Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler voyager 2,5 CRD brak ciśnienia paliwa na listwie

goral28 31 Mar 2009 20:52 8488 5
  • #1 31 Mar 2009 20:52
    goral28
    Poziom 9  

    Witam,
    proszę o pomoc, zatarła mi się rolka rozrządu i głowica cała do naprawy.. dźwigienki, zawory... łącznie 2 miesiące bez samochodu. W końcu mechanik poskładał wszystko i samochód nie pali??!!!!!!! Pompa podaje paliwo ze zbiornika ale pompa wys. ciśnienia nie podaję paliwa na listwę.
    Na samostarcie chodzi ja pszczółka ale 2-3 sek. i gaśnie zero paliwa we wtryskiwaczach. Komp. wykazał coś z masą na pompie wys. ciśnienia, ale mój mechanik dalej nie będzie grzebał bo na elektryce się nie zna a elektryk ma wolny termin za 3 tygodni.
    Proszę o pomoc co to może być w/w dane podaję z tego co powiedział mi mechanik sam słabo się na tym znam.

    0 5
  • #2 31 Mar 2009 22:11
    misza50
    Poziom 15  

    Pompa WC pewnie podaje, ale regulator ciśnienia nie trzyma...miałem tak w Sprinterze CDI

    2
  • #3 31 Mar 2009 22:41
    goral28
    Poziom 9  

    Dzięki,
    można to jakoś sprawdzić czy trzeba wymieniać.
    A może tak być, że skoro regulator nie trzyma to to nie powstaje odpowiedie ciśnienie i przez to zapala się kontrolka check??

    1
  • #4 31 Mar 2009 22:44
    misza50
    Poziom 15  

    najlepiej podpiąć coś do czytania parametrów

    1
  • #5 31 Mar 2009 22:47
    goral28
    Poziom 9  

    czy jeśli, któryś regulator nie trzyma to na pewno paliwo nie będzie puszczane wcale na wtryski??

    Dodano po 1 [minuty]:

    podpiął i tylko błąd na pompie ciśnienia wyskoczył .

    1
  • #6 06 Lip 2009 11:56
    zwc-mistrz
    Poziom 10  

    Witam !
    jeżeli jeszcze ktoś ma problem z odpalaniem chryslera to odpowiadam:
    najczęstszą przyczyną tego jest spadek ciśnienia na szynie (common rail ) zasilającej. - nie ma co podpinać pod komputer bo to nic nie da - u mnie komputer nic nie pokazywał. W wypadku zbyt niskiego ciśnienia komputer nie otworzy wtrysków i samochód nie odpali . Jest to wynikiem uszkodzenia zaworu przelewowego na szynie . Nie słuchajcie ASC która za zdjagnozowanie usterki bierze nawet do 1000zł a za wymianę szyny 7 300zł. Sam diagnozujesz to w 5 minut .
    1.zdejmujesz pokrywę silnika ( 3 śruby m6 - klucz 10-tka )
    2. po zdjęciu pokrywy masz przed sobą szynę na wirzchu silnika
    na końcu szyny ( prawa strona -jest króciec z wężykiem gumowym przelewowym( lekko nasadzony bez opaski )
    3. zdejmujesz wężyk ( zatkaj go palcem bo podczas rozruchu będzie przez niego wracało paliwo) i patrzysz podczas rozruchu silnika ( ktoś musi zamielić ) czy z króćca na szynie z którego zdjąłeś wężyk cieknie paliwo ?
    Jeżeli cieknie -to zawór wysiadł - trzeba go regenerować .
    Ja miałem ten przypadek -kupiłem szynę jak głupi po czym starą ze złości rozebrałem zregenerowałem sobie zawór ( jestem mechanikiem konstruktorem) i chodzi na starej jak burza już pół roku a nową wożę w bagażniku .
    jak ktoś ma problem ze szyną piszcie
    konstruktor.wcislo(małpa)op.pl

    pozdrawiam
    konstruktor

    2