Witam, mam problem z pewnym dzieciakiem z Allegro, kupiłem połsprawna mp3. Odesłałem doumentacje + mp3, szczegółowy opis niżej.
Witam, dnia 24 sty 2009 wygrałem MP3 firmy Philips GoGear 4320 za kwotę 55 zł.
Mój login to Mr_OzzY – strona aukcji http://www.allegro.pl/item537620792_537620792.html
Po tygodniu otrzymałem paczkę. Gwarancja rozpoczęła się wraz z otrzymaniem paczki do rąk własnych. Okres przyznanej gwarancji przez Pan od 31 stycznia 2009 do 30 kwietnia 2009. Używałem MP3 przez okres dwóch tygodni, byłem nie zadowolony ze sprzętu, ponieważ MP3 nie zawsze mogłem włączyć, chociaż bateria była naładowana. Po informowałem o tym zdarzeniu a Pan udzielił kilka nie przydanych wskazówek. Zaznaczyłem, jeśli mp3 dalej będzie działać nie poprawnie, domagam się naprawy lub zwrotu pieniędzy. Przez dłuższy okres nie używałem mp3 GoGear 4320, gdy chciałem odtworzyć muzykę, ogarniało mnie rozczarowanie.
Wczoraj (18 marca 2009) napisałem do Pana wiadomość, na którą nie otrzymałem wiadomości, postanowiłem u dokumentować działania mp3, pod adresem http://www.youtube.com/watch?v=GcmuWDODG8k można zobaczyć działanie mp3. Po wielokrotnych próbach, podkreślam wielokrotnych próbach udało mi się włączyć mp3.
Wraz z opakowaniem dostałem płytę CD, gdzie znalazłem program Philips SA43xx Device Manager.
Postanowiłem aktualizować odtwarzacz korzystając z instrukcji:
Program o nazwie Philips Device Manager będzie monitorował stan oprogramowania
sprzętowego odtwarzacza i powiadamiał o dostępności nowego oprogramowania
sprzętowego. W tym celu będzie potrzebne połączenie z Internetem.
Zainstaluj program Philips Device Manager z dysku CD (w zestawie) lub pobierz
najnowszą wersję ze strony www.philips.com/support.
Po zakończeniu instalacji Philips Device Manager, za każdym razem po podłączeniu
odtwarzacza do komputera, program Philips Device Manager automatycznie podłączy
Internet i sprawdzi pod kątem aktualizacji.
Rys 1. Jak widać na załączonym obrazku program wykrył błąd.
Rys 2. Po odbyciu naprawy odtwarzać zachowuje się tak samo jak na początku.
Rys 3. Wykorzystuje drugą opcję Aktualizuj
Update przebiega bez komplikacji. Włączam odtwarzać a na wyświetlaczu wyświetla się napis „Player problem connect to PC”. U Udałem się do serwisu, a tam serwisant oznajmił ze powodem „dziwnych zachować odtwarzacza może być pamięć, nastąpiło uszkodzenie flash disc i żaden Device Manager nie pomaga.
W ramach gwarancji proszę naprawić odtwarzacz. Ewentualnie wymienić na nie mniejszy niż 2GB i model starszy od Philipsa GoGear SA4320. Jednak gdy nie uda się naprawić ani znaleźć „zamiennika” zwracam się z wpłatą 55 złotych na konto bankowe.
Moje dane:
Tomasz
59-220 Legnica
INTELIGO:
Pozdrawiam
P.S. Rozegrajmy to kulturalnie, nie chcemy spotkać się w sądzie, PRAWDA?
Paczka dotarła, otrzyłałem telefon że sie zajmie tym. Po 2 dniach dostałem tego maila:
witam
zaniosłem mp3 do elektronika i on stwierdził że sprzęt jako sprzęt jest 100% sprawny i że posypało sie główne oprogramowanie.
mp3 nie jest uszkodzona tylko system się posypał prawdopodobnie podczas podłączenia do komputera mógł pan delikatnie pod kątem włożyć mp3 i to wystarczyło żeby zrobił sie spięcie i system w mp3 padł lub uszkodził sie procesorek, mógł też wedżeć się wirus lecz mówił pan że ma antywirusa wiec raczej to pierwsze.
dowiedziałem sie tego od elektronika i pisze jego słowa.
w tej sytuacji nie pozostaje mi nic innego jak odesłanie panu mp3. niech pan może gdzieś z tym pójdzie żeby wgrali cały system od nowa i sprawdzili ja.
pozdrawiam
Ktoś podpowie mi jaki zrobić nastepny krok?
Dziękuje za zainteresowanie
Witam, dnia 24 sty 2009 wygrałem MP3 firmy Philips GoGear 4320 za kwotę 55 zł.
Mój login to Mr_OzzY – strona aukcji http://www.allegro.pl/item537620792_537620792.html
Po tygodniu otrzymałem paczkę. Gwarancja rozpoczęła się wraz z otrzymaniem paczki do rąk własnych. Okres przyznanej gwarancji przez Pan od 31 stycznia 2009 do 30 kwietnia 2009. Używałem MP3 przez okres dwóch tygodni, byłem nie zadowolony ze sprzętu, ponieważ MP3 nie zawsze mogłem włączyć, chociaż bateria była naładowana. Po informowałem o tym zdarzeniu a Pan udzielił kilka nie przydanych wskazówek. Zaznaczyłem, jeśli mp3 dalej będzie działać nie poprawnie, domagam się naprawy lub zwrotu pieniędzy. Przez dłuższy okres nie używałem mp3 GoGear 4320, gdy chciałem odtworzyć muzykę, ogarniało mnie rozczarowanie.
Wczoraj (18 marca 2009) napisałem do Pana wiadomość, na którą nie otrzymałem wiadomości, postanowiłem u dokumentować działania mp3, pod adresem http://www.youtube.com/watch?v=GcmuWDODG8k można zobaczyć działanie mp3. Po wielokrotnych próbach, podkreślam wielokrotnych próbach udało mi się włączyć mp3.
Wraz z opakowaniem dostałem płytę CD, gdzie znalazłem program Philips SA43xx Device Manager.
Postanowiłem aktualizować odtwarzacz korzystając z instrukcji:
Program o nazwie Philips Device Manager będzie monitorował stan oprogramowania
sprzętowego odtwarzacza i powiadamiał o dostępności nowego oprogramowania
sprzętowego. W tym celu będzie potrzebne połączenie z Internetem.
Zainstaluj program Philips Device Manager z dysku CD (w zestawie) lub pobierz
najnowszą wersję ze strony www.philips.com/support.
Po zakończeniu instalacji Philips Device Manager, za każdym razem po podłączeniu
odtwarzacza do komputera, program Philips Device Manager automatycznie podłączy
Internet i sprawdzi pod kątem aktualizacji.

Rys 1. Jak widać na załączonym obrazku program wykrył błąd.

Rys 2. Po odbyciu naprawy odtwarzać zachowuje się tak samo jak na początku.

Rys 3. Wykorzystuje drugą opcję Aktualizuj
Update przebiega bez komplikacji. Włączam odtwarzać a na wyświetlaczu wyświetla się napis „Player problem connect to PC”. U Udałem się do serwisu, a tam serwisant oznajmił ze powodem „dziwnych zachować odtwarzacza może być pamięć, nastąpiło uszkodzenie flash disc i żaden Device Manager nie pomaga.
W ramach gwarancji proszę naprawić odtwarzacz. Ewentualnie wymienić na nie mniejszy niż 2GB i model starszy od Philipsa GoGear SA4320. Jednak gdy nie uda się naprawić ani znaleźć „zamiennika” zwracam się z wpłatą 55 złotych na konto bankowe.
Moje dane:
Tomasz
59-220 Legnica
INTELIGO:
Pozdrawiam
P.S. Rozegrajmy to kulturalnie, nie chcemy spotkać się w sądzie, PRAWDA?
Paczka dotarła, otrzyłałem telefon że sie zajmie tym. Po 2 dniach dostałem tego maila:
witam
zaniosłem mp3 do elektronika i on stwierdził że sprzęt jako sprzęt jest 100% sprawny i że posypało sie główne oprogramowanie.
mp3 nie jest uszkodzona tylko system się posypał prawdopodobnie podczas podłączenia do komputera mógł pan delikatnie pod kątem włożyć mp3 i to wystarczyło żeby zrobił sie spięcie i system w mp3 padł lub uszkodził sie procesorek, mógł też wedżeć się wirus lecz mówił pan że ma antywirusa wiec raczej to pierwsze.
dowiedziałem sie tego od elektronika i pisze jego słowa.
w tej sytuacji nie pozostaje mi nic innego jak odesłanie panu mp3. niech pan może gdzieś z tym pójdzie żeby wgrali cały system od nowa i sprawdzili ja.
pozdrawiam
Ktoś podpowie mi jaki zrobić nastepny krok?
Dziękuje za zainteresowanie