Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

CB Alan42 Multi zamienione bieguny w zasilaniu

22 Mar 2009 16:36 2319 11
  • Poziom 9  
    koledzy mam problem z alanem 42 kolega podlaczyl blednie bieguny w zasilaniu napewno zpalony jes stabilizator KIA7805 co moglo jeszcze sie popalic.
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    Kondensatory elektrolity.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jak długo trzymał, to pół radia mogło polecieć.
    Michał
  • Poziom 9  
    chyba krótko na pierwszy rzut oka to tylko ten stabilizator ale tu wszystkie elementy smd a ja jestem początkującym.

Dodano po 8 [minuty]:

A moze tkos podpowiedziec jak czytac te oznaczenia bo z cholere niewiem cz znaczy to oznaczenie ( C33 A NA 0

Dodano po 4 [minuty]:

Tu jakieś literówki się wkradły ( C33 A NA )

Dodano po 1 [godziny] 19 [minuty]:

To ze jestem początkującym w elektronice i na tym forum to nie znaczy ze trzeba mnie zlać , ale dziedki za te podpowiedzi może jeszcze ktoś podpowie coś w tym temacie.

Bez przesady. Nikt tu Ciebie nie Leje. :D
    Jeżeli ktoś chce Ci pomóc to musisz napisać dokładnie jakie są objawy.
    [SP5ANJ]
  • Poziom 16  
    kriss15 napisał:
    To ze jestem początkującym w elektronice i na tym forum to nie znaczy ze trzeba mnie zlać , ale dziedki za te podpowiedzi może jeszcze ktoś podpowie coś w tym temacie.

Czy ktoś Cię leje?

Napisz jak zachowuje się ten sprzęt po podłączeniu zasilania prawidłowo, czy działa m.cz. czy działa podświetlenie wyświetlacza czy daje w ogóle jakieś znaki życia bo nie mamy żadnego "punktu zaczepienia".
  • Poziom 9  
    Przepraszam jeśli kogoś uraziłem,alan jest martwy nie działa nic jest rozwalony stabilizator 7805 to widać gołym okiem jutro muszę zakupić ale jeśli ktoś ma jakieś sugestie to będę wdzięczny.
    Krzysiek
  • Pomocny post
    Poziom 16