witam.
octavia diagnozowana vag-com 409.1
silnik 1.9TDI AHF 110KM
błędy:
błędy zostały usunięte po wszystkich logach.
log dynamiczny w grupie 003 oraz 011:
(log robiony na 3biegu)
log 011BS:
(przy robieniu tego loga mrugała kontrolka od świec, przestała przy wyłączeniu robienia loga i już nie mruga)
log 007 (na rozgrzanym silniku):
prosiłbym o analize.
turbina była czyszczona, wymieniona została "gruszka"(regulowana była już 3x). notlaufa samochód łapie dopiero przy 180km/h i 4000tyś. obrotów na 5biegu. spalanie zwiększyło się o 3-3,5l po ostatnim regulowaniu. samochód słabo pali z rana i troszke dymi.
z tego co wyczytałem to błąd 17965 dotyczy przeładowania turbiny... czy aby przypadkiem nie są źle podłączone jakieś przewody podciśnienowe? czy wymienić ten czujnik temperatury G62? zmieni coś to przy zapalaniu z rana?
octavia diagnozowana vag-com 409.1
silnik 1.9TDI AHF 110KM
błędy:
Code:
Sunday, 05 April 2009, 15:19:28
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 038 906 012 G
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 3334
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 35110
Additional Info: TMBBP21U72X532518 SKZ7Z0A1134386
2 Faults Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------
błędy zostały usunięte po wszystkich logach.
log dynamiczny w grupie 003 oraz 011:

(log robiony na 3biegu)
log 011BS:

(przy robieniu tego loga mrugała kontrolka od świec, przestała przy wyłączeniu robienia loga i już nie mruga)
log 007 (na rozgrzanym silniku):

prosiłbym o analize.
turbina była czyszczona, wymieniona została "gruszka"(regulowana była już 3x). notlaufa samochód łapie dopiero przy 180km/h i 4000tyś. obrotów na 5biegu. spalanie zwiększyło się o 3-3,5l po ostatnim regulowaniu. samochód słabo pali z rana i troszke dymi.
z tego co wyczytałem to błąd 17965 dotyczy przeładowania turbiny... czy aby przypadkiem nie są źle podłączone jakieś przewody podciśnienowe? czy wymienić ten czujnik temperatury G62? zmieni coś to przy zapalaniu z rana?