Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

skoda fabia-duży problem

23 Kwi 2004 13:56 5572 15
  • Poziom 12  
    mam skode fabie 2001 14mpi 68km z lpg. ostatnio pojawił mi sie problem z dynamika auta a konkretnie jej brakiem najbardziej odczuwalnym w zkresie 2000-4000obr. po przejrzeniu pamieci błedów /wystepowały błędy: sonda lambda, uboga mieszanka, bogata mieszanka/, wykasowaniu, podstawieniu innej sondy lambda, podstawieniu innej przepustnicy problem ciagle był. po wprowadzeniu ECU w tryb autoadaptacji sytuacja tylko się pogorszyła. dodam że na lpg auto zachowuje się lepiej,ale bez rewelacji, natomiast na benzynie zostały /po autoadaptacji/ praktycznie tylko wolne obroty.
    proszę o jakieś sugestje, wskazówki, podpowiedzi gzie szukac błędu.
  • Spec od samochodów
    Jak jest z wysokim napięciem?
  • Poziom 18  
    czy samochod jezdzi od nowosci na gazie???jezeli nie to jaki rodzaj wtrysku gazu zastosowano w tej fabi??
  • Poziom 23  
    joho napisał:
    czy samochod jezdzi od nowosci na gazie???jezeli nie to jaki rodzaj wtrysku gazu zastosowano w tej fabi??


    A skad wiesz, ze zastosowano instalke na wtrysku?:-)
  • Poziom 19  
    Do mojej Fabi proponowano mi jakieś dziwne wynalazki.Przeliczyłem to
    i się okazuje że jazda na muchozolu jest nieopłacalna.
    No ale taka moda.
    Pozdro.
  • Poziom 23  
    korelian napisał:
    Do mojej Fabi proponowano mi jakieś dziwne wynalazki.Przeliczyłem to
    i się okazuje że jazda na muchozolu jest nieopłacalna.
    No ale taka moda.
    Pozdro.


    wszystko zalezy jaki masz silnik, te stare skodowskie 1.4/60 i 68KM bardzo dobrze sie gazuje i wystarczy II gen. i dobry zaklad instalacyjny.
  • Spec od samochodów
    Może byś podał ilość przejechanych kilometrów? Rok produkcji samochodu nie mówi nic.Marka i rok produkcji nie pozwalają na wyciągnięcie jakiegokolwiek wniosku nawet dla najlepszego diagnosty.
    Wysil się troche i podaj więcej szczegółów jeżeli chcesz żeby ci pomóc.
  • Poziom 15  
    nom napisał:
    wszystko zalezy jaki masz silnik, te stare skodowskie 1.4/60 i 68KM bardzo dobrze się gazuje i wystarczy II gen. i dobry zaklad instalacyjny.


    Dokladnie tak :D
  • Poziom 19  
    Ja mam stary skodowski silnik. A o dobry zakład instalujący LPG jest ciężko. W większości gości obchodzi kasa, a montaż przebiega w/g instrukcji. Problemy pojawiają się później.
    Aha : a ile by kosztowała instalacja II generacji do mojej Fabii?
    Pozdrawiam.
  • Poziom 23  
    korelian napisał:

    Aha : a ile by kosztowała instalacja II generacji do mojej Fabii?
    Pozdrawiam.


    Ja placilem za BRC Blitz w czerwcu tego roku 2100zl (24m-c gwarancji), ale mozna duzo taniej, ten zaklad polecilo mi ASO gdzie serwisuje i nie mam zastrzezen, bo zagazowali bardzo duzo fabii. Inne zaklady montowaly duzo taniej, ale nie montowaly do fabii, albo jedna sztuke, wiec od razu zrezygnowalem. Podobno taka instalacje jak moja mozna juz za 1700 zl. Z instalacja nie mam zadnych problemow, tylko z wielozaworem jest takie male "ale", ze zamiast 34 wchodzi 30 litrow do 42 litrowej butli. Raz juz wymienili wielozawor i to samo, a nie chca podginac plywaka, bo pozniej BRC nie uzna gwarancji (wielozawory sa kalibrowane fabrycznie). Ale jak chcesz taniej to zaloz polski komputer Bingo, albo al700 najbardziej popularny i bedzie taniej. Pamietaj zeby zalozyli Ci emulator wtryskiwaczy (nie zadne odciecie na przekaznikach) i odlaczenie pompy paliwa (mi tego nie zrobili i po 8 tys. pompa zaczela piszczec).
    Reszta to kwestia dobrego wyregulowania instalki, mi pali 9l/100 lpg i 0,3l/100 benzyny.
  • Poziom 18  
    do nowej fabii instalacja gazowa okolo 4 tys, po gwarancji dobra instalacja okolo 2 tys,
  • Poziom 20  
    :arrow: nom

    uwierz mi, że nie powinno się odcinać pompy paliwa, choć są tu rozbieżności co do opinii, ja wiem swoje, przejechałem na gazie od nowości 130 tys. km, ale dbałem o bak, pali rezerwa, tank 10l. na odpalanie.

    pzdr
  • Poziom 23  
    MANGI napisał:
    :arrow: nom

    uwierz mi, że nie powinno się odcinać pompy paliwa, choć są tu rozbieżności co do opinii, ja wiem swoje, przejechałem na gazie od nowości 130 tys. km, ale dbałem o bak, pali rezerwa, tank 10l. na odpalanie.

    pzdr


    Jaki masz samochod? Mi w fabii po 8 tys. km na lpg pompa zaczela piszczec a dbalem, zeby paliwka w baku bylo zawsze ponad stan rezerwy. Teraz odlaczylem i jest spokoj, co ciekawe jak jade na benzynie nie piszczy. W fabii trzeba odcinac, bo szkoda po prostu pompy, poza tym pompa paliwa to pobor mocy ponad 50W, po co ma sie grzac bezsensu paliwko w baku skoro jest pompowane w obiegu zamknietym i do nieczego nie jest wykorzystywane? ;-)
    Byl dlugi watek na ten temat ja nie zamierzam nikogo przekonywac.
  • Poziom 2  
    witam
    mam octavie 1.6 GLX benz/gaz i ostatnio miałem podobny problem a mianowicie samochod na gazie jechał w miarę w pożądku jednak na benzynie juz przy 3000 dostawal muła i więcej nie szedł: reset komputera nie pomógł, wymiana filtra paliwa również, pompa była w pożądku i problemem była właśnie wcześniej wymieniona sonda lambda i po jej wymianie wszystko jest ok
  • Poziom 21  
    Tylko biezcie pod uwagę to e jak jest zły emulator sondy to też wyżuci takie błędy:) a więc trzeba sprawdzić na kompie jak pracuje sonda i wyedy podjąć jakie kolwiek decyzje czy wymienia cz ją czy nie.
    Na kolektoże ssącym jest taki czujnik zassysanego powietrza sprawdz go on si mieści styłu za przepustnicą najlepiej było by go podmienić na inny sprawny w 100%.Sprawdz także świece czy nie siedzą 3 elektrodowe jeśli takie masz wymień je bo się nie nadaja do tego typu silnika.
    No i ciekawi mnie jeszcze jeden fakt ile ma przejechane to twoje autko? Bo to jet tez ważne i trudno tak bez stanu licznika zgadywać jaka może być przyczyna tej usterki.Proszę o więcej Faktów.
  • Poziom 12  
    sprawa rozwiązana: w typ przypadku winne były wtryskiwacze benzynowe-wymiana spowodowała że auto odżyło.