Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Przekaźnik wycieraczek w Audi A6 C4 2.5TDI AEL

25 Mar 2009 16:58 10397 4
  • Level 11  
    Witam! Mam problem z wycieraczkami w Audi A6 C4 2.5 TDI ponieważ czasem nie wracają do pierwotnego położenia,mam pytanie gdzie znajduje się od nich przekaźnik i jakie może mieć oznaczenie, kiedyś miałem podobny problem w Audi80 i pomogło czyszczenie przerywacza. Pomocy bo już mnie doprowadzają do szewskiej pasji.
    [Szkolenie 22.06.2021, g.9.00] Zabezpieczenia Internetu Rzeczy (IoT) programowe i sprzętowe. Zarejestruj się za darmo
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Level 10  
    problemem nie musi byc przekaźnik czasowy wycieraczek,
    dośc często jest to styk pomocniczy w samym silniku wycieraczek.
    wracając jednak do tematu, przekaźnik wycieraczek przednich ma oznaczenie;
    99- z regulowanym czasem przerwy
    19- bez regulacji czasu przerwy
    gdyby były problemy postaram sie rozszezyc temat
    pozdrawiam
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Level 16  
    ale obwód tego styku co piszesz przechodzi także przez przełącznik pod kierownicą.
  • Level 11  
    Nie znalazłem rzadnnego przekaźnika o tych numerach ale pod pólką kierownicy znalazłem przekaźnik o nr 228 który cykał przy włączonych wycieraczkach wyciągnąłem go i wyczyściłem lekko już nadtopiony przerywacz na razie pomogło zobaczymy na jak długo. Dzięki za zainteresowanie postem.
  • Level 11  
    Witam!
    Panowie mam podobny problem, teraz po włączeniu zapłonu na kostce do tylnego silnika wycieraczek pojawia mi się napięcie niezależnie od pozycji wyłącznika. Sprawdziłem wszystkie przekaźniki pod kolumną kierowniczą i żaden nie jest zwarty czy podpalony, gdzie szukać zwarcia? Wszystko zaczęło się od przecieku płynu do spryskiwaczy tuż za plastykowym konektorkiem od rurki, płyn zaczął ciec pod blachę osłonową przekładni ślimakowej, rozebrałem wszystko łącznie z usunięciem ślimacznicy, wyczyściłem, nasmarowałem ponownie i zabrałem się za uszczelnianie plastykowego konektorka do rurki. Po złozeniu mechganizm działał ale bardzo wolno -i podczas pracy około 1 minuty pojawił się mały dymek, wywaliło bezpiecznik 15 A (wymieniłem go) ale już zawsze miałem napięcie na kostce po włączeniu zapłonu. Proszę o pomoc - tu zdjęcie Przekaźnik wycieraczek w Audi A6 C4 2.5TDI AEL