Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rover 400 2.0 SDi 1998r.

05 Kwi 2009 22:20 4385 4
  • Poziom 9  
    Witam, mam mały problem, opiszę to tak:
    W piątek wracałem z trasy i gdy byłem jakieś 15 km od domu to auto sie jak by "zakrztusiło" ale dalej do samego miasta nic, wjechałem to miasta i auto zaczęło szarpać ale dalej jechałem i nic potem pod blokiem znów szarpało więc pomyślałem ze wymienie filtr paliwa no i tak zrobiłem, wczoraj zmieniłem filtr paliwa i myślałem ze bedzie lepiej ale pomyliłem sie, troszke pojeździłem i zaczęło poszarpywać ale przestało i wieczorem pojeździłem po mieście i wszystko było ok ale gdy podjechałem pod blok zaczęły sie schody, ledwo zaparkowałem a gdy mu wcisnąłem pedał w podłogę to auto nie osiągało obrotów tylko dochodziło ledwo 2 tys. i malało, robiło sie tak jak bym nim gazował, ale pedał miałem w podłodze,
    Wie ktoś co może być przyczyną? Jutro wyciągne filtr powietrza i zobacze czy nie jest zasyfiony ale watpie aby on był problemem
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    prawidłowe posunięcie z Twojej strony skoro zwróciłeś uwagę na filtr paliwa przy tych objawach, skoro jednak to nie ta przyczyna to dobrze byłoby zdiagnozować nastawnik pompy wtryskowej bo może się okazać, że jest on zabrudzony. W tym przypadku lepsza diagnoza niż wymiana na ślepo kolejnych podzespołów.
  • Poziom 9  
    Dziękuje ale gdzie znajde ten nastawnik? idzie go wymienić w razie czego? Czy samemu dam rade? jak go wyczyścić? Wybaczcie za tyle pytań ale auto jest i potrzebne a w takim jakim jest stanie nie chce go katować
  • Poziom 34  
    nastawnik zamontowany jest u góry pompy wtryskowej, można go wymienić a można też przeczyścić, tu masz opisaną całą procedurę, sam musisz zmierzyć swoje siły na zamiary
    http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741&highlight=regeneracja+nastawnika

    dodam, że zanim zdecydujesz się na jego wymianę lub czyszczenie to za pomocą programu i interfejsu diagnostycznego zdiagnozuj samochód gdyż mogą być również inne przyczyny Twojego problemu.
  • Poziom 9  
    powypinałem wszystkie możliwe wtyczki i przeglądnąłem jest problem sam zniknął