Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

opel omega 3.0 v6 stag 300

mattigmv6 05 Apr 2009 12:53 3112 11
  • #1
    mattigmv6
    Level 10  
    witam wszystkich chce zxalozyc instalacje gazową stag 300 reduktor scorpion st wtryski valtek zolte albo czerwone pytanko czy ten reduktor wystarczy do 211koni i ktore wtryski bylyby lebsze??
  • #2
    dariusz105
    Level 26  
    jesli sprawny (pierwsze mialy problemy) to pociagnie a moze lepiej dac z zapasem gt .oczywiscie jesli bedzie prawidlowo zasilony.
  • #3
    mattigmv6
    Level 10  
    wlasnie mysle o gt o o co dokladnie chodzi z tym zasilaniem?? no i czy wtryski dadzą rade??
  • #4
    bartek_j
    Level 35  
    po pierwsze rurka ze zbiornika najlepiej fi8 .
    Po drugie wielzawór w zbiorniku. Niektóre maja przewężenie. Trzeba szukać takiego o dobrym przelocie albo rozwiercać (tego nie polecam)
  • #5
    mattigmv6
    Level 10  
    a czy moze mi ktos powiedziec coś o wtryskach??
  • #6
    dett
    Level 20  
    Może bez przesadzania, przecież ten samochód nie ma 500km, rurka jak najbardziej 8 mm chociaż i 6 by podołała, wielozawór najzwyklejszy np tomasetto z wyjściem na 6mm i zastosować redukcję na 8mm i do przodu rurką 8mm, jeżeli chodzi o wtryski walteki czerwone wystarczą ale dla spokoju sumienia możesz założyć żółte.
  • #7
    mattigmv6
    Level 10  
    gosc co ma mi zakladac wlasnie mi proponuje czerwone mowi ze zolte maja wycofac
  • #8
    dariusz105
    Level 26  
    jesli wielozawor i zawor zintegrowany z filtrem maja mala przepustowosc to stosowanie miedzi 8mm poprawi ci najwyzej samopoczucie i nic wiecej.jesli chcesz krecic do odciecia pomecz gazownika i zamow elementy o przekroju wewnetrznym min.4mm.
  • #9
    mattigmv6
    Level 10  
    dobra z tego co zrozumialem rurka fi8 a wielozawor min 4 mm
  • #10
    dett
    Level 20  
    dariusz105 wrote:
    jesli wielozawor i zawor zintegrowany z filtrem maja mala przepustowosc to stosowanie miedzi 8mm poprawi ci najwyzej samopoczucie i nic wiecej.jesli chcesz krecic do odciecia pomecz gazownika i zamow elementy o przekroju wewnetrznym min.4mm.


    Nie do końca się mogę zgodzić z poprawą tylko samopoczucia, w swoim magazynie posiadam tylko standardowe z wyjściem na miedź 6 mm, w związku z tym przy samochodach o mocach powyżej 200 KM na wielozaworze montuję redukcję na 8mm, taka sama pojawia się z przodu i jak do tej pory nie stwierdziłem jakichś problemów z niedoborem gazu w samochodach nawet do 430KM

    Dla zobrazowania miedź 8mm przy montażu zaworów o zwiększonej średnicy wystarczyła do zasilenia dwóch reduktorów w samochodzie Dodge Ram SRT 10 508KM i sonda lambda nawet przy prędkości 260km/h nie schodziła na ubogą.

    Dlatego nie sądzę żeby była potrzeba montowania elementów których wydajność jest kilkakrotnie większa od potrzeb pojazdu.
    :D
  • #11
    dariusz105
    Level 26  
    uklad ma taka przepustowosc jak jego najwezszy element.miedz 6mm. ma wewnatrz 4mm.w razie watpliwosci zastosowac przekruj przewodow zasilajacych o przekroju wewnetrznym nie mniejszym jaki zastosowano w wejsciu do reduktora (srednica wewnetrzna).
  • #12
    mattigmv6
    Level 10  
    dzieki za porady zalozylem instalacje i jak narazie smiga jak na lezy