Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206 naprawa tylnej belki

misza50 14 Kwi 2009 22:53 23584 13
  • #1 14 Kwi 2009 22:53
    misza50
    Poziom 15  

    Witam
    Czy macie koledzy jakiś sensowny sposób na wymianę czopów łożysk tylnej belki np 206 Peugeota...
    Jak na razie robimy to przy użyciu pręta 1,5m, "czujnika" 5kg i palnika...
    ale mam już dość...porażka, może ktoś ma lepszy petent
    pozdrawiam

    1 13
  • #2 14 Kwi 2009 23:07
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 15 Kwi 2009 07:50
    misza50
    Poziom 15  

    Dzięki kolego, masz rację, to metoda kowala...wiem...
    poczytałem o tej firmie z Piły i następną belkę odeślę chyba do nich.
    Pozdrawiam

    0
  • #4 15 Kwi 2009 18:34
    tqmeh
    Poziom 18  

    Witam,

    ja podszedłem do tematu z drugiej strony, pojechałem do niemiec i kupiłem auto na części z przebiegiem 134 tys.

    pozdr

    0
  • #5 15 Kwi 2009 22:07
    masterkm
    Poziom 11  

    jeśli chodzi o demontaz to jak najbardziej 5kg sprawdza sie doskonale, później nowe czopy w belke to juz na prasie zakładałem a cała reszta to juz tylko wyczyścic posmarować i "chlup!" wskakuje na swoje miejsce ;) (oczywiscie nie zawsze :D)

    0
  • #6 01 Wrz 2009 21:20
    peugocik
    Poziom 9  

    witam kolegę. Co do regeneracji tylnej belki to zgadzam sie ze w peugotach to jest najsłabsza strona :( dwa tygodnie temu regenerowałem swoja...i to była prawdziwa masakra...łożysko mi sie rozsypało i musiałem tulejować belke...krótko mówiąć dużoo pracy a efekt mizerny...po mimo fachowej roboty bo zawodowy tokarz mi dotaczał tulejki koło nadal piszczy :( chyba podejde do tematu jak TQMEH i sprowadze sobie z niemiec auto na części...pozdr

    1
  • #7 01 Wrz 2009 22:48
    PAWEL222227
    Poziom 16  

    Czopy w 206 to porażka bardzo ciężko wchodzą ale berlingo to wchodzi jak w masło(dobry palnik) raczej nie ma innego sposobu jak koledzy pisali (naprawiam belki jakieś 7 lat).

    1
  • #8 12 Wrz 2009 18:20
    adam84ck
    Poziom 9  

    witam koledzy
    ja od paru lat naprawiam belki i jak zarazie nie miałem żadnych reklamacji.Przerabiam belki na tuleje z brązu.Jeżeli się dba o nią i od czasu do czasu smaruje to będzie taka belka służyć lata.

    1
  • #9 12 Wrz 2009 18:33
    Ambulans
    Poziom 20  

    Ja w swoim 206 założyłem kalamitki na wahaczach i od czasu do czasu przesmaruje i jest ok.

    0
  • #10 12 Wrz 2009 20:20
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #11 13 Wrz 2009 21:04
    dj.kulka
    Poziom 10  

    Witam.
    Przepraszam że się wtrącę ale może pomożecie mi w podobnej sprawie skoro tak długo w tym siedzicie :).
    Kupiłem pół roku temu renault scenic 97r 1,6 sprzedający powiedział mi że jest on na super zawieszeniu, nie do zdarcia, a jeśli nie przeszkadza mi utwardzenie to już w ogóle super, wtedy na wygląd samochodu i jego gadkę skusiłem się i od tego momentu pojawia się problem tj. zawieszenie niskie. Przód i tył na jakiś amortyzatorach Delphi (jak czytałem to dobre) ale postanowiłem tył samochodu podnieść do góry bo rodzina mi się powiększyła,tak więc zakupów więcej, wózek, itp. :). Zakładam nowe amortyzatory - z tyłu - typówki, mówię będzie wyższy tył, a tu nic, czy ktoś pomoże jak to mogę zrobić domowym sposobem. błagam pomóżcie. Z góry dziękuję za poradę.

    Dodano po 1 [minuty]:

    aha, opon nie zdziera i na zakrętach nie ściąga.

    0
  • #12 13 Wrz 2009 21:18
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #13 14 Wrz 2009 20:20
    dj.kulka
    Poziom 10  

    ok dzięki za odpowiedz :( mimo wszystko postaram się coś wykombinować, a jak się uda to napisze, może jakiś zestaw naprawczy kupie, jeśli taki istnieje:)

    0
  • #14 10 Paź 2009 08:38
    pgoral
    Poziom 25  

    Podwyższysz wymieniając/regulując elementy sprężyste. Dotyczy to się samochodów posiadających typowe zawieszenia czyli albo na sprężynach albo na drążkach skrętnych. Sprężyny wymieniasz na wyższe lub twardsze, ew. czasami jest sens założyć gumowe elementy podwyższające. Natomiast przy drążkach skrętnych to poprostu odkręcasz drążek i zakładasz go o ząbek wyżej. Przykręcasz i już. I tak z obu stron oczywiście. Z reguły bardzo trudno jest odkręcić śrubę od drążka więc lepiej podjechać do kogoś kto się tym zajmuje i ma dobre narzędzia/sposoby.

    0