Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z immobilizerem w Seicento 900 - lub jego usunięcie.

21 Mar 2009 21:14 10464 11
  • Poziom 17  
    Witam,

    mam problem z immobilizerem w moim Seicento, jest to stary typ immobilizera, nie ma go w kluczyku tylko jeszcze musze przykładac takie coś;P Seicento jest z 99r. Zacznę od tego że jak samochód upomina sie przed zapołonem o przyłożenie immobilizera to 'pipczy', wszystło ładnie pięknie, samochód rusza, jedzie, jedzie ponad 60 km, światła, staję, ruszam, przejechałem 2-3m samochód gaśnie, nie moge odpalić, i samochód nie ubiega się o przyłożenie immobilizera. Działają tylko światła. Co może być nie tak? Jeśli to coś poważnego czego nie jestem w stanie zrobić w 'garażowych' warunkach prosze o informację jak go usunąć, lub chociaż jak zrobić żeby nie odcinał mi zapłonu?

    pozdrawiam,
  • Spec od samochodów
    jeżeli immo jest dołożone to masz szanse usunąć je sam a jeśli jest fabryczne to ciężki temat i bądz pewny że na tym forum nikt ci nie podpowie jak to zrobić (regulamin)
  • Poziom 42  
    Jeśli nie potrafisz posprawdzać napięć, zapłonu czy pompki paliwa i zdecydować czy winny jest immobilizer czy samochód no to jak mamy ci pomóc?
  • Poziom 17  
    Może inaczej, nie zaglądałem tam nawet, a nie wime na czym immobilizer polega, tzn na jakiej zasadzie polega.... Potrafie sprawdzić naięcia tylko nie wiem o co dokładnie chodzi.

    pozdrawiam,
  • Spec od samochodów
    z tego co mnie się wydaje to odcina mu zapłon a kolega napisał by czy pompa paliwa pracuje ,może czy iskra jest i czy kontrolki się świecą bo w ciemno to nie ma szans trafić a jak już to stawiam na odcięcie zapłonu

    Dodano po 1 [minuty]:

    a immo to najprościej pisząc odcina jakiś obwód np pompę paliwa
  • Poziom 42  
    Wskazniki na desce i kontrolki działają ?
  • Poziom 42  
    kammill1 napisał:
    Może inaczej, nie zaglądałem tam nawet, a nie wime na czym immobilizer polega, tzn na jakiej zasadzie polega.... Potrafie sprawdzić naięcia tylko nie wiem o co dokładnie chodzi.

    pozdrawiam,

    No wiesz .....raczej jesteś bez szans, oddaj to jakiemuś elektrykowi
  • Poziom 17  
    Tylko że mi to coś wogle nie jest potrzebne, pompe odcina? Możliwe, tylko że ja wogle nie moge odpalić, rozrusznik nie działa ;xkontrolki działają, swieci sie akumulator. Koło kolumny kierowniczej mam jakąs diodę imutująca alarm, mruga kieyd silnik nie pracuje, a teraz wogle nie mruga ;x
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    To może powiecie chociaż gdzie szukać tego całego centrum? Ja moge to przylożyć ale niech mi k***a nie odcina (nawet nie wime co on mi odcina) podczas jazdy ;/
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    OK, jak rozbiorę pewnie będe miał jakieś pytanko... Narazie dzięki i pozdrawiam ;)

    Dodano po 5 [godziny] 3 [minuty]:

    A więc tak, znalazłem tam immo Cheetah ch-334, znalazłem do niego dokumentacje i jego samego:P Tylko tak, tam pisze że mają być 2 masy jedna zwykła 2 do wyłączania awaryjnego, i 2 plusy, jeden ciąły drugi po przekręcenia stacyjki, masa jest OK, tylko że napięcia w 2 przypadkach są takie same. tzn bez kluczyka napięceie jest tu i tu. Teraz tak, są 4 wtyczki do przecięcia 2 obwodów napięcie na 2 ma być po przekręceniu kluczyka a napięcie na 4 po załączeniu immo. Otóż w jednym przypadku wszystko jest OK, immo steruje +, a 2 przypadku jest - i to cały czas, bez kluczyka również, a po immo - na 2. Czy może tak być? Wszystko jest OK? Narazie immo znowu działa, coś na kablach chyba nie łączy. Poczekam jak rozłączy i pomierze napięcia.