Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Wysokie obroty Golf II 1.6 benzyna i gaz. Silniczek krokowy.

Farus997 07 Apr 2009 17:18 13353 36
  • #1
    Farus997
    Level 13  
    Mam taki problem... Gdy odpale samochod na cieplym silniku to mam ponad 2 tys obrotow... prawdopodobie jest to wina silniczka krokowego ale nie ejstem pewien... Jak sie upewnic czy napewo... Czytalem w google.pl ze jak ktos ma problemy z silniczkiem to nie ma prawie obrotwo a ja mam i to za duzo... Prosze o pomoc... Golf II 1.6 beznyzna- gaz
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • #3
    Farus997
    Level 13  
    jaworskiauto wrote:
    no to masz problem, bo on nie ma krokowego


    To co w moim golfie jest odpowiedzialne za bieg jałowy?? uszczelka pod gaznikeim odpada bo była wymieniana...
  • #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    Farus997
    Level 13  
    jaworskiauto wrote:
    może zaczął byś od powiedzenia, jaki gaznik? jaki rok? co my mamy zgadywać?


    a co to ja mechanik?? nie wiem jaki gażnik... rok 1991... silnik 1.6 75Km i co w golfie jest odpowiednie za bieg jałowy?? Bi wogóle go nie ma...
  • Helpful post
    #6
    trans-serwis
    Level 39  
    Skoro ty nie mechanik to zaprowadź ten samochód do mechanika.
  • #7
    User removed account
    User removed account  
  • #8
    trans-serwis
    Level 39  
    Jeżeli symbol silnika PN to ma sterownik.
  • #9
    User removed account
    User removed account  
  • #10
    Farus997
    Level 13  
    juz wszystko sprawdzalem co wyczytalem na elektrodzie zwaizane z biegiem jalowym i wszystko wskazuje na silnik krokowy. wyjalem nawet kostke od silniczka i tak samo 2 tys obrotow...
  • #11
    User removed account
    User removed account  
  • #12
    trans-serwis
    Level 39  
    Na elektrodzie wszystko wskazuje na silnik krokowy.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Wyjąłeś nawet kostkę od silnika krokowego, to dobre.
  • #13
    Farus997
    Level 13  
    trans-serwis wrote:
    Na elektrodzie wszystko wskazuje na silnik krokowy.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Wyjąłeś nawet kostkę od silnika krokowego, to dobre.


    a co nie ma zadnej kostki??
  • #14
    trans-serwis
    Level 39  
    Jeżeli nie masz silnika krokowego to jak możesz mieć kostkę od niego?
  • #15
    Farus997
    Level 13  
    znaczy sie wyjalem wtyczke. Mój błąd. zaraz zrobie zdjęcie pewnej części i mi powiecie czy to jest silniczek krokowy...
  • #16
    User removed account
    User removed account  
  • #17
    Farus997
    Level 13  
    tak taka czarna wtyczka z kabelkami... to wlasnie odpialem...
  • #18
    trans-serwis
    Level 39  
    Ty chyba nie rozumiesz po polsku.
    TAM NIE MA SILNIKA KROKOWEGO.
  • #19
    User removed account
    User removed account  
  • #20
    Farus997
    Level 13  
    to co to jest jak nie sliniczek??
  • #22
    User removed account
    User removed account  
  • #23
    Farus997
    Level 13  
    a czy ja napisałem że ja to będę naprawiał?? nie... chce się tylko dowiedzieć co może być przyczyną że na biegu jałowym mam ponad 2 tys obrotów...
  • #24
    trans-serwis
    Level 39  
    No to przecież już wiedziałeś i nam próbowałeś wmówić, że to silnik krokowy.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Zapraszam do siebie.
  • #25
    Farus997
    Level 13  
    no to skoro nie mam silniczka krokowego to co może być przyczyną
  • #26
    User removed account
    User removed account  
  • #27
    Farus997
    Level 13  
    Już wiem co się stało z moim autem;)

    Zepsuł mi się elektromagnes czy jakoś tak w silniczku krokowym;)
  • #28
    tomekkoszalin87
    Level 15  
    silnik krokowy nie ma elektromagnesu a w tym gaźniku jest ssanie automatyczne na zasadzie bimetalu i powiem że to raczej on zakończył swój zywot.
  • #29
    Farus997
    Level 13  
    bylem z tym problemem u mechanika i tak mi powiedzial... i powiedzial mi jeszcze zebym jechal do elektromechanika.
  • #30
    Farus997
    Level 13  
    na 100% na zepsuta taka część:
    nastawnik elektroniczny przepustnicy gaźnika 2EE