Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

GOLF 1.3 91r PEŁNY WTRYSK ustawienie obrotów.

kaczusia 10 Kwi 2009 16:33 3836 3
  • #1 10 Kwi 2009 16:33
    kaczusia
    Poziom 2  

    Witam mam golfa II 1.3 pełny wtrysk próbuje ustawić obroty ale nie moge dojść końca na zimnym silniku pracyje równo potem jak zaczyna łapać temperature spadają obroty przebiera i najczęściej gaśnie jak się rozgrzeje pracuje ładnie i równo.Przy ponownym zapaleniu na gorącym silniku zaczyna przebierać i tak kilka sekund potem wchodzi na obroty i pracuje równo.Jest to golf II 1.3 pełny wtrysk rocznik 91 przejechane 187000.Niewiem czy to wina składu mieszanki czy czegoś innego.[b][

    1 3
  • #2 10 Kwi 2009 17:21
    robokop
    Moderator Samochody

    kaczusia napisał:
    W.Niewiem czy to wina składu mieszanki czy czegoś innego.[b][

    To wypadało by chyba wpierw sprawdzić, zarówno czujnik położenia przepustnicy, czujnik temperatury silnika i skład mieszanki.
    Czy to aby na pewno będzie pełen wtrysk?

    0
  • #3 10 Kwi 2009 20:35
    Macosmail
    Poziom 33  

    Witam. Najpierw sprawdź typowe słabe punkty tego silnika głównie chodzi o nieszczelności dolotu szczególnie odmy. Później przereguluj obroty spełniając warunki przewidziane dla tego silnika czyli m.i.n. właściwa temp. sonda lambda odłączona, odbiorniki prądu wyłączone, prawidłowo wyregulowany zapłon (!). Śruby do regulacji mieszanki na razie nie ruszaj. Wtrysk jest typu MPI czyli wielopunktowy jednoczesny, ale wybitnie ubogi w czujniki. Określenie "pełen wtrysk" jest trochę już nie aktualne;). Pozdrawiam.

    2
  • #4 06 Lis 2017 18:23
    Golfik1990
    Poziom 1  

    Witam.
    Nie będę opisywał problemu ponieważ jest on w 100 % identyczny jak u autora tematu- widocznie te auta tak mają.
    Z mojej strony skasowałem nieszczelność ze strony odmy poprzez jej zaślepienie, czujnik niebieski kupiłem nowy w ASO, Sonda również nowa. Zrobiłem czyszczenie przepustnicy. Głowica była po kompleksowej renowacji, zapłon ustawiony.
    Nie wiem w czym problem, autor tematu nie pochwalił się czy coś udało się zrobić z autem a było to dawno.

    0