Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Scorpio '96 - podlaczenie sterowania centralnym zamkiem

vinnier 06 Kwi 2009 17:30 4324 8
  • #1 06 Kwi 2009 17:30
    vinnier
    Poziom 9  

Dzien dobry Panstwu.

W koncu mam chwile czasu, zeby zajac sie tym sterowaniem do centralnego zamka w moim Fordzie Scorpio.
    Sytuacja wyglada tak; mam centralny zamek w aucie teraz chce moc nim sterowac z pilota.

Zakupilem taki zestaw;

http://cgi.ebay.co..

W paczce otrzymalem modul, antene, 2 piloty i diode na przewodzie.
    Teraz tylko nie wiem jak to wszystko podlaczyc. Zalanczam schemat z instrukcji obslugi i mam wielka prosbe by ktos byl tak mily i powiedzial mi jak to podlaczyc oraz gdzie znajde kable do ktorych mam sie wpiac. Jestem kompletnym laikiem wiec prosze o wyrozumialosc i jesli nie podalem jakichs istotnych informacji to tez prosze dac znac.

Moj centralny zamek zamyka rowniez zamek w klapie bagaznika i zastanawiam sie czy nie mozna tez podpiac otwierania klapy z tego modulu co kupilem. Wiem, ze orginalnie, fordowskiego pilota dalo sie klape otwierac.

Bardzo dziekuje wszystkim z gory za pomoc.

ps. Przepraszam Panstwa za brak polskich znakow ale pisze z Angli

ps2. acha, precyzujac, chcialbym zeby sie drzwi otwieraly i zamykaly i zeby mrygaly przy tym kierunkowskazy. i ewentualnie zeby sie klapa bagaznika otwierala jak sie da. reszta funkcji mi nie jest potrzebna.

Ford Scorpio '96 - podlaczenie sterowania centralnym zamkiem

Moderowany przez Mirek Z.:

Link do aukcji z zestawem KE60W-Plus usunąłem - p.10.11 regulaminu.

0 8
  • #3 10 Kwi 2009 00:12
    zibi581
    Poziom 21  

Witam Kolego moja rada ,jesli jestes kompletnym laikiem to jest to dla ciebie zbyt skomplikowane,sorry.

0
  • #4 10 Kwi 2009 01:21
    vinnier
    Poziom 9