Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Konserwator Urządzeń Dźwigowych
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat B5 - Regulacja świateł, schemat

06 Kwi 2009 11:53 49430 15
  • Poziom 19  
    Czy ma ktoś pomysł dlaczego światła ustawiają się w pozycji najniższej i nie reagują na przekręcanie pokrętła regulującego wysokość.
  • Konserwator Urządzeń Dźwigowych
  • Poziom 11  
    Też mam ten sam problem, sprawdziłem wszystko i regulacja działa tylko przy wymuszonym uruchomieniu. Rozebrałem układ regulacji, przeczyściłem przełącznik i nic nie pomaga.
  • Konserwator Urządzeń Dźwigowych
  • Poziom 10  
    U mnie to samo. Rozwiązaliście jakoś ten problem?
  • Poziom 11  
    Witam, rozebrałem ten układ do regulacji ( po lewej stronie kierownicy ) tam był uszkodzony rezystor od zasilania. Po wymianie wszystko działa do dziś.
  • Poziom 19  
    Rozebrałem ten układzik i okazało się ze są tam elementy smd nie znam się na ich oznaczeniach więc nie wiem czy są sprawne podaje numery na obudowie i wartości zmierzone miernikiem wszystkie elementy oprócz jednego są czarne jeśli by ktoś wiedział coś na ten temat to proszę o wsparcie
    202 - 2KΩ
    122 - 1,2KΩ
    006E - 388Ω
    2740(niebieski) - 274Ω
    2610 - 261Ω
    6200 - 618Ω
    2260 - 226Ω
    1650 - 165Ω
    Dodatkowo przesyłam zdjęcie
    VW Passat B5 - Regulacja świateł, schemat
  • Poziom 30  
    Zrób wyraźne zdjęcie, wartości rezystorów się zgadzają oprócz trzeciego.
  • Poziom 19  
    Lepszego zdjęcia nie mam ale jaka powinna być wartość tego rezystora zakładając ze to rezystor?
  • Poziom 9  
    Witam.

    W moim przypadku regulacja elektryczna działa, a światła są ustawione i tak nisko. Próbowałem ustawić ręcznie i nic. Patrzę dokładniej, a tam jakby zębatki luźne, poluzowały się albo ktoś na siłę kręcił i trochę popękały ( z moich obserwacji).
    Moje pytanie jak je podnieść i tak dla pewności którym pokrętłem - zewnętrznym (bliżej kierunkowskazów) czy wewnętrznym (bliżej środka silnika).
    Bo pewnie jedno działa lewo/prawo, a drugie góra/dół.

    Pozdrawiam
  • Poziom 19  
    Śruba bliżej kierunkowskazu regulacja pozioma, bliżej środka regulacja pionowa.
  • Poziom 9  
    Sprawdziłem. Najbardziej interesują mnie te do regulacji pionowej. I prawdopodobnie spadły z zębatki albo popękały bo sobie mogę kręcić i kręcić. Czy jest jakiś sposób, żeby podnieść światła (elektrycznie działa i jest maks. na górę) czy czeka mnie ściąganie lamp. Jeśli tak to na ilu śrubach trzyma się lampa i czy da się wyjąć bez ściągania np. przedniego zderzaka czy grila. Pytam bo nie chciałbym nic na siłę.

    Pozdr.
  • Poziom 19  
    Sory ale nie chciało mi się przepisywać
    Wymontowanie kierunkowskazu
    VW Passat B5 - Regulacja świateł, schemat
    VW Passat B5 - Regulacja świateł, schemat VW Passat B5 - Regulacja świateł, schemat VW Passat B5 - Regulacja świateł, schemat
    Wymontowanie reflektora
    VW Passat B5 - Regulacja świateł, schemat
    VW Passat B5 - Regulacja świateł, schemat VW Passat B5 - Regulacja świateł, schemat VW Passat B5 - Regulacja świateł, schemat VW Passat B5 - Regulacja świateł, schemat
    VW Passat B5 - Regulacja świateł, schemat
  • Poziom 9  
    Dzięki Krzychu za zainteresowanie, ale właśnie w weekend zdobyłem instrukcje jak ściągnąć reflektory. Z drugiej strony mój błąd, bo nie podałem, że mam B5 po lifcie więc co do lamp zespolonych z kierunkowskazem trzeba i tak ściągnąć zderzak.

    Jak na razie udało mi się poprawić wysokość bez ściągania lamp (tak prawie na stałe, działa tylko regulacja elektryczna). Przypuszczam, że najpierw wstawię lepsze żaróweczki, a jak stwierdzę, że są jeszcze za nisko zabiorę się za ściąganie lamp.
  • Poziom 19  
    A powiedzcie mi jeszcze jedno ta kontrolka która się znajduje nad tym pokrętłem to ona się świeci na czerwono bo po prostu tak ma czy oznacza awarie?
  • Poziom 10  
    Prosiłbym o schemat instalacji elektrycznej silniczków do regulacji świateł ponieważ nie mam wcale napięcia na kostkach od silniczków, z tego co już wygrzebałem to brązowy z niebieskim paskiem powinien być + plus a kolejne dwa to - minus i sygnał regulacji również ujemny, wracając do plusa to go nie ma, rozgrzebałem lewy słupek koło kierowcy i tam sprawdzałem po kolei i co, idzie za kostką jako kabel brązowy i do wiązki do której jest bardzo trudny dostęp, rozpiąłem masy na śrubie przy tym słupku bo wszystkie są brązowe no i jest zwarcie. Teraz pytanko czy sterowanie jest plusem czy minusem. Czy na pokrętle ma być plus czy minus. Bardzo proszę o schemat mail piotrekk86(malpa)gmail.com
  • Poziom 10  
    Dzięki wielkie za schemacik, jedno co się bardzo ważnego z niego dowiedziałem iż należy sprawdzać silniczki w czasie włączonych świateł mijania bo inaczej nie ma napięcia na silniczkach a ja miałem przód auta rozebrany i nawet o tym nie pomyślałem :idea: , ale problem był taki że w silniczkach musiałem luty poprawić bo nie łączyły i to wszystko. Dzięki bardzo za schemat bo bym za h... się nie kapnął czego nie ma tego napięcia. :D