Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Suzuki Samurai 1.3i G13BA problem z wtryskiem, monowtrysk,

07 Kwi 2009 10:26 5296 4
  • Poziom 9  
    Witam Mam problem z samuraiem z roku 1991r na jednopunktowym wtrysku. Trzeba go bardzo długo kręcić aby odpalił na ciepłym silniku; spaliny mają czarny polot, czuć w nich paliwo; spalanie ma 30litrów na setkę. ( Jak zimny silnik pali od dotknięcia kluczyka). Świece, przewody, sonda lambda, czujnik temperatury płynu chłodzącego z zieloną kostką wymienione na nowe i dalej to samo. Zapłon prawidłowo ustawiony, luzy zaworowe też; kopułka i palec jak nowe. Silnik nie bierze oleju nawet deko przy ostrych katówkach, ma bardzo dużo mocy- kompresja OK. Skończyły mi się pomysły co dalej robić.
  • Poziom 10  
    Spróbuj zamienić komputer sterujący nad nogami pilota, wepnij inny od kogoś o takim samym silniku, kody błędów sprawdzałeś?


    Alex
  • Poziom 9  
    Pokazuje błąd 14 i 31 czyli z tego co wyczytałem na necie to czujnik temperatury i czujnik ciśnienia. Czujnik temperatury płynu chłodzącego (czujnik z zieloną końcówką 2 pinowy) wymieniłem na nowy i bez zmian.
  • Poziom 26  
    Bo trzeba skasować błędy w komputrze, może to przyniesie zmiany.
  • Poziom 9  
    Przyczyną był pęknięty ORING na końcówce wtrysku. Koszt naprawy 10gr. Problem rozwiązany.