Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Simson dawka paliwa

Kosmos1515 31 Maj 2009 20:17 26872 78
  • #61
    Kosmos1515
    Poziom 12  
    W każdym warsztacie obróbki silników spalinowych. Oni nie bardzo chca to robic bo musza przestawiac maszyne ( na codzien robia szlify silników samochodów osobowych ) ale mysle ze Ci to w kazdym takim warsztacie zrobia. Wiem ze grubość tulei ma miec nie mniej niz 2 mm.
  • #62
    Śpiewak95
    Poziom 11  
    A wiesz może za ile? pewnie zależy od wzoru ? I jak z wzorem musze sam zaprojektować ? narysować na wybitej tuleji czy dać schemat ?
  • #63
    tomciof036
    Poziom 9  
    a jak zwiększysz tak poj. wał korbowy Ci się nię będzie urywać?
    i chyba z 70 nie zrobisz 90:) chociaz nawet jak byś zrobł szlif ostateczny to Ci nie wyjdzie 90:D
    a po za tym na tym normalnym gaziniku już nie pamiętam dokładnie nazwy ale chyba np 16n3-4 to chyba simson o poj. 90 by słabo chodził;/
  • #64
    Śpiewak95
    Poziom 11  
    Ja wiem. jak bym robił poj. to bym zmienił wał kosz skrzynie gaźnik wydech itp.
    Ale wródźmy do mojego problemu
    kupiłem dziś kondensator i świece wymieniłem i jest jak było jest mała iskra i nieregularna (przypomnę wymieniłem kondensator i świece!!) dałem 2 przerywacz bo miałem i simka ładnie w chodzi na obroty na "luzie'' a na 1 nie ma siły ciągnąć. Tak jak poradziłeś na odkręconej rurze tak samo.
    Pomocy ja muszę czymś jeździć!
  • #65
    Kosmos1515
    Poziom 12  
    A spróbuj włączyć bieg na wysokich obrotach czyli daj mu w dupe dobrze na początku. Nie mam pojęcia co to może być (:?:)
  • #66
    Śpiewak95
    Poziom 11  
    do tak dawałem i jakoś rusza ale tak przecież nie może być przecież i jak jedzie to wolno na 1/2 mocy

    Dodano po 12 [sekundy]:

    do tak dawałem i jakoś rusza ale tak przecież nie może być przecież i jak jedzie to wolno na 1/2 mocy :(
  • #67
    Kosmos1515
    Poziom 12  
    A gaźnik masz oryginał??
  • #68
    Śpiewak95
    Poziom 11  
    no nie wiem czy oryginał ale rok temu dawałem nowy

    Dodano po 1 [minuty]:

    W sobotę na 10 jestem omówiony do mechanika tym razem konkretnie "mechanika Simsonów"
  • #69
    Kosmos1515
    Poziom 12  
    Ma sie rozumieć. Jak Ci powie dokładniej co to za usterka to napisz tutaj conieco dobra?
  • #70
    Śpiewak95
    Poziom 11  
    ok ja wyśle że to gaźnik
  • #71
    Śpiewak95
    Poziom 11  
    A jeszcze przed sobotą i opisaniem przygody zapytam o jedno
    Nie wiecie co potrzeba do zrobienia iskry w simsonowskim silniku? Chodzi mi oto że zrobiłem kapitalny remont samego silnika i jak sprawdzić iskre kupić akumulator czy cewke myśle że tylko cewke bo kiedyś widziałem taki filmik że był kabelek od świecu do cylindra i do cewki i była iskra?
  • #72
    Kosmos1515
    Poziom 12  
    Jeśli masz platynki to cewka na magnecie i ta co jest pod bakiem.
  • #74
    Kosmos1515
    Poziom 12  
    Nie tak prosto. Z magneta idzie na stacyjke. Ze stacyjki wychodzi jeden przewód na cewkę, a drugi przewód (z cewki) trzeba dać do masy (pod bakiem jest śruba i do niej to przykręcasz). Jak już to masz to teraz przewód WN (najlepiej silikonowy ale mozesz wziąść nawet taki jak i w maluszku były) wkręcasz w fajke i zakładasz na świeczke.
  • #75
    Śpiewak95
    Poziom 11  
    No ok dzięki a jeśli chodzi to sprawę z moim Simsonem to ten koleś coś tam zrobił nie chciał powiedzieć mówił regulacja, regulacja a i jeszcze robił coś tą śrubka przy samym króćcu gdzie się łączy cylek z gaźnikiem

    A jeśli chodzi o kabel który idzie z magneta do stacyjki to jaki kolor lub od czego odchodzi?
  • #76
    Kosmos1515
    Poziom 12  
    Ten silnik? myśle że nie do końca warto. Skąd masz wiedzieć co tam w środku jest. A poza tym - do wymiany łożyska na wale - ciekaw jestem jak wygląda wał w takim razie... Mówisz że kręcił śrubką na dolocie tak? Częsta wada nieoryginalnych gaźników (złe ustawienie powietrza). A z tym przewodem od magneta to musze sam zobaczyć jaki to jest i ci powiem dopiero.
  • #77
    kordian002
    Poziom 9  
    Witam jestem nowy
    Ja mialem taki problem w simku (Sr50- rok 1990)
    Jak na zimnym odpaliłem do chodził 5 minut i gasł i robta co chceta i nie zapalił, zrobiłem te 3 obroty jak tu mówili i skurczybyk chodzi, chodzi ciesze sie zrobiłem kilka okrązenj wokół domu i jeździł nie gasł tylko na jałowym na wolnych obrotach gasł i przypał już nie odpalił (a i strasznie kopci na wysokich obrotach jakby świece dymna mu w wydech wsadzic) wykreciłem świece i sucha nie chce paliwo leciec pomużcie plis już 2 lata go próbuje robic (do mechanika nie dam -mój i sam go chce zrobic)
    wiec prosze o pomoc
  • #78
    kordian002
    Poziom 9  
    Nie wiem moze i tłok zamówiłem tą ksiązke (jeżdze motorowerem Simson) spróbuje ją przeczytac i poustawiac wszystko fabrycznie
    a i o co chodzi z tym tłokiem jak "puchnie" to muse dac nowy czy co??
    ps. dzisiaj znowu nie chciał odpalic ja już nie wytrzymam

    Kurcze co za złom
    Wziełęm jeszcze raz wyczysciłem porzadnie gaźnik przedmuchałem co sie dało, ustawiłem tą śrubke od dawki i zaczał chdzic odpalił wszystko super po godzienie jazdy jak go zgasiłem to odpalił tylko jak mu wlalem troszke beznyny to cylindra (szczykwka) i na popych, po nastepnych 30 minutach jak go zgasilem tak juz nie odpaliłem iskra ledwie widoczna (wymieniłem cewke tą przy kierownicy (taka okrągła) i kupi łem tą cewke kolo magneta ale nie mam ściagacza)

    i jak myślycie jak wymienie cewke to bedzie chodził czy coś innego zrobic??
    nie wiem czy jej nie dam do mechanika i tyle

    Dodano po 5 [godziny] 14 [minuty]:

    AA i wątpie żeby tłok był przetarty on ma od nowości przejechane 5528km nie jest oszukiwane bo jestem jego pierwszym właścicielem (tzn mama go kupiłą 20 lat temu w salonie w niemczech)
  • #79
    Śpiewak95
    Poziom 11  
    Noto w takim razie jak zamówiłeś książkę to poczekaj aż przyjdzie i ustaw wszystko i do iskry to raczej kondensator i przerywacz bym sprawdził a na innej świecy ma iskre?