Witam serdecznie.
Objawy - samochod strasznie muli,ledwo dochodzi do 120km/h a powyzej nie ma szans(na czworce ledwo przyspiesza).Silnik X12SZ sprawdzone-cisnienie,pompa paliwa,katalizator,glowica,itp wszystko ok.
Podlaczylem pod komputer-a ten wskazal na ów zawór recyrkulacji.
Na jakiej zasadzie dziala taki zawor w tym roczniku?.(zauwazylem ze w roznych rocznikach i modelach jest to inaczej rozwiazane - inne miejsce,zawor+elektrozawor,chyba ze sie myle...)
Odlaczylem od niego wiazke przewodow i samochod w ogole na to nie zareagowal.
Czy czujnik tego zaworu jest wbudowany w niego?
Czy moze da sie to wyczyscic?
Jak sie upewnic bez zakupu nowe zaworu,ze to wlasnie to ?
Czy jest taka mozliwosc ?
Dzieki za odpowiedz.
Pozdrawiam[/b]
Objawy - samochod strasznie muli,ledwo dochodzi do 120km/h a powyzej nie ma szans(na czworce ledwo przyspiesza).Silnik X12SZ sprawdzone-cisnienie,pompa paliwa,katalizator,glowica,itp wszystko ok.
Podlaczylem pod komputer-a ten wskazal na ów zawór recyrkulacji.
Na jakiej zasadzie dziala taki zawor w tym roczniku?.(zauwazylem ze w roznych rocznikach i modelach jest to inaczej rozwiazane - inne miejsce,zawor+elektrozawor,chyba ze sie myle...)
Odlaczylem od niego wiazke przewodow i samochod w ogole na to nie zareagowal.
Czy czujnik tego zaworu jest wbudowany w niego?
Czy moze da sie to wyczyscic?
Jak sie upewnic bez zakupu nowe zaworu,ze to wlasnie to ?
Czy jest taka mozliwosc ?
Dzieki za odpowiedz.
Pozdrawiam[/b]