Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
TespolTespol
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Czy w Peugeocie 405 1.6 benzyna/gaz na jest regulacja ?

10 Apr 2009 08:16 2281 12
  • Level 9  
    Witam. Jestem Świeżym kierowcą i jest to moje 1 auto. Auto się zachowuje nie typowo ponieważ na ciepłym silniku dzieją się cuda.
    Na ciepłym silniku już przełączonym na lpg jak dam gazu i puszcze i ponownie dam gazu to zanim obroty się zbiorą to silnik tak jakby chciał zgasnąć w ułamku sekundy ja myślę że to może być krokowiec bo obroty też falują ale tylko na lpg albo mam jeszcze inną opcje może to być regulacja Lpg? Auto jest na mono wtrysku. Proszę o pomoc.


    Dzięki.
    pozdrawiam Piotrek
  • TespolTespol
  • Moderator of Cars
    Na początek podjedz do jakiegoś gazownika i niech wyreguluje gaz bo od tego można zacząć.
  • TespolTespol
  • User removed account  
  • Level 9  
    zrobiłem regulacje lpg u gazowników i zaczął mi strzelać filtra powietrza już też na benzynie.
    ale pojeździłem trochę po mechanikach i i elektromechanikach to nikt z tych co odwiedziłem nie wiedział co jest przyczyną strzału. Znajomy /były taryfiarz/ poddał mi pomysł żeby sprawdzić świece i z 4 cylindra była cała w oleju i nie dawała iskry przeczyściłem ją i odpaliłem. Zachowywał się ok ale po 100 metrach znowu to samo się działo. Poczyściłem je jeszcze raz i zmniejszyłem szczelinę z 0.8 na 0.7 i jest poprawa tylko na jak długo. a powracając do zaolejonej świecy wiem już że muszę zmienić pierścionki na 4 tłoku. i teraz mnie męczy pytanie .Czy można zmienić pierścionki z jednego tłoka czy z czterech trzeba od razu.
  • User removed account  
  • User removed account  
  • Moderator of Cars
    KLUSECZKA0104 wrote:
    zrobiłem regulacje lpg u gazowników i zaczął mi strzelać filtra powietrza już też na benzynie.
    ale pojeździłem trochę po mechanikach i i elektromechanikach to nikt z tych co odwiedziłem nie wiedział co jest przyczyną strzału. Znajomy /były taryfiarz/ poddał mi pomysł żeby sprawdzić świece i z 4 cylindra była cała w oleju i nie dawała iskry przeczyściłem ją i odpaliłem. Zachowywał się ok ale po 100 metrach znowu to samo się działo. Poczyściłem je jeszcze raz i zmniejszyłem szczelinę z 0.8 na 0.7 i jest poprawa tylko na jak długo. a powracając do zaolejonej świecy wiem już że muszę zmienić pierścionki na 4 tłoku. i teraz mnie męczy pytanie .Czy można zmienić pierścionki z jednego tłoka czy z czterech trzeba od razu.


    Pierścienie zmienia się kompletami. Poza tym z tego co mi wiadomo to tłoki wychodzą do góry, bynajmniej w tych autach które znam wiec będziesz musiał ściągnąć głowice a co za tym idzie kupić nowa uszczelkę ew. zplanowac głowice, i wymienisz jeden komplet i za pół roku będzie ci zaoliwiac kolejną świecę i co znowu koszty?

    Co do strzałów tak jak koledzy radzą, kable WN i świece to podstawa.
  • Level 9  
    a czy musze robić szlif wału korbowego i cylindrów wraz ze zmienią panewek do wymiany pierścieni?
  • Moderator of Cars
    Jak mechanik będzie miał twoje tłoki z korbowodami w rękach to będzie wiedział co zrobić.
  • Level 9  
    a po czym to poznać czy poszły pierścienie czy uszczelniacze na zaworach
    ;-)
  • Level 24  
    Zrob probe olejowa: mierzysz cisnienie sprezania w danym cylindrze potem wlewasz lyzke oleju do tego cylindra i mierzysz ponownie.Jesli cisnienie wzroslo to znak ze piercionki zuzyte.Uszczelniacze jesli puszczaja to po krotkim postoju gdy silnik jest goracy gdy odpalisz to pusci dymek z rury wydechowej.
  • Moderator of Cars
    maszan wrote:
    Zrob probe olejowa: mierzysz cisnienie sprezania w danym cylindrze potem wlewasz lyzke oleju do tego cylindra i mierzysz ponownie.Jesli cisnienie wzroslo to znak ze piercionki zuzyte.Uszczelniacze jesli puszczaja to po krotkim postoju gdy silnik jest goracy gdy odpalisz to pusci dymek z rury wydechowej.


    Przy takiej próbie ciśnienie zawsze wzrośnie.
    Pytanie o ile % jeśli pierścienie na wykończeniu?