Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mitsubishi L200 2008 rok centralny zamek siłownik drzwi

Pioro33 11 Kwi 2009 20:15 3360 11
  • #1 11 Kwi 2009 20:15
    Pioro33
    Poziom 19  

    Witam
    chciałem spytać czy w L200 z 2008 roku jest możliwość by nie było siłownika CZ, we wszystkich innych są, oczywiście zamknięcie drzwi kierowcy powoduje zamknięcie i otwarcie wszystkich drzwi, znalazłem dwa przewody w wiązce z drzwi biały i biało/czerwony po ich przecięciu podając masę naprzemiennie zamykam lub otwieram wszystkie siłowniki oprócz drzwi czy jest konieczność dołożenia dodatkowego siłownika drzwi kierowcy (czy jest to jakiś mój błąd?) w drzwiach ani na konsoli nie ma żadnego przycisku od zamykania/otwierania drzwi jest tylko (jak to w Japończykach) nad rączką otwarcia drzwi taki ruchowy przełącznik i pchnięcie go w kierunku tyłu powoduje zamknięcie a w kierunku przodu otwarcie, prosze o informacje dziękuję pozdrawiam Wesołych Świąt

    0 11
  • Pomocny post
    #2 12 Kwi 2009 12:02
    dewone
    Poziom 13  

    powinien byc, nie masz pilota w kluczyku? zakladalem w takim bezpilotowke i poszlo bez problemu

    0
  • #3 12 Kwi 2009 19:14
    Pioro33
    Poziom 19  

    hmmm no właśnie to jest w zasadzie najuboższa wersja i kluczyk do tego auta jest (dosyć prymitywny) cały srebrny metalowy, cienki jak do kłódki albo furtki.... a co dopiero mówić o bezpilotówce zdaje się że jest to możliwe podział na różne wersje oszczędności itd. to kasa dla koncernu....

    0
  • Pomocny post
    #4 13 Kwi 2009 11:51
    Ireneo
    Poziom 40  

    były wersje że nie było siłownika tylko przełącznik.Poniewaz jest tam na linkach ja robiłem tak że linke odpiąłem od klamki,wygiąłem w dól i ona ma taki haczyk który wykorzystałem do podłączenia siłownika.Wkretem od srodka zablokowałem dźwigienke przy klamce do sterowania zamkiem.Można też dokupić w salonie siłownik ale to koszt ok 900zł

    1
  • #5 13 Kwi 2009 13:20
    Pioro33
    Poziom 19  

    dziękuję za informacje to dużo wyjaśnia :) tylko czy w ten sposób nie trace możliwości ręcznego zamknięcia bądź otwarcia wszystkich drzwi np. podczas jazdy samochodem? apropo siłownika idzie zamontować zwykły taki 2,5kg klasyczny czy coś innego?

    0
  • Pomocny post
    #6 13 Kwi 2009 17:14
    Ireneo
    Poziom 40  

    idzie zamontowac klasyczny,tracisz sterowanie ale od środka z klucza zadziała

    0
  • Pomocny post
    #7 14 Kwi 2009 18:01
    Ireneo
    Poziom 40  

    przypomniało mi sie że nie trzeba ciągnąć kabelków gdyż są pod są ju z w drzwiach

    0
  • #8 14 Kwi 2009 19:15
    Pioro33
    Poziom 19  

    to naprawdę świetna informacja :) dziękuję a montowałeś mastera czy slave'a ?

    0
  • Pomocny post
    #9 16 Kwi 2009 20:38
    Ireneo
    Poziom 40  

    Tylko slave-przełacznik sterujacy zostaje fabryczny,nie trzeba nic regulowac pozatym ze sterwanie jest takie ze musi zginac masa i pojawić się na drugim czyli zwykły master nie zadziała

    0
  • #10 16 Kwi 2009 21:50
    Pioro33
    Poziom 19  

    hmmm ok ale nie rozumiem tego że przełącznik (ja nie mam na desce przełącznika do sterowania CZ, tylko ten w drzwiach rygiel nad klamką) sterujący zostaje fabryczny... mógłbyś opisać jak podłączałeś wszystko dla uściślenia podam że w aucie ma zostać zamontowany tylko sterownik otwierający/zamykający centralny zamek z pilota (bez alarmu) CZ z pilota dziękuję pozdrawiam

    0
  • Pomocny post
    #11 18 Kwi 2009 10:37
    Ireneo
    Poziom 40  

    skrzynka z bezpiecznikami dwie kostki z boku z lewej.nie pamietam dobrze kolorów sterowania biały z niebieskim?i chyba biały z czerwonym paskiem ale aby działało musisz je przeciąć i sterowanie masami bądź wstawić przekaźniki tak aby jeżeli podajesz na jeden z nich masę to drugi musi w tym czase być odłączony(nie stracisz wtedy sterowania z klucza).Napewno też te kolory znajdziesz na wtyczce wychodzącej z drzwi kierowcy.Aby je namierzyć to wypnij wtyczkę gdyż tak jak wcześniej wspomniałem musi najpierw zginąc masa na jednym a potem zostać podana na drugim(na wypietej wtyczce sterujesz bez zadnych przeszkód).Kierunki znajdziesz obok tej skrzynki schodzi taka mała wiązka w dół(kilka kabelków),kolory to zielony z zółtym i zielony z bordowym

    0
  • #12 20 Kwi 2009 11:20
    Pioro33
    Poziom 19  

    ok dziękuję bardzo za pomoc jeśli chodzi o siłownik zamontowałem go inaczej linke od rygla uciąłem i precik wygiąłem w oczko które zaczepiłem na siłowniku, do zamontowania siłownika wykorzystałem blaszkę dołączaną do siłownika i trzeba tylko jeden otwór wywiercić na śrubkę a przewody są faktycznie poprowadzone duże ułatwienie (swoją drogą kiepsko ściąga się boczek ale to inny temat same spinki które zamiast wyjśc z boczkiem zostają w drzwiach i trzeba sie trochę posiłowac żeby z drzwi je wyjąć) dziękuje za pomoc pozdrawiam

    0