Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy w Peugeocie 405 1.6 benzyna/gaz na jest regulacja ?

KLUSECZKA0104 10 Kwi 2009 08:16 2131 12
  • #1 10 Kwi 2009 08:16
    KLUSECZKA0104
    Poziom 9  

Witam. Jestem Świeżym kierowcą i jest to moje 1 auto. Auto się zachowuje nie typowo ponieważ na ciepłym silniku dzieją się cuda.
    Na ciepłym silniku już przełączonym na lpg jak dam gazu i puszcze i ponownie dam gazu to zanim obroty się zbiorą to silnik tak jakby chciał zgasnąć w ułamku sekundy ja myślę że to może być krokowiec bo obroty też falują ale tylko na lpg albo mam jeszcze inną opcje może to być regulacja Lpg? Auto jest na mono wtrysku. Proszę o pomoc.

Dzięki.
    pozdrawiam Piotrek

0 12
  • #2 10 Kwi 2009 08:20
    domex32
    Moderator na urlopie...

Na początek podjedz do jakiegoś gazownika i niech wyreguluje gaz bo od tego można zacząć.

0
  • #3 10 Kwi 2009 09:08
    707067
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 10 Kwi 2009 18:57
    KLUSECZKA0104
    Poziom 9  

zrobiłem regulacje lpg u gazowników i zaczął mi strzelać filtra powietrza już też na benzynie.
    ale pojeździłem trochę po mechanikach i i elektromechanikach to nikt z tych co odwiedziłem nie wiedział co jest przyczyną strzału. Znajomy /były taryfiarz/ poddał mi pomysł żeby sprawdzić świece i z 4 cylindra była cała w oleju i nie dawała iskry przeczyściłem ją i odpaliłem. Zachowywał się ok ale po 100 metrach znowu to samo się działo. Poczyściłem je jeszcze raz i zmniejszyłem szczelinę z 0.8 na 0.7 i jest poprawa tylko na jak długo. a powracając do zaolejonej świecy wiem już że muszę zmienić pierścionki na 4 tłoku. i teraz mnie męczy pytanie .Czy można zmienić pierścionki z jednego tłoka czy z czterech trzeba od razu.

0
  • #5 10 Kwi 2009 19:15
    robokop
    Moderator Samochody

Wpierw to sobie wymień świece na nowe, czyścić to można było stare"Iskry" 20 lat temu.

0
  • #6 10 Kwi 2009 19:25