Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alarm PIRANHA ??

25 Kwi 2004 02:00 3298 9
  • Poziom 10  
    Witam jestem zielonym w temacie alarmow.Posiadam alarm PIRANHA model SCM 18 RND ,od pewnego czasu nie dziala mi pilot zmienilem baterie ale to nic nie pomoglo , najprawdopodobniej sie rozprogramowal tak mi powiedzieli szpece od alarmow tylko ze oni nie maja schematu to tej firmy i nie wiedza jak to zrobic.Moze ktos mial stycznosc z takim alarmem i wie jak go zaprogramowac ? Prosze o pomoc.
  • Poziom 11  
    W większości alarmów jest przycisk "reset". Musisz znaleźć centralkę alarmu i kasując przywrócić ustawienia fabryczne. Powinno pomóc.
  • Poziom 10  
    Witam ponownie.
    Dzięki za podpowiedz ale w moim alarmie nie ma żadnego przycisku reset,a on nadal nie reaguje na pilota.W centralce jest malutkie złącze cztero nóżkowe i w pilocie jest takie samo,może trzeba połączyć pilota z centralką i wtedy się zaprogramuje? :(
  • Specjalista elektryk
    Witaj
    wydaje mi się, że możesz to zrobić tylko zdalnie, przez ponowne wprogramowanie - ale niestety potrzebujesz instrukcji - próbowałeś znaleźć stronę producenta?
    pozdro
  • Poziom 10  
    Niestety firma produkująca alarmy nie ma chyba strony.Szukałem w necie ale bez rezultatów. :(
  • Specjalista elektryk
    Witaj
    czytam akurat moją instrukcje od alarmu (Forteca super) i na to wynika, że mogę dołozyc następne piloty - ale żeby tego dokonac potrzebuje już działający pilot - nie jest wspomniane jak zaprogramować pilot podstawowy
    w jakim aucie ten alarm masz zamontowany??? - czy jest on montowny seryjnie??? jeżeli tak - to będzie to łatwiej znaleźć opis użytkownika czy serwisowy
    pozdrawiam
  • Poziom 10