Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przekaźnik wycieraczek w Audi A6 C4 2.5TDI AEL

ryba80 25 Mar 2009 16:58 9236 4
  • #1 25 Mar 2009 16:58
    ryba80
    Poziom 10  

    Witam! Mam problem z wycieraczkami w Audi A6 C4 2.5 TDI ponieważ czasem nie wracają do pierwotnego położenia,mam pytanie gdzie znajduje się od nich przekaźnik i jakie może mieć oznaczenie, kiedyś miałem podobny problem w Audi80 i pomogło czyszczenie przerywacza. Pomocy bo już mnie doprowadzają do szewskiej pasji.

    0 4
  • #2 27 Mar 2009 20:36
    badmarcin
    Poziom 9  

    problemem nie musi byc przekaźnik czasowy wycieraczek,
    dośc często jest to styk pomocniczy w samym silniku wycieraczek.
    wracając jednak do tematu, przekaźnik wycieraczek przednich ma oznaczenie;
    99- z regulowanym czasem przerwy
    19- bez regulacji czasu przerwy
    gdyby były problemy postaram sie rozszezyc temat
    pozdrawiam

    0
  • #3 27 Mar 2009 23:58
    figa2604
    Poziom 16  

    ale obwód tego styku co piszesz przechodzi także przez przełącznik pod kierownicą.

    0
  • #4 30 Mar 2009 20:19
    ryba80
    Poziom 10  

    Nie znalazłem rzadnnego przekaźnika o tych numerach ale pod pólką kierownicy znalazłem przekaźnik o nr 228 który cykał przy włączonych wycieraczkach wyciągnąłem go i wyczyściłem lekko już nadtopiony przerywacz na razie pomogło zobaczymy na jak długo. Dzięki za zainteresowanie postem.

    1
  • #5 30 Lis 2009 09:29
    lukmazur
    Poziom 10  

    Witam!
    Panowie mam podobny problem, teraz po włączeniu zapłonu na kostce do tylnego silnika wycieraczek pojawia mi się napięcie niezależnie od pozycji wyłącznika. Sprawdziłem wszystkie przekaźniki pod kolumną kierowniczą i żaden nie jest zwarty czy podpalony, gdzie szukać zwarcia? Wszystko zaczęło się od przecieku płynu do spryskiwaczy tuż za plastykowym konektorkiem od rurki, płyn zaczął ciec pod blachę osłonową przekładni ślimakowej, rozebrałem wszystko łącznie z usunięciem ślimacznicy, wyczyściłem, nasmarowałem ponownie i zabrałem się za uszczelnianie plastykowego konektorka do rurki. Po złozeniu mechganizm działał ale bardzo wolno -i podczas pracy około 1 minuty pojawił się mały dymek, wywaliło bezpiecznik 15 A (wymieniłem go) ale już zawsze miałem napięcie na kostce po włączeniu zapłonu. Proszę o pomoc - tu zdjęcie Przekaźnik wycieraczek w Audi A6 C4 2.5TDI AEL

    1