Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy w Peugeocie 405 1.6 benzyna/gaz na jest regulacja ?

KLUSECZKA0104 10 Kwi 2009 08:16 2131 12
  • #1 10 Kwi 2009 08:16
    KLUSECZKA0104
    Poziom 9  

    Witam. Jestem Świeżym kierowcą i jest to moje 1 auto. Auto się zachowuje nie typowo ponieważ na ciepłym silniku dzieją się cuda.
    Na ciepłym silniku już przełączonym na lpg jak dam gazu i puszcze i ponownie dam gazu to zanim obroty się zbiorą to silnik tak jakby chciał zgasnąć w ułamku sekundy ja myślę że to może być krokowiec bo obroty też falują ale tylko na lpg albo mam jeszcze inną opcje może to być regulacja Lpg? Auto jest na mono wtrysku. Proszę o pomoc.


    Dzięki.
    pozdrawiam Piotrek

    0 12
  • #2 10 Kwi 2009 08:20
    domex32
    Moderator na urlopie...

    Na początek podjedz do jakiegoś gazownika i niech wyreguluje gaz bo od tego można zacząć.

    0
  • #3 10 Kwi 2009 09:08
    707067
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 10 Kwi 2009 18:57
    KLUSECZKA0104
    Poziom 9  

    zrobiłem regulacje lpg u gazowników i zaczął mi strzelać filtra powietrza już też na benzynie.
    ale pojeździłem trochę po mechanikach i i elektromechanikach to nikt z tych co odwiedziłem nie wiedział co jest przyczyną strzału. Znajomy /były taryfiarz/ poddał mi pomysł żeby sprawdzić świece i z 4 cylindra była cała w oleju i nie dawała iskry przeczyściłem ją i odpaliłem. Zachowywał się ok ale po 100 metrach znowu to samo się działo. Poczyściłem je jeszcze raz i zmniejszyłem szczelinę z 0.8 na 0.7 i jest poprawa tylko na jak długo. a powracając do zaolejonej świecy wiem już że muszę zmienić pierścionki na 4 tłoku. i teraz mnie męczy pytanie .Czy można zmienić pierścionki z jednego tłoka czy z czterech trzeba od razu.

    0
  • #5 10 Kwi 2009 19:15
    robokop
    Moderator Samochody

    Wpierw to sobie wymień świece na nowe, czyścić to można było stare"Iskry" 20 lat temu.

    0
  • #6 10 Kwi 2009 19:25
    707067
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 10 Kwi 2009 19:55
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 10 Kwi 2009 20:37
    domex32
    Moderator na urlopie...

    KLUSECZKA0104 napisał:
    zrobiłem regulacje lpg u gazowników i zaczął mi strzelać filtra powietrza już też na benzynie.
    ale pojeździłem trochę po mechanikach i i elektromechanikach to nikt z tych co odwiedziłem nie wiedział co jest przyczyną strzału. Znajomy /były taryfiarz/ poddał mi pomysł żeby sprawdzić świece i z 4 cylindra była cała w oleju i nie dawała iskry przeczyściłem ją i odpaliłem. Zachowywał się ok ale po 100 metrach znowu to samo się działo. Poczyściłem je jeszcze raz i zmniejszyłem szczelinę z 0.8 na 0.7 i jest poprawa tylko na jak długo. a powracając do zaolejonej świecy wiem już że muszę zmienić pierścionki na 4 tłoku. i teraz mnie męczy pytanie .Czy można zmienić pierścionki z jednego tłoka czy z czterech trzeba od razu.


    Pierścienie zmienia się kompletami. Poza tym z tego co mi wiadomo to tłoki wychodzą do góry, bynajmniej w tych autach które znam wiec będziesz musiał ściągnąć głowice a co za tym idzie kupić nowa uszczelkę ew. zplanowac głowice, i wymienisz jeden komplet i za pół roku będzie ci zaoliwiac kolejną świecę i co znowu koszty?

    Co do strzałów tak jak koledzy radzą, kable WN i świece to podstawa.

    0
  • #9 10 Kwi 2009 21:02
    KLUSECZKA0104
    Poziom 9  

    a czy musze robić szlif wału korbowego i cylindrów wraz ze zmienią panewek do wymiany pierścieni?

    0
  • #10 10 Kwi 2009 21:37
    domex32
    Moderator na urlopie...

    Jak mechanik będzie miał twoje tłoki z korbowodami w rękach to będzie wiedział co zrobić.

    0
  • #11 13 Kwi 2009 08:36
    KLUSECZKA0104
    Poziom 9  

    a po czym to poznać czy poszły pierścienie czy uszczelniacze na zaworach
    ;-)

    0
  • #12 13 Kwi 2009 09:02
    maszan
    Poziom 23  

    Zrob probe olejowa: mierzysz cisnienie sprezania w danym cylindrze potem wlewasz lyzke oleju do tego cylindra i mierzysz ponownie.Jesli cisnienie wzroslo to znak ze piercionki zuzyte.Uszczelniacze jesli puszczaja to po krotkim postoju gdy silnik jest goracy gdy odpalisz to pusci dymek z rury wydechowej.

    0
  • #13 13 Kwi 2009 09:39
    domex32
    Moderator na urlopie...

    maszan napisał:
    Zrob probe olejowa: mierzysz cisnienie sprezania w danym cylindrze potem wlewasz lyzke oleju do tego cylindra i mierzysz ponownie.Jesli cisnienie wzroslo to znak ze piercionki zuzyte.Uszczelniacze jesli puszczaja to po krotkim postoju gdy silnik jest goracy gdy odpalisz to pusci dymek z rury wydechowej.


    Przy takiej próbie ciśnienie zawsze wzrośnie.
    Pytanie o ile % jeśli pierścienie na wykończeniu?

    0
  Szukaj w 5mln produktów