Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez Atu Plus Problem z moca!

24 Mar 2009 20:39 1551 6
  • Poziom 9  
    po wymianie popychaczy hydraulicznych zrobilem ok 200km. wszystko bylo ok. Ale pojawil sie nagle problem z moca powyzej 3tys.obr. na luzie wkreca sie maks. 5000tys. towarzyszy temu lekkie kichanie w kolektor ssacy oraz dzwiek jakby wypadaly zaplony. na wolnych obrotach slinik pracuje rowno i pali bez problemu
    jaka moze byc przyczyna?
    jest to silnik 1.6 jednopunktowy wtrysk paliwa, cewka zaplonwoa 4-biegunowa bosha
    posiadam miernik tylko musze wiedziec gdzie reke przylozyc, w jaki sposob moge we wlasnym zakresie zdiagnozowac poszczegolne elementy co jest najprawdopodobniej przyczyna.
    Prosze o szybka odpowiedz gdyz zalezy mi na czasie gdyz nie mam innego sirodka transportu.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 36  
    Takie objawy są m.in. przy walniętych przewodach WN. Sprawdź po ciemku, czy nie ma niebieskich iskierek (czasami są niepozorne).
  • Poziom 17  
    sprawdzi ciśnienie paliwa i ile km masz na filtrze paliwa
    i czy cewka zapłonowa niema przebicia może być pęknięta
  • Poziom 9  
    stalo sie to podczas jazdy
    nie ma przebic bo patrzylem po ciemku, swiece takze wyminilem, przewody takze sa ok. bo zmiezylem opor 8do9kOhm kazdy. Moze ma niskie cisnienie paliwa ale dlaczego towarzysza temu przy przegazowaniu strzaly w kolektor?
  • Poziom 17  
    zbyt uboga mieszanka i dostaje samozapłonu kontrolka od silnika normalnie gaśnie?
  • Poziom 9  
    wszystkie kontrolki normalnie gasna. na wolnych obrotach wszystko jest ok
  • Poziom 17  
    to zostaje ci filtr paliwa i regulator ciśnienia przy okazji wyczyść sobie silniczek krokowy bo jak kontrolka od silnika gaśnie to elektronika okej na początek radze sprawdzić filtr paliwa