Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf III 93r, 2.0 - problem z odpalaniem

bucefał 02 Kwi 2009 10:25 5442 17
  • #1 02 Kwi 2009 10:25
    bucefał
    Poziom 8  

    Golf III 93r, 2.0, 115kM, 2E, Digifant
    Witam
    Mam problem z odpalaniem auta:
    Bez różnicy czy silnik jest ciepły czy zimny trzeba go długo „kręcić” żeby odpalił.
    Jak się go „kręci” efekt jest taki jak by stopniowo zaskakiwał aż do odpalenia.
    Nieraz odpali od „dotknięcia” ale na 95% odpaleń wygląda jak wyżej.
    Podczas jazdy na benzynie praca silnika jest nierówna, wyczuwalne jest szarpanie.
    Na gazie wszystko jest ok. silnik pracuje równo.
    Na kompie nie pokazuje żadnych błędów wszystko jest ok.
    Wymieniłem filtr paliwa i czujnik temperatury cieczy. Układ paliwowy spr. nie ma żadnych nieszczelności.
    W czym może być problem ??
    Z góry dzięki za podpowiedzi.

    0 17
  • #2 02 Kwi 2009 11:00
    707067
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 02 Kwi 2009 13:16
    bucefał
    Poziom 8  

    Instalacja sprawdzana wszystko szczelne.
    Auto odpala na bęzynie i chodzi na niej do czsu osiągnięcia przez silnik 6Co a następnie przechodzi na gaz. Na gazie pracuje równo problem jest jak wyżej opisałem z pracą na bęzynie.

    0
  • #4 02 Kwi 2009 13:43
    707067
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 03 Kwi 2009 07:06
    bucefał
    Poziom 8  

    Wczoraj cały dzień jeździłem z„odłączoną” inst. gazową ale to nic nie zmieniło. Auto dalej bardzo ciężko pali na benzynie. Jeżeli odpalam raz za razem jest ok ale jak postoi z 5min no to znowu zaczyna się zabawa z kręceniem

    0
  • #6 03 Kwi 2009 19:33
    707067
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 09 Kwi 2009 10:15
    bucefał
    Poziom 8  

    Po świętach mechanik bedzie spr cały uklad wtryskowy dam znać o efektach

    0
  • #8 15 Kwi 2009 08:48
    bucefał
    Poziom 8  

    Witam dzisiaj rano odebrałem auto od mechanika.
    Stwierdził ze cały układ paliwowy jest ok. Jedyne co wymienił to kopułka zapłonowa.
    Nie wiem czy dobrze bo wcześniej auto oglądał elektryk i stwierdził ze pod tym względem wszystko jest sprawne.
    Rano auto odpaliło bardzo dobrze. No zobaczymy wszystko wyjdzie po paru dniach jazdy czy w tym był problem.

    0
  • #9 16 Kwi 2009 10:32
    bucefał
    Poziom 8  

    Tak jak przepuszczałem zmiana kopułki nic nie pomogła auto pali lepiej ale to nie to.
    Dzisiaj znowu zaczęło się kręcenie!! No i dalej jest szarpanie – przerywanie silnika przy obrotach 1000-2000. Na gazie tego nie ma.
    W jaki sposób najlepiej sprawdzić regulator ciśnienia o którym pisze jaworskiauto?

    0
  • #10 19 Kwi 2009 23:28
    endrius
    Poziom 11  

    A pompa paliwa jest ok ?
    sprawdź czy równo chodzi na wolnych obrotach, wyeliminujesz w ten sposób uszkodzony silniczek krokowy,
    Czy sprawdzałeś wtryskiwacze, może któryś jest nie sprawny.
    A może świecie, bądź przewody Wysokiego Napięcia, jeśli maja przeskoki do masy to będzie chodził nierówno i cholernie szarpał w czasie jazdy.

    0
  • #11 20 Kwi 2009 08:36
    boozyt
    Poziom 19  

    Jaką masz instalację gazową??

    Dodano po 24 [sekundy]:

    Moim zdaniem jest to pompa paliwa.

    0
  • #12 22 Kwi 2009 11:55
    bucefał
    Poziom 8  

    Witam
    Wczoraj wyjąłem i wyczyściłem zawór regulacji ciśnienia paliwa.
    Po tym na 10 odpaleń wszystkie wyglądały rewelacyjnie dzisiaj rano również odpalił od dotknięcia.
    Pojeżdżę kilka dni i zobaczę jak będzie wyglądało spalanie paliwa.

    0
  • #13 27 Sie 2009 15:23
    JACU626

    Poziom 26  

    I jak ci autko pali bo tematu nie skonczyłeś

    0
  • #14 28 Sie 2009 07:33
    bucefał
    Poziom 8  

    Od czasu ostatniego czyszczenia zaworu regulacji ciśnienia paliwa było wszystko ok. Odpalanie i spalanie paliwa wyglądało normalnie aż do tego poniedziałku. Zaczęło się wszystko od nowa kręcenie i makabryczne ilości spalanego paliwa, czyli zostało mi jedno wyjęcie wymienić ten zawór koszt ok 100zł.

    0
  • #15 29 Sie 2009 18:36
    JACU626

    Poziom 26  

    Pęka mębrama i paliwo idzie do kolektora ssącego tak u mnie było dziś zmieniłem zawór i jest ok passat PB

    0
  • #16 21 Lut 2010 13:17
    mis820913
    Poziom 1  

    witam mam podobny problem z odpaleniem samochodu,i chcialem sie upewnic czy wymiana regulatora ciśnienia mi pomoże poprostu swiece sa zalane.pomożcie

    0
  • #17 11 Mar 2010 18:33
    bucefał
    Poziom 8  

    Tak wymiana regulatora ciśnienia w 100% załatwiła u mnie problem

    0
  • #18 15 Cze 2010 12:11
    21mariusz03
    Poziom 2  

    Czy jak nie ma paliwa w wezyku podcisnieniowym od tego regulatora a polowa odpalen wyglada tak jak opisano wyzej i na zimnym silniku bardzo trzesie po dodaniu gazu gdzies tak w okolicy 2000tys obr to przyczyna moze byc tez ten regulator cisnienia ??
    wszystkie swiece czarne jak smola i czuc dosc mocno benzyne w spalinach...
    wszystkei czujniki i reszta sprawne

    0