Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

centralka zamka centralnego Seicento FUN rocznik 2000???

27 Kwi 2004 22:59 3527 7
  • Poziom 15  
    Temat juz poruszalem w osobnym watku, lecz byl on tylko jednym z moich pytan. Zalezy mi na czasie wiec postanowilem zamiescic go jako osobny temat. panowie czy ktos wie moze gdzie znajde miejsce na wpiecie tego zoltego przekaznika fabrycznego zamka centralnego??.
    Mysle ze skoro sa przewody podciagniete zarowno na szyby jak i centralny, to dozbrojenie samochodu w te urzadzenia powinno byc proste?.
    Mam juz zakupiony fabryczny zamek centralny no i teraz musze go podlaczyc, a za zadne skarby nie moge znalesc centralki lub miejca na wpiecie tegoz zoltego przekaznika!!!!. W ASO, a raczje w magazynie czesci powiedzial mi gostek ze kazdy model ma inna skrzynke bezpiecznikow (nie cche mi sie w to wierzyc) i ze nie da sie wpiac bez zmiany skrzynki. Prosze o wskazowki jak zamontowac ten zamek bez ciagniecia instalacji dodatkowej (jest fabryczna i musi dzialac!!). Samochod jak w temacie Seicento FUN rocznik 2000. Bardzo prosze o szybka odpowiedz, mam zdjete boczki i chce jak najszybciej zamontowac ten centralny. Pozdrawiam
  • Poziom 15  
    Z prawj strony kolumny kierowniczej. Żółta kostka.
  • Poziom 15  
    wielkie dzieki zaraz ide poszukac. rozumiem ze trzeba zdjac oslone kolumny i tam gdzies powinien byc wolny przewod z miejscem na wpiecie tegoz przekaznika??. raz jeszcze dzieki!!. jak znajde i podlacze poinformuje.pozdrawiam
  • Poziom 15  
    Nie trzeba nic zdejmować. Wsadzisz głowę pod kierownicę i patrz do góry - znajdziesz.
  • Poziom 15  
    Wlozylem przekaznik, sprawdzilem takze bezpieczniki w szkrzynce byly wlozone i niestety kicha nie dziala!!. Czy jest gdzies jakis bezpiecznik badz tez jak mi powiedzial gosc na servisie czy trzeba cosik programowac??. Wydaje mi sie ze modul steruje w tym modelu tylko silnikiem, a centralny powinien byc podpiety bezposrednio (watpie by fiat integrowal centralny ze z komputerkiem sterujacym silnikiem).Pozdrawiam
  • Poziom 15  
    Sprawdź zasilanie i złącza na słupkach. To prymitywny samochód to i problemy powinny być prymitywne.
  • Poziom 15  
    zaraz zabieram sie od ppoczatku za przemierzenie instalacji. na poczatke pojdzie zasilanie w skrzynce czy dochodzi, pozniej na przekaznik (jelsi jest itd... od samego poczatku. jesli nie bede mial zasilania w skrzynce to podepne sobie z zwewnatrz i zabezpiecze dioda na wszelki wypadek (odinzoluje instalacje samochodu od centralnego).wedle schametu zasilanie biegnie od zrodelka poprzez bezpiecnzik za akumulatorem,skrzynka bezpiecznikow, przekaznik i potem nadkola lewe jak i prawe. jesli bede mial przejscie lewe i prawe nadkole jak i przekaznik to tylko wepne zasilanie i powinno chodzic.szlak mnie jednak trafia bo powinno byc ono fabrycznie, anie jakies kombinacje z podlaczaniem z zewnatrz!!!. smiechu warte jest to iz jest tan instalacja i wlozony jest bezpiecznik a zasilania brak!! jesli wiesz do czego sluza pod deska te dwie wiszace kostki obok tej zoltej bylbym wdzieczny za info.zabieram sie zaraz za pomiary, napisze wieczorem co wskoralem.pozdrawiam
  • Poziom 15  
    podpialem zasilanie na pierwszy bezpiecznik i wszystko dziala super!!.dziekuje za pomoc. pozdrawiam