Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

skoda superb 2,5 TDI V 6 (155 kM)-nierówna praca silnika

jarek36wawa 04 Kwi 2009 19:48 3666 6
  • #1 04 Kwi 2009 19:48
    jarek36wawa
    Poziom 2  

    witam wszyskich
    od jakiegoś czasu mam problem z nierowną pracą silnika na biegu jałowym. Jak silnnik się nagrzeje jest nieco lepiej. Tak jakby na jakiś cylinder kulał. Przy wiekszych obrotach na biegu jest to nieodczuwalne (powyżej 1.500 -2000 obrotów) przy spadku obrotów poniżej tej granicy szarpie. Na zimny silniku po odpaleniu dymi na biało. Byłem w ASO i u różnych mechaników, ale to nic nie dało oni najlepiej wymieniliby cały silnik na nowy. Za radą jednego z nich wymieniłem wtrysk sterujący na nowy i sprawdziłem "stary" i był ok. Dodam, że auto było serwisowane i ma przebieg 124 tys. km. Co może być przyczyną? Proszę was o pomoc. Słyszałem juz takie wersje: wtryski leją, koło dwumasowe, świece żarowe. Z góry dziekuję za podpowiedź, co rzeczywiście jest przyczyną. Dodam, że auto było podkręcane na 163 kM.

    Dodano po 2 [minuty]:

    dodam, że skoda jest z 30.09.2003

  • #2 04 Kwi 2009 20:29
    kriskros52
    Poziom 11  

    Bardzo możliwe że ktoś kto robił Ci program do chiptuningu coś przedobrzył i to uszkodziło jakiś element układu zasilania paliwem. Polecam podpiąć samochód pod VAG-a i powinien pokazać błąd lub pojedź do VTG tam wiedzą co robią.

  • #3 04 Kwi 2009 21:01
    jarek36wawa
    Poziom 2  

    dzięki sprawdzę

    Dodano po 17 [minuty]:

    chipowany był w ASO Skody

  • #4 07 Kwi 2009 22:42
    diagnostykVAG
    Poziom 9  

    jarek36wawa napisał:
    dzięki sprawdzę

    Dodano po 17 [minuty]:

    chipowany był w ASO Skody


    Atakuj VAGA i rób logi dynamiczne 003, 008 i 011, statycznie zerówkę i 004. To, że Ci robili w ASO nie świadczy, że dobrze, bo z tego co mi wiadomo to tam hamowni nie mają, a gotową mapę nie jest sztuką wgrać.....


    Dwumas raczej wykluczam, bo biały dym ma zero wspólnego z dwumasem, chyba, że dwumas plus coś jeszcze, ale tego nie życzę.....

  • #5 08 Kwi 2009 11:43
    eco-tuning
    Poziom 1  

    Sprawdź ilość oleju w silniku.

  • #6 08 Kwi 2009 22:40
    seba24
    Poziom 19  

    to co to za chip skoro dał ci 8 km,a to co sie orjentuje totyle własnie skoda miała seryjnie.
    to co bym sprawdził to czy odma jest ok,bo jak nie to jest to mozliwe ze tam jest wina.

  • #7 22 Kwi 2009 23:08
    kurpecik
    Poziom 2  

    Witam jest kilka powodów z kturych mogą się pojawiac takie objawy ale ja bym na pana miejscu oddał pompę do sprawdzenia jeśli silnik kuleje biały dym może swiadczyc o tym ze paliwo niejest spalane odpowiednio lub wcale jesli to nie pompa to mozebyc brak kompresji na jednym z cylindrów a jesli silnik poprostu wpada w wibracje to może być to koło dwumasowe a takze uszkodzony bądz przytarty i uszkodzony kturyś wałek rozrządu. Podsumowując najlepiej usunąć chipa potem sprawdzic ustawienie rozrządu ,kompresje a następnie pompe bo ilość paliwa i jego ciśnienie jest ważne. Mam nadzieje ze pomogłem:D

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME