. Jakie są koszty eksploatacji, bezawaryjność?

    2 4
  • #2 21 Mar 2009 15:03
    wojtus20
    Poziom 10  

    witam jesli chodzi o roczniki do 99 to zawieszenie nie za bardzo na naszych polskich drogach jest dosc halasliwe, a zreszta to slyszalem ze tez elektryka czest pada po za tym to bardzo wygodny samochod i przedewszystkim bezpieczny

    1
  • #3 22 Mar 2009 14:09
    gbtronik
    Poziom 11  

    Jakie są najpopularniejsze usterki?

    0
  • #4 22 Mar 2009 21:56
    wojtus20
    Poziom 10  

    uklad oswietlenia czesto pali zarowki skrzynie czy tez sprzegla sie wala a czesci drogie jesli wiesz jak wyglada sonda lambda no to sobie pomysl 700zl w promocji ale jak ci sie uda no to mozesz jezdzic nawet 2-3 lata bez usterki tylko wymiany w odpowiednim czasie i dobre paliwo a wlasnie paliwo he 2,0 T (160KM) no no jest czym poszalec bardzo efektywnie ten silniczek chodzi ale tez duzo pali 10-11 trasa czasem 13 miasto ,1,8 (115KM) pali 9,5-11,5 miasto 6,5 -7,5 trasa duzo ale cos za cos

    Dodano po 2 [minuty]:

    a jesli jeszcze chodzi o wyposazenie to przewaznie sa to ubogie wersje a jesli chodzi o 4 szyb. el. klimatronik czy szyberdach drogo trzeba doplacic

    0
  • #5 05 Kwi 2009 06:28
    Jectiv
    Poziom 17  

    gbtronik nie bierz poważnie kolegi wojtus20.
    Coś gdzieś zasłyszał, nawet nie potrafi powiedzieć czy skrzynie czy sprzęgła siadają.

    Kłopoty z elektryką są bardzo rzadkie.
    Żarówki częściej wymienia się tylko te w klapie bagażnika. Powód oczywisty, od wstrząsów przy zamykaniu, ale tam są tylko 2 żarówki pozycyjnych, następne 2 są już na karoserii więc nie ma problemu jak któraś zgaśnie, zostają jeszcze 3.

    Typowa usterka to tulejki wybieraka skrzyni biegów, które się wycierają. Koszt ok. 70zł, wymiana co 50-70 tys.km. Można je wymienić samemu w 15 minut (łatwy dostęp).

    Średnie spalanie przy normalnej eksploatacji poniżej 10l/100km.

    Wyposażenie przeważnie dość bogate w porównaniu do innych samochodów z tych samych roczników. Większość egzemplarzy jest wyposażona w klimatronic, czasami w ręczną klimę, bez klimatyzacji rzadko się spotyka.
    Lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane, elektryka szyb z przodu - egzemplarz bez tych funkcji ciężko znaleźć.
    Cztery poduszki powietrzne to standard w tym roczniku.
    Hamulce tarczowe na wszystkie koła we wszystkich wersjach.

    Cena 700 zł za sondę lambda jest z sufitu, kosztuje podobnie jak do innych samochodów, poza tym rzadko pada. Nikt nie każe kupować w ASO razem z wymianą.
    Jest dużo części zamienników i używanych, więc eksploatacja nie jest dużo droższa od innych samochodów tej wielkości.

    Silnik 2.0 i 2.0 turbo 163KM to najtrwalsze silniki w tych samochodach.

    4