Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Progi plus podłoga - jaki koszt?

endriuu100 01 Kwi 2009 23:32 15740 11
  • #1 01 Kwi 2009 23:32
    endriuu100
    Poziom 11  

    jaki może być orientacyjny koszt wymieny progów plus podłogi w Fordzie ka?

  • #2 01 Kwi 2009 23:38
    balonika3
    Poziom 36  

    A chcesz to wymieniać sam?

  • #3 02 Kwi 2009 00:24
    endriuu100
    Poziom 11  

    wymiana u balcharza

  • #4 02 Kwi 2009 00:31
    balonika3
    Poziom 36  

    No więc spytaj blacharza. Zupełnie nie rozumiem Twojego pytania. Każdy blacharz stosuje swoje ceny, zazwyczaj proporcjonalne do jakości usługi, natomiast ceny materiałów również nie zależą od forumowiczów. Tutaj nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie.

  • #5 02 Kwi 2009 00:48
    endriuu100
    Poziom 11  

    no wiec ja chce orientacyjny koszt. 1000zl czy 2000 czy moze 500. chce sie zorientowac i miec swiadomosc, ktoremu panu podziekowac w razie czego.
    jesli nie mozesz mi pomoc - nie zabieraj glosu w dyskusji.

  • #6 02 Kwi 2009 00:56
    balonika3
    Poziom 36  

    Ale jak widzisz, dyskusja tu nie nastała, bo tak jak pisałem, to sprawa płynna. Dowiedz się ile kosztują elementy w hurtowni, ile bierze blacharz za element, porównaj itd... No nie chce Ci się? Taa, najlepiej siąść przy komputerze i pytać. Wydaje mi się, że to pytanie jest tu nie na miejscu (czytaj - nie da się na nie odpowiedzieć).

  • #7 02 Kwi 2009 01:30
    endriuu100
    Poziom 11  

    o co ci chodzi? Taa, najlepiej siąść przy komputerze i bezproduktywnie marnować czas sobie i innym.

  • #8 02 Kwi 2009 09:45
    manta
    Moderator Samochody

    Wiesz twoje pytanie jest nieścisłe,co do ceny elementów to detaliści co do ceny robocizny to normalnie 150-200 zl element,nie wiem co rozumiesz pod pojęciem podłoga czy ma to być wymiana całej płyty czy posztukowanie tego co masz,nie wiem czy ten element jest dostępny .Sztukowanie rozlicza się z reguły w zależności czas plus materiał, no i dochodzą twoje oczekiwania tj. na nakładke czy dokładne dorabianie elementów łącznie z tłoczeniem co oczywiście wiąże się z dużo większymi kosztami niż podałem .

  • #9 02 Kwi 2009 11:42
    endriuu100
    Poziom 11  

    podlega jest mocno przezarta. mysle ze sztukowanie to bedzie za malo. progi cale do wymiany. na dokladnym dorabianiu elementow raczej mi nie zalezy.

  • #10 03 Kwi 2009 15:30
    manta
    Moderator Samochody

    Czasami to auto nie pływało? Wtedyjako dawce proponuje anglika.

  • #11 03 Kwi 2009 16:08
    mp79
    Poziom 12  

    1000 to minimum minimorum. Gdyby ktoś mi za tyle to zrobił (mówię o samej robociźnie), to bym nawet nie dyskutował. Myślę, że 2000 to też niewygórowana cena jak za wymianę progi+podłoga. Pamiętaj, że trzeba to idealnie spasować ze względu na drzwi, które mają tworzyć z progami jedną powierzchnię, a przy tym - bez problemu zamykać się i otwierać. Za 500 to raczej zapomnij, że ktoś Ci to zrobi. A do tego jeszcze części...
    No, chyba, że dorwałbyś to w jednym kawałku... Ale, mimo wszystko, za 500 złotych to zdecydowanie wątpię, żeby ktoś się podjął...

  • #12 03 Kwi 2009 19:01
    wopor
    Poziom 32  

    witam, takie cos robiłem ostatnio ale w oplu vectrze A, części wraz reparaturkami tylnych błotników to koszt 600zl, robocizna to 1500zł jeżeli doliczysz jeszcze elementy podprogami to lepiej angola pociąć i wymienic elementy całe, i tu radziłbym popatrzeć na czym blacharz pracuje (sprzęt), żeby nie zastawiał 4 sladów :), nie da się odpowiedzieć ile części i za ile robocizna nie widząc samochodu, do takiej naprawy trzeba zdemontować drzwi błotniki przednie, wywalic wsio z srodka i wtedy zobaczysz jak wygląda płyta podłogowa i wzmocnienia , tak to wróżenie troszkę, wreszcie pasowanie elementów i tak by szczelina wokół drzwi była około3-4mm i blachy tworzyły linie nadwozia, uchyby nie powinny przekraczać 0,5mm, jeżeli uzmysłowisz sobie zakres prac to 2-2,5 tys to jest koszt tego przedsiewzięcia ale ? trzeba widzieć samochód by ocenic co trzeba wymienic i nie daj się wmanewrować na zakrycie dziur nakładkami, paskudnie wyglada i jest inkubatorem korozji, pozostaje jeszcze zabezpieczenie wymienionych elementów przeciw korozyjne,.
    Za naprawy za 500zł to ja osobiście biore za wymiane błotnika + cena błotnika NOWEGO , natomiast sugestia ze na dokładnym dorobieniu koledze nie zależy to czegoś nierozumiem ?? ale pewnie nie wszystko trzeba rozumiec :), powodzenia

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo