Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kablówka z UPC + internet - modernizacja istniejącej sieci

26 Mar 2009 22:30 9845 10
  • Poziom 2  
    Witam!

Jestem "nowym i początkującym" na Forum, także proszę o odrobinę cierpliwość i wyrozumiałość.... ;)

Mam prośbę ;) chcę zamówić Internet z kablówki UPC tylko nie wiem czy moja istniejąca sieć kablowa będzie się do tego nadawała. Obecnie mam tylko telewizję z UPC i działa wszystko ok.!
    Podłączenie wygląda tak:
    sygnał UPC –> gniazdo przelotowe 1 –> gniazdo przelotowe 2 –> gniazdo końcowe 3. Czyli instalacja na jednym kablu koncentrycznym :( a gniazdka wpięte szeregowo :(

-gniazda przelotowe 1, 2: GAP-10-BG-DK
    http://www.satel.com.pl/pl/index.php?action=katalog/produkcja&id=gap_bg_dk
    -gniazdo końcowe 3: GAR-BG-DK
    http://www.satel.com.pl/pl/index.php?action=katalog/produkcja&id=gar_bg_dk

Każde gniazdo jest w innym pokoju . Do gniazda nr 1 podłączony jest TV1, do gniazda nr 2 TV2, do gniazda 3 radio.
    Problem w tym, iż komputer mam w pokoju nr2 tam gdzie jest gniazdo przelotowe 2 i tam chciałbym aby był zainstalowany modem UPC do internetu (przeciągnięcie kabla z pokoju nr 1 tam gdzie wchodzi sygnał UPC do mieszkania - nie wchodzi w rachubę :(

-jakie będzie najprostsze rozwiązanie, aby zadziałał Internet bezproblemowo i nie zakłócał pozostałych odbiorników (2xTV i radio)? oraz aby nie było strat w jakości odbioru sygnału tv?
    -jakie zastosować dodatkowe elementy (gniazda, rozgałęźniki, odgałęźniki itp.) aby moja sieć funkcjonowała prawidłowo przy zachowaniu stanu istniejącego okablowania?

Proszę o POMOC! Z góry dziękuję!

- Pozdrawiam!

P.S.
    - podobne zapytanie skierowałem bezpośrednio do kolegi o nicku "kondensator" ;) mam nadzieję, że nie obrazi się ;)
  • Poziom 16  
    Trzeba zastosować gniazda multimedialne np:GA35B; GCU-200; GMDF; GMC; Telmor.