Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Chrysler voyager 2,5 CRD brak ciśnienia paliwa na listwie

31 Mar 2009 20:52 11527 5
  • Level 10  
    Witam,
    proszę o pomoc, zatarła mi się rolka rozrządu i głowica cała do naprawy.. dźwigienki, zawory... łącznie 2 miesiące bez samochodu. W końcu mechanik poskładał wszystko i samochód nie pali??!!!!!!! Pompa podaje paliwo ze zbiornika ale pompa wys. ciśnienia nie podaję paliwa na listwę.
    Na samostarcie chodzi ja pszczółka ale 2-3 sek. i gaśnie zero paliwa we wtryskiwaczach. Komp. wykazał coś z masą na pompie wys. ciśnienia, ale mój mechanik dalej nie będzie grzebał bo na elektryce się nie zna a elektryk ma wolny termin za 3 tygodni.
    Proszę o pomoc co to może być w/w dane podaję z tego co powiedział mi mechanik sam słabo się na tym znam.
  • Level 16  
    Pompa WC pewnie podaje, ale regulator ciśnienia nie trzyma...miałem tak w Sprinterze CDI
  • Level 10  
    Dzięki,
    można to jakoś sprawdzić czy trzeba wymieniać.
    A może tak być, że skoro regulator nie trzyma to to nie powstaje odpowiedie ciśnienie i przez to zapala się kontrolka check??
  • Level 16  
    najlepiej podpiąć coś do czytania parametrów
  • Level 10  
    czy jeśli, któryś regulator nie trzyma to na pewno paliwo nie będzie puszczane wcale na wtryski??

    Dodano po 1 [minuty]:

    podpiął i tylko błąd na pompie ciśnienia wyskoczył .
  • Level 11  
    Witam !
    jeżeli jeszcze ktoś ma problem z odpalaniem chryslera to odpowiadam:
    najczęstszą przyczyną tego jest spadek ciśnienia na szynie (common rail ) zasilającej. - nie ma co podpinać pod komputer bo to nic nie da - u mnie komputer nic nie pokazywał. W wypadku zbyt niskiego ciśnienia komputer nie otworzy wtrysków i samochód nie odpali . Jest to wynikiem uszkodzenia zaworu przelewowego na szynie . Nie słuchajcie ASC która za zdjagnozowanie usterki bierze nawet do 1000zł a za wymianę szyny 7 300zł. Sam diagnozujesz to w 5 minut .
    1.zdejmujesz pokrywę silnika ( 3 śruby m6 - klucz 10-tka )
    2. po zdjęciu pokrywy masz przed sobą szynę na wirzchu silnika
    na końcu szyny ( prawa strona -jest króciec z wężykiem gumowym przelewowym( lekko nasadzony bez opaski )
    3. zdejmujesz wężyk ( zatkaj go palcem bo podczas rozruchu będzie przez niego wracało paliwo) i patrzysz podczas rozruchu silnika ( ktoś musi zamielić ) czy z króćca na szynie z którego zdjąłeś wężyk cieknie paliwo ?
    Jeżeli cieknie -to zawór wysiadł - trzeba go regenerować .
    Ja miałem ten przypadek -kupiłem szynę jak głupi po czym starą ze złości rozebrałem zregenerowałem sobie zawór ( jestem mechanikiem konstruktorem) i chodzi na starej jak burza już pół roku a nową wożę w bagażniku .
    jak ktoś ma problem ze szyną piszcie
    konstruktor.wcislo(małpa)op.pl

    pozdrawiam
    konstruktor