Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
SterControl
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaką pralkę kupić? - kontynuacja

kriss53 01 Gru 2010 17:25 586811 1515
  • #901 01 Gru 2010 17:25
    britin
    Poziom 1  

W temacie pralek jestem dosyć zielony.

Zastanawiam się nad zakupem pralki Siemens WS10F27RPL bądź Boscha o podobnych parametrach.

Zupełnie nie mam pojęcia czy jest to dobry wybór.

Doradzono mi abym zakupił pralkę ładowaną od góry gdyż posiadają dwa łożyska i są mniej awaryjne.

Czy wymiana łożyska w tym modelu siemensa jest możliwa? kosztowna?

Może jakieś inne pralki slim ?! albo może jednak grubsze modele?! (w ostateczności mogą być), choć pralka raczej dużo prać nie będzie (dwa razy w tygodniu)

• SterControl
  • #902 08 Gru 2010 16:06
    mat3oosh
    Poziom 16  

mam od roku Gorenje WA72125. Pracuje praktycznie codziennie (nawet w niedziele) - 2 dzieci robi swoje.

Od poczatku zero jakichkolwiek klopotow. Moj maly (2.5 roku)syn nie dal rady niczego w niej uszkodzic, choc ewidentnie sie starał(szarpanie programatorem jak tylko sie daje, wieszanie sie na drzwiach, szarpanie szuflady) Nie potwierdzam, ze wciaga ciuchy pod uszczelke, nigdy nic takiego sie nie zdarzylo. Jest relatywnie cicha. Polecam.

• #903 09 Gru 2010 07:42
    Robinson74

Poziom 16  

mat3oosh napisał:
    Jest relatywnie cicha.
    Może dzieci zagłuszają? ;)

• #904 10 Gru 2010 11:24
    (aga)
    Poziom 2  

Witam,

Nie wiem, czy ten watek jest właściwy do pytania, które mnie nurtuje - zadałam to pytanie na forum AGD użytkowy, ale nikt nie odpowiedział, a ja nie wiem czy moja pralka działa prawidłowo, więc pozwalam sobie zapytać i tutaj.