Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez - wymiana komputera

morswin89 04 Kwi 2009 23:46 2316 12
  • #1 04 Kwi 2009 23:46
    morswin89
    Poziom 23  

    Witam

    Zostalem zmuszony do wymiany komputera bo ulegl najprawdopodobniej uszkodzeniu (nie dzialaja 2 wtryskiwacze, stwierdzone przez diagnoste ze nie wychodza sygnaly z komputera). Czy po wymianie komputera bedzie trzeba w nim cos przeprogramowac aby immobiliser dzialal poprawnie i dalo sie odpalic silnik? Czy moze wystarczy przeprogramowac kluczyki tak wedlug opisu tutaj

    Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam

    0 12
  • #4 05 Kwi 2009 11:41
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 05 Kwi 2009 12:21
    WITEK1952
    Poziom 28  

    Witam serdecznie. Możesz sam zmienić komputer ale razem z centralką immo i stacyjką. Chyba na złomie dasz taniej jak za naprawę komputera. Przedtem jednak bym zajrzal do tego starego może rzeczywiście szybiej będzie. Pozdrawiam.

    0
  • #6 05 Kwi 2009 12:23
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 05 Kwi 2009 12:50
    morswin89
    Poziom 23  

    Na okolicznych zlomach nie bylo pasujacego komputera. Udalo mi sie znalesc odpowiednia aukcje na znanym serwisie ale mam tylko komputer, stacyjki i centralki immo nie bylo.

    0
  • #8 25 Paź 2010 01:02
    slawarek
    Poziom 16  

    Sory za odnowe ale mam podobny problem 2 i 3 wtrysk.
    Zakupiłem nowy sterownik i próbowałem go zaprogramowac i 5 razy włączyc czarnym kluczem (mam też czerwony klucz) ale mi to nie działa , zaniósł bym do elektronika (bo nie mam takiego sprzętu do lutowania)tylko pasuje żeby mu pokazac, którą pamięc ma przelutowac , no i czy to wystarczy ew. czy ma ktoś bin żeby usunąc immo z tego poldka.

    0
  • #9 25 Paź 2010 09:34
    mkpl
    Poziom 37  

    Jak nie działa któryś wtrysk to jest uszkodzony tranzystor końcowy (cena około 4zł) więc jaki jest sens przelutowywać pamięć która jest trudniejsza w przelutowaniu?

    0
  • #10 25 Paź 2010 12:36
    emeryt2
    Poziom 42  

    W Brzesku , jest specjalista ferst class , udziela się na forum , ma nick Motronic. Robi takie rzeczy porządnie i spodni przez głowe nie zdziera.

    1
  • #11 25 Paź 2010 15:43
    morswin89
    Poziom 23  

    Dokładnie jak Kolega wyżej napisał do wymiany jest tranzystor. Proponuje jeszcze poszukać przyczyny dlaczego tranzystor się spalił, u mnie zrobiło się zwarcie w przewodach przy wtryskiwaczu.

    0
  • #12 25 Paź 2010 22:04
    manim
    Poziom 19  

    mozna jeszcze i przeprogramowac motorolke mozliwosci wiele ale ciekaw jestem jaki tester dopasowuje ecu do puszki immo w polonezie ? bo niewiem jeszcze nic o takim

    0
  • #13 26 Paź 2010 11:51
    slawarek
    Poziom 16  

    Dzięki za odzew.
    Nie napisałem wam że ja mam ten sterownik z białą i czerwoną wtyczką i tam są
    scalaki na końcówce .
    Poszukuje schematu do tego multec XM, a nigdzie nie mogę go znaleźc.
    Najbardziej interesuje mnie pinologia tego komputera wtrysków żeby sprawdzic instalację od zwarc.

    Naprawiony.
    Wymiana całego kopletu + cewka zapłonowa po osiągnięciu 90 stopni Cel. strzelił trzasnął i gasł.

    0