Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Osprzęt kablowy
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Suzuki Swift nie odpala z rana i wieczora

14 Kwi 2009 02:51 7268 9
  • Poziom 14  
    Witam wszystkich.

    Mam dziwny problem ze swoim Suzuki Swift 98r. 1.0 poj.
    Od kilku tygodni mam problem z odpaleniem samochodu gdy jest zimny np. we wczesnych godzinach porannych (np. 7-8 rano) czy późnych wieczornych lub nocnych.

    Dokładnie co się dzieję?
    Gdy próbuje odpalić auto w w/w godzinach, rozrusznik kręci dobrze jednak auto nie odpala. Nie ma chwilowego odpalenia i zgaśnięcia czy nierównego chodzenia, czy nawet krztuszenia się, nie ma żadnych oznak życia, kręci tylko rozrusznik. O godzinie np 10 rano i późniejszych auto odpala "od strzała".

    Co zaobserwowałem?
    Iskra na świecach jest, pompa paliwa sprawna, paliwo na przewodzie zwrotnym także jest.

    Co zrobiłem?
    Wymiana wszystkich świec, kopułki razem z palcem, filtra paliwa oraz przewodu idące z kopułki do cewki, spryskane wszystkie kable, styki oraz złączki sprayem przeciwko wilgoci.

    Czemu tutaj o tym piszę?
    Moim zdaniem jest to problem z elektryką, może z jakimś czujnikiem, nie wiem i prawdę mówiąc nie ma już pomysłów:(

    Bardzo proszę o wszelkie wskazówki.

    Z góry dziękuję.

    Pozdrawiam
  • Osprzęt kablowy
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    Sprawdź czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
    Pozdrawiam.
  • Osprzęt kablowy
  • Poziom 14  
    Dziękuję za odpowiedź.
    Jak go można sprawdzić?
    I czy w ogóle można?

  • Poziom 34  
    najprościej - odpiąć i spróbować zapalić - wtedy ECU albo przechodzi w tryb awaryjny, albo myśli, że jest bardzo bardzo zimno ;)
  • Poziom 26  
    Multimetr w rękę i do pracy.
  • Poziom 14  
    Czujnik temperatury cieczy chłodzącej to ten sam czujnik który odpowiada za włączanie wentylatora?
  • Poziom 2  
    Sprawdź czy działa sprawnie wtrysk paliwa.
  • Poziom 1  
    zacznij napewno od czujnika temperatury! wczesniej mialem to samo i po wymianie przeszlo.
  • Poziom 14  
    sp7mot napisał:
    zacznij napewno od czujnika temperatury! wczesniej mialem to samo i po wymianie przeszlo.


    Który czujnik? Czujnik powietrza czy temperatury cieczy chłodzącej?
  • Poziom 16  
    witam miałem podobny problem sprawdz/ wymień przewody wysokiego napięcia dla testu zabierz je do domu i wygrzej zobacz też do aparatu zapłonowego (sprawdz palec i kopułke ) mój też ciężko palił a jak zapalił to miał tendencje do strzelania i przerywania

    Dodano po 1 [sekundy]:

    witam miałem podobny problem sprawdz/ wymień przewody wysokiego napięcia dla testu zabierz je do domu i wygrzej zobacz też do aparatu zapłonowego (sprawdz palec i kopułke ) mój też ciężko palił a jak zapalił to miał tendencje do strzelania i przerywania