Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Monitoring bez zapisywania obrazu z kamer

Świętoszek 06 Kwi 2009 20:56 2474 7
  • #1 06 Kwi 2009 20:56
    Świętoszek
    Poziom 18  

Witam. Chciałbym założyć monitoring (od razu mówię że jestem laik w tej dziedzinie) Chodzi mi o podłączenie 2-4 kamer typu dzień/noc do monitora CRT lub komputera i uzyskanie obrazu na monitorze ze wszystkich kamer na raz lub możliwość przełączania kamer. Nie chcę zapisywać filmu na dysku tylko oglądać na żywo więc rejestratory odpadają. Proszę o pomoc tzn chcę się dowiedzieć jaki osprzęt jest do tego potrzebny. Za pomoc z góry dziękuję.

0 7
  • #2 06 Kwi 2009 21:08
    bartez132
    Poziom 18  

Jesli nie chcesz zapisywać to rozejrzyj sie za multiplexerem. Po Polsku dzielnik obrazu, w twoim przypadku na 4 kamery

0
  • #3 07 Kwi 2009 00:46
    crunky
    Specjalista - CCTV i Alarmy Stacjonarne

Tylko że jeśli masz już komputer i chcesz na nim oglądać to kupić jednak prostą kartę do monitoringu, wyjdzie taniej niż dzielnik obrazu. A dodatkowo będziesz mógł rejestrować. Do tego okablowanie (np. YAP), złączki i kamerki rzecz jasna.

0
  • #4 07 Kwi 2009 09:57
    arturs69
    Poziom 12  

Kolego napisz coś więcej o założeniach użytkowych Twojego systemu CCTV. Piszesz o kamerach dzień/noc czy tzn. że dzień i noc będziesz siedział i bez rejestracji na bieżąco kontrolował obraz ? Mało prawdopodobne ale żeby coś sensownie doradzić trzeba znać więcej szczegółów.

0
  • #5 07 Kwi 2009 16:10
    Świętoszek
    Poziom 18  

Chodzi mi o obserwację wewnątrz budynku w nocy na żywo. Nie potrzebuję zapisywać obrazu bo interesuje mnie tylko co dzieje się w teraźniejszości. Obraz raczej wyświetlany na monitorze CRT z 4 kamer i myślę że dzielnik obrazu mi wystarczy.

0
  • #6 09 Kwi 2009 00:29
    donald
    Poziom 13