Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Canon S3 IS, Fuji S1000 FD czy CANON EOS 300D

24 Mar 2009 11:57 2756 7
  • Poziom 11  
    Witam
    Kolego handluje nowym i używanym sprzętem i sprowadził ostatnio 3 aparaty jeden z nich bym sobie u niego kupił:

1. Canon S3 IS za ok 500 zł (używany)
    2. Fuji S1000 FD za ok 500 zł (raczej nowy nie używany)
    3. CANON EOS 300D + Obiektyw 18-55 600-700 zł (używany)

Aparatu będe używał do robienia zdjęć na wakacjach na imprezach w domu i na łonie natury zależy mi na dobrej jakości zdjęć (JESTEM LAIKIEM)

Który wybrać.
    Z góry dziękuje za pomoc.
  • Poziom 37  
    Ja bym strzelal w 300D pomimo ze uzywany .Obiektyw ktory z nim bys ewentualnie kupil nie jest jakims wypasem (jest to kitowy obiektyw ktory nawet do 20D dawali - po jakichs kilku tysiacach troche klekocze i ma problemy z autofocusem ale da sie focic). S3IS to hybryda (polaczenie zalet lustra z kompaktem) a 300D to lustrzanka (coprawda 6 MPix) i jezeli zaczynasz przygode z fotografia to 300D jest w sam raz na poczatek. Zobacz czy ma duzo syfow na matrycy (zdjecie nieba w bezchmurny dzien) , jezeli mozesz jaki ma przebieg - stan zewnetrzny moze wskazywac na jego zuzycie.
    W kazdym razie jezeli to Twoj kolega sprzedaje to zna sie troche - niech on Ci pomoze je ocenic , ale ja doradzam 300D .
    Pozdrawiam
  • Poziom 26  
    Do takich zastosowań wziąłbym jeszcze pod uwagę rozmiary sprzętu. Co z tego,że będziesz miał lustrzankę, jak nie da rady ją na przykład do kieszeni włożyć :( i z tego powodu w niektóre miejsca lustrzanki nie zabierzesz.
    Jeszcze raz weź pod uwagę rozmiary - u mnie właśnie to przesądziło o wyborze.
    Ja mam Canon G9 za 610zł i jestem bardzo zadowolony - jest to maksimum, co się do kieszeni zmieści, no i jakość zdjęć dobra.
  • Poziom 37  
    Zawsze mozna jakis telefon z aparatem kupic i nosic go w kieszeni ;)