Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane 1.9D F8Q-622 Nie odpala.

06 Kwi 2009 22:22 4506 4
  • Poziom 15  
    Problem z W/W autem nie odpala nie świeci kontrolka od świec żarowych i od silnika brak możliwości połączenia z ecu silnika Moze ktoś ma schemat do tego auta byłbym zobowiązany za podesłanie na pw.
    Dodam jeszcze ze udało się pare razy uruchomić silnik ale to z przypadku i gdy podłaczyłem kompa jeden błąd przekaźnika głównego diagnoza Texa i brak opisu co to za przekaźnik i gdzie go szukać.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 12  
    a co było na początku? co sie dział o zanim przestał odpalać jakaś awaria remont czy coś w tym stylu?
    sprawdz bezpieczniki i wyjmij i powkładaj przekaźniki.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 15  
    Autko przed awarja bez problemów odpalało przed awarja dwa razy zgasło bez powodu.
    bezpieczniki sprawdzone a co do przekazników jutro bede wyjmował cała centralke elektryczna bo dzis jak zaczołem ruszacz przekaznikami ECU silnika ponownie nie daje zadnych oznak życia.
  • Poziom 15  
    Autko odpala książkowo. Sprawdzana masa miernikiem i było ok ale pod obciążeniem spadało napięcie na ECU. Przerwa na przewodzie masowym ECU a silnik został jeszcze jeden problem brak kontrolki od ładowania nie swieci wogule a ładowanie jest.
  • Poziom 10  
    mam ten sam silnik w megane'99 pompa Lucas, mam taki problem że silnik delikatnie szarpie, nie pracuje równo, w zakresie obrotów 1000-2000, powyżej pracuje idealnie na wolnych obrotach także pięknie i równo , odpala idealnie, co może być przyczyną?