Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Potężny Mixer Vermona 1642 jak podłączyć,jakie kable?

sados12345 28 Mar 2009 19:22 10904 43
    sados12345
    Level 12  
    Witam wszystkich!Wczoraj stałem sie posiadaczem oto tego mixera po okazyjnej cenie.JESTEM W TYM ZIELONY JAK ŻABA W STAWIE.Jak widać ma on 16 kanałów i 4 podgrupy stereofoniczne.I proszę o pomoc w sprawie podłączenia go do komputera.Czy od karty dźwiękowej musza wychodzić 2 wtyczki (jack 6,3) i potem do 2 kanałów w mixerze czy tylko 1 wtyczka (jack 6,3) i pod 1 kanał wejściowy do mixera.I problem polega na tym jeszcze ze nie wiem jakie kable stereo czy mono?Na wyjściach master czyli od nich trzeba wyjść na końcówkę mocy.Moja końcówka mocy ma 2 wejścia RCA.Będę wdzięczny o szybka odpowiedz albo chociaż podpowiedz
  • Helpful post
    DjDaniel11
    Level 27  
    Jeśli zależy ci na stereo, to kupujesz kabel
    mini jack 3,5mm (stereo) na 2 duże jack`i. Ewentualnie na 2 cinche i przejściówki.

Małego jacka wpinasz do karty dźwiękowej, natomiast duże do miksera na 2 kanały. Panoramą na mikserze na jednym skręcasz w prawo, a na drugim kanale w lewo. U ciebie to są chyba pierwsze, czerwone pokrętła nad suwakami.

Z mastera wychodzisz na końcówkę mocy dwoma kablami: Big Jack ------ Cinch
    sados12345
    Level 12  
    DjDaniel11 wrote:
    Jeśli zależy ci na stereo, to kupujesz kabel
    mini jack 3,5mm (stereo) na 2 duże jack`i. Ewentualnie na 2 cinche i przejściówki.

Małego jacka wpinasz do karty dźwiękowej, natomiast duże do miksera na 2 kanały. Panoramą na mikserze na jednym skręcasz w prawo, a na drugim kanale w lewo. U ciebie to są chyba pierwsze, czerwone pokrętła nad suwakami.

Z mastera wychodzisz na końcówkę mocy dwoma kablami: Big Jack ------ Cinch

A te 2 duze jacki maja byc stereo czy mono?