Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Alpine IDA-X300 subwoofer + naglosnienie nissan micra k11

Demano 24 Mar 2009 12:01 3738 15
    Demano
    Level 11  
    witam , zakupiłem takie radio . z opisów znalezionych w internecie wynika ze to radio posiada :

*Regulacja poziomu subwoofera

Radio posiada jedną pare wyjsc RCA. Chciałbym do tego auta podlaczyć subwoofer. Teraz pytanie , czy moge bezpośrednio pod to wyjście podpiąć subwoofer czy też musze pod to wyjscie RCA podlaczyć wzmacniacz i pod niego dopiero subwoofer? W dziedzinie car audio jestem laikiem , wobec czego proszę o wyrozumiałość.
    matiaudio
    Level 35  
    Pod rca od razu sub? Przecierz trzeba połaczyć wzmacniacz z radiem poprzez kabelek a następnie od wzmacniacza kable do suba. Poczytaj troche tematów to zrozumiesz wszystko.
    Demano
    Level 11  
    Hm , ok rozumiem. W takim razie ta funkcja dotyczaca regulacji poziomu subwoofera jak ma dzialac , skoro sygnał bedzie puszczony przez wzmacniacz , ktory to i tak przesteruje audio na swój sposób ?
    matiaudio
    Level 35  
    Masz regulacje w radiu. Elektronicznie regulujesz sub. Do zwiększania basu czy tam głośności na subie masz odzielny regulator. A do ogólnego sterowania basem ( na wszystkie głosniki) jest oddzielna regulacja.
    bambino_81
    Level 23  
    Witam.No to zalezy ile masz funduszy.Ci którzy tych funduszy mają mało albo wcale oczywiście podłączają suba pod radio.Oczywiście radio nie da tyle mocy co wzmacniacz ponieważ moc radia to około 4x17rms także bardzo mało.Zatem na razie takie zastosowanie może być.Oto link do takiego tematu https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1254155.html
    Demano
    Level 11