Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

seat ibiza tdi 130 wariujące wskażniki pomocy

05 Kwi 2009 01:57 2224 4
  • Poziom 9  
    witam
    mam problem z moja ibiza samochód jest z 2003 roku,problem polega na tym iż gdy odpalam samochód zaczyna migać kontrolka plynu chlodzacego,wskazówka paliwa spada do zera i na komputerze pokazuja się kreski oraz temperatura zawnetrzna pokazuje blędne temperatury albo nic nie pokazuje,zaprowadzilem ostatnio ibize do elektryka wymielil czujnik temperatury zewnetrznej oraz silnika,wszystko bylo dobrze przez jeden dzień, w nastepnym dniu pojawił sie problem ponownie
    może ktoś pomoże ponieważ nie mam juz nerwow do tego
    pozdrawiam i licze na odpowiedz

  • Poziom 16  
    podłącz VAG'a - zobacz jakie błędy auto wypluje ...
  • Poziom 35  
    byłeś przy tym jak elektryk naprawiał Twój samochód i czy wogóle go diagnozował ?
    jeśli wymieniał czujniki tylko na podstawie objawów widocznych na zegarach to musisz niestety podjechać do takiego, który posiada odpowiedni sprzęt diagnostyczny, taki jak napisał @leo... bo metodą prób i błędów wypstrykasz portfel z kasy do zera a efekty mogą być mizerne lub żadne, podstawa to odpowiednia diagnostyka, zwłaszcza jeśli wskazane objawy nastąpiły jednocześnie, pewnie masz już autko z magistralą CAN i tu może leżeć przyczyna w prawidłowej komunikacji.
  • Poziom 9  
    dziekuje za zainteresowanie sie tematem
    elektryk u ktorego bylem ma odpowiedzi sprzet i rozne samochody,pewnie nie chceialo mu sie podpiac pod vaga i powymienial czujniki co nie przynioslo poprawy
    ps samochod był uderzony z przodu i przy termometrze zewnetrzynym ktory znajduje sie w zderzaku są zaizolonane kable,moze tam trzeba szukac przyczyny...??
  • Poziom 35  
    Miałem podobny przypadek w "pasku" 1,9 tdi (a "seat" to jest rodzina VW) i jak się okazało winę za taki stan rzeczy ponosiła wtyczka wielopinowa, która łączy się z zegarami. Jak stwierdził później elektronik - miałem urwanych chyba 21 pinów, co było powodem błędnych wskazań, przypadkowych sygnalizacji, bądź nie działania kontrolek, w tym również obrotomierza. Po naprawie mam już spokój. Taka usterka występuje często w VW. Może ta informacja komuś pomoże.