Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Centralny zamek - Mercedes 123

mozampa 21 Apr 2004 14:42 7085 21
    mozampa
    Level 17  
    Witam. Auto jak w temacie. Rocznik bodajże '83. Elektryczny szyberdach, wspomaganie kierownicy, 2,4diesel.
    Uszkodzony jest centralny zamek (nie jestem pewien czy oryginalny). Gdzie mam szukać centralki od zamka ? Nie znam się zbytnio na elektryce samochodowej, ale już z samą centralką powinienem sobie poradzić, tylko muszę ją znaleźć. Czy ktoś mi powie jak ją zlokalizować? Instalacja raczej nie powinna być skomplikowana, w końcu to stary diesel.
    Bardzo proszę o jakieś wskazówki. Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
    gabik001
    Level 37  
    Rozbierz drzwi i od silownikow po kabelkach dojdziesz do centralki. O ile zamek nie jest pneumatyczny (niech mnie ktos poprawi jak sie myle) POzdrawiam :)
    tarnowski
    Level 22  
    mozampa wrote:
    Witam. Auto jak w temacie. Rocznik bodajże '83. Elektryczny szyberdach, wspomaganie kierownicy, 2,4diesel.
    Uszkodzony jest centralny zamek (nie jestem pewien czy oryginalny). Gdzie mam szukać centralki od zamka ? Nie znam się zbytnio na elektryce samochodowej, ale już z samą centralką powinienem sobie poradzić, tylko muszę ją znaleźć. Czy ktoś mi powie jak ją zlokalizować? Instalacja raczej nie powinna być skomplikowana, w końcu to stary diesel.
    Bardzo proszę o jakieś wskazówki. Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.

Pod siedzeniem z tyłu samochodu po prawej stronie jest elektryczna pompka. Zmiana kier obrotów wytw nad,lub podcisnienie i odpowiednio zamyka i otwiera. Tak mam w W124 i przypuszczam że u Ciebie jest podobnie
    wloc
    Level 34  
    Tak jak napisal tarnowski sterownik jest pod siedzeniem pasazera sterowanie na przemian masa i plusem
    nakla
    Level 12