Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Router NETGEAR DG834G v2 - nie można połączyć się z WiFi

colaa3 09 Kwi 2009 18:38 7409 5
  • #1 09 Kwi 2009 18:38
    colaa3
    Poziom 9  

    Witam.

    Mam ogólnie mały problemik z routerem Netgera dg834 v2 Który kupiłem jako idealny na aukcji internetowej.. Po zainstalowaniu i skonfigurowaniu ruter działa bez problemu przez kabelek jednak jak próbuję połączyć się przez wifi to widzę tylko sieć dostępną z pełnym zakresem sygnału, ale wszelkie próby nawiązania łączności kończą się fiaskiem. Próbowałem już z 2 różnych laptopów. Efekt ten sam... Router przyjechał z UK do mnie, Używałem kiedyś podobnego sprzętu i nie pamiętam tego typu kłopotów.
    Znalazłem szczegółowa instrukcje ale tylko do wersji v3. Proszę o jakieś info..Bo nie wiem czy przypadkiem sieć bezprzewodowa nie jest walnięta będę wdzięczny.. Pozdro

    0 5
  • #2 09 Kwi 2009 21:12
    kuba2102
    Poziom 20  

    Witam. Po 1 podaj Jaki masz laptop i jaki system i jaka latke systemowa. Po 2 w routerze sprawdz czy ma zabezpieczenie i jak ma to jakie. Pozdr

    0
  • #3 11 Lis 2009 23:25
    turkinz
    Poziom 11  

    Router jest na pewno sprawny. Miałem podobne problemy i usunąłem je następująco (nie wiem co u Ciebie zadziała, ale sprawdź, na pewno potem będzie ok.):

    1. Zainstaluj najnowszy firmware (dla Europy), pobierając go ze strony producenta.
    2. Po flashowaniu, zresetuj ustawienia routera za pomocą przycisku "reset" na tylnej ściance obudowy. Potem zaloguj się i skonfiguruj Neostradę, Wi-Fi "Enable Wireless Access Point", itd....
    3. Konfigurując Wi-Fi nie ustawiaj na razie haseł i szyfrowania "Secutiry options: Disable", włącz rozsyłanie SSID, wyłącz Wireles Isolation (wyłącz zwłaszcza szyfrowanie WPA2, bo starsze Win XP i sterowniki kart sieciowych tego nie wspierają, dodatkowo w menu "Firewall Rules" włącz "Open IM Ports (IM ports are open by default), bo inaczej nie będą działać poprawnie e-mail'e.)
    4. Wybierz kanał wi-fi np. 6,7,8,9. Na 11-tym nie każda karta działała.
    5. Jeśli masz zasilacz od routera (12V, 1A) impulsowy (taki lekki, bez transformatora w środku) to wymień go na transformatorowy. Na Allegro można dostać za ok. 15 zł. Impulsofe generowały jakies zakłócenia i po krótkiej pracy dane w pamięci routera ulegały uszkodzeniu. Należało restartować :(

    U nas router ten działa bezawaryjnie, non-stop.

    Pozdrawiam.

    0
  • #4 28 Lis 2009 18:55
    adam_master
    Poziom 8  

    Witam koledzy, Mam podobny problem na moim routerze. Posiadam Router DG834G V2 z fimware V3.01.32. Sprawdziłem na stronie UK i niestety nowszej wersji nie ma do UPDATU. Problem jaki się u mnie pojawia to przymulenie łącza po pracy kilku godzinnej. Czasami jest to dosłownie kilkanaście minut i trzeba router kabelkiem zresetować. To oczywiście pomaga i efekt po jakimś czasie znowu powraca. Sprawdziłem swój zasilacz i jest transformatorowy. Na wyjściu ma jakieś 16V. Po podłączeniu spada do 14V. Prosze doradźcie co może być przyczyną. Acha dodam jeszcze że mam Netie na łączach tpsa

    0
  • #5 24 Sty 2010 01:39
    szamand
    Poziom 10  

    Sie ma

    Co znaczy zamula??
    Zaloguj sie na router: 192.168.0.1 admin/hasło itp.
    Kliknij na Router Status potem na dole ekranu na Show Statistics.
    Ustaw czas odświeżania na np: 5 seconds.
    Zamknij Statistics i otwórz Connection Status.
    Okno powinno się odświeżać co 5 sekund możesz je zminimalizować.
    Korzystaj z internetu, a jak zaczyna zamulać to sprawdź to okno.
    Powinno wyglądać jakoś tak:
    Router NETGEAR DG834G v2 - nie można połączyć się z WiFi

    jak czegoś brakuje tzn. że nie masz połączenia z internetem.

    Alternatywnie możesz sprawdzić LOGS czy nie pojawia się co chwilę: LCP down

    Jeżeli tak się dzieje to prawdopodobnie twój router potrzebuje wyższego napięcia zasilania.
    Mój nie rozłącza dopiero jak dostaje około 18V.

    Daj znać co i jak?

    Pozdrawiam

    1
  • #6 12 Sty 2018 14:37
    colaa3
    Poziom 9  

    usterka rozwiązana dziękuję za pomoc

    0