Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
HelukabelHelukabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW PASSAT B6 2007-2008r. Kodowanie pompy ABS ESP

grzegorz_pl1 15 Lis 2009 11:09 61593 40
  • #31
    gvw
    Poziom 16  
    Oki, no to poradzilem sobie, ten sterownik 3C0 907 801 B okazał sie dobrym wyborem, wszystko dziala jak nalezy...
  • HelukabelHelukabel
  • #32
    Remik71
    Poziom 24  
    Witam.
    Aktualnie prowadzę walkę z takim samym paskiem. Padnięty był ster. hamulca ręcznego. Wymieniłem go na identyczny - z końcówką B. Po tym zabiegu ręczny zaczął działać, choć wymaga jeszcze nastaw podstawowych, których nie przeprowadzi się póki sterownik widzi błędy ABS-u. Z kolei ABS oczywiście zgubił kodowanie i wymaga nastaw - adaptacji kliku rzeczy.
    Zrobiłem kodowanie ABS-u na takie jak wcześniej (3C0614095S na 0016602) oraz sterownika hamulca ręcznego na 0000012.
    Po podaniu kodu 40168 w 03, robię 04 kanał 60 adaptację G85 i tu nie ma problemu. Natomiast nie są dostępne adaptacje G200 - w 063, G201 - w 066 oraz G251. Co jest tego przyczyną?


    Temat załatwiony - wg instrukcji z wiki...
  • HelukabelHelukabel
  • #33
    kaka1145
    Poziom 7  
    Witam Potrzebuje kodowanie Abs do VW Caddy 2007r 1,9TDI
    1K0 907 379 P.
    z Góry dziekuje
  • #35
    kaka1145
    Poziom 7  
    Remik71 napisał:
    0021206, 0020801 i pewnie inne


    Te kody nie pasują .
    Podał byś mi odpowiedni kod?.
  • #36
    janusz2008
    Poziom 33  
    Nie podałeś komponentu?. Zobacz 0017106.
  • #37
    l-zawadzki
    Poziom 10  
    Witam,
    podepnę się do tematu jeśli Panowie pozwolicie... mam rzeczonego Passata b6 2007 1,6 BSE z auto-hold. Klientka przyjechała na niedziałający EPB (bardziej irytowała ją migająca kontrolka-cyt." ja tego nie używam, może by to wyciąć". Nie skomentowałem. Po diagnozie padło na lewy tylny zacisk, mówię, że problem leży po stronie lewego zacisku i jego elektroniki. Klientka nie miała czasu więc pojechała, wróciła po kilku dniach z silnikiem bym jej zamontował. Klient nasz Pan... okazało się, że cały zacisk trup (silnik plus zapieczony tłoczek. Zamontowałem zacisk i hamulec nie działa... kabel zasilający sprawny, nowy zacisk sprawny. Uwalony sterownik EPB (3c0 907 801 b). W ferworze walki wymieniłem sterownik bez sczytywania informacji z niego. Efekt : hamulec elektryczny działa ale świeci się cała litania na desce. Oczywiście błąd dotyczący braku kodowania sterownika.
    Z tego co się orientuję rozkodował się również sterownik ABS.
    Teraz moje pytania:
    -W jakiej kolejności się do tego zabrać?? (najpierw kodować ABS a potem EPB??)
    Czy do zakodowania ABS wystarczy mi KOD przyporządkowany do konkretnej pompy ABS (np. pompa 3c0614095n-0015650)??
    Czy do zakodowania EPB wystarczy mi LOGIN (np. 40168) i KOD do auta z funkcją Auto-Hold (0000012)??
    Czy ma znaczenie kolejność adaptacji poszczególnych czujników znajdujących się w module EPB??
    Czy postępując zgodnie z instrukcja z linku wiki...
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_%283C%29_Brake_Electronics#Coding
    ogarnę temat czy powinienem jeszcze o czymś wiedzieć??
    Dodam, że posiadam VAS'a i zastanawiam się czy lepiej załatwić sprawę poprzez Prowadzone Funkcje czy ręcznie przez Diagnoza Własna...
    Mam też do dyspozycji Passata 2.0 BMP z 2007r i AUTO-HOLD.

    Będę robił to po raz pierwszy i chciałbym zabrać za to z pełną świadomością tego jak to działa.
    Z góry dziękuję za zainteresowanie i pomoc.
  • #38
    fuelinyourblood
    Poziom 35  
    Panowie podpinam sie pod temat.

    Swieci sie literka P i nie dziala Auto Hold. Tylko to. Normalnie postojowy dziala i nie ma z nim problemu. Jedyny blad to czujnik pedalu sprzegla.

    Sprawdzilem napiecie i jest ok. Podmienilem czujnik, niestety od caddy 4 pinowy. Ten jest 5 pinow. Czytane KTS i VCDS i nigdzie w wartosciach pozycji sprzegla nie widac. Po wyjeciu czujnika z pompy sprzegla nie pali. Zrzucalem kleme robilem adaptacje itd. kodowanie sterownika jest 56 a 11 jest nie przyjmowane. Klient twierdzi ze czujnik byl wymieniany i jest tak samo. Poratuje ktos dobrym schematem lub poradzi co robic? Mam schemat z AD ale albo ESP albo silnika. potrzebny hamulca postojowego dokladny schemat. Gdzie idzie sygnal z tego czujnika.

    Dzieki.
  • #40
    fuelinyourblood
    Poziom 35  
    dzieki jacek074

    sprawdze i dam znac
  • #41
    Hexo3
    Poziom 2  
    Rozwiązałem problem w swoim aucie z błędem 03182 - Czujnik położenia sprzęgła (G476), 008 - Niezrozumiały sygnał - MIL zapalona.

    Mój Passat to anglik, ktoś wstawił czujnik 3C0 927 810 A (przeznaczony na rynek europejski), a powinien być 3C0 927 810 B (przeznaczony na rynek UK), po zmianie czujnika na B błąd zniknął :)