Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyj±tek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że ogl±dasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VOLKSWAGEN GOLF 3 Dziwny problem z pomp± paliwa

15 Kwi 2009 08:00 4477 17
  • Poziom 10  
    Witam. Jestem posiadaczem Volkswagena Golfa 3 w wersji Variant z silnikiem 1800 z instalacj± LPG. Pewnego dnia przekręcaj±c kluczykiem nie zdołałem zapalić auta na benzynie. Pompa nie działała. PrzekaĽnik pompy działa i wszystko jest OK na kablach, aż po kostkę do pompy w bagażniku, tzn. jest tam napięcie.
    Zajrzałem więc do pompy...i tu się zaczynaj± dziwne rzeczy dziać...za każdym razem, gdy odkręcę nakrętkę od pompy do baku (ta duża plastikowa), podniosę do góry troszkę t± plastikow± za¶lepkę z króćcem wypływu paliwa i powrotem oraz gniazdem kostki, a następnie wszystko zmontuję na nowo, wówczas pompa działa około dnia. A póĽniej problem powraca.
    Co robić?
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • Poziom 26  
    Sprawdzić styki przy pompie, i wymienić pompę jak styki będ± okey.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    Chyba jednak nie uniknę wymiany pompy...chociaż szkoda byłoby, jakby się okazało, że była sprawna.
  • Poziom 10  
    a bezpiecznika nie pali od pompy?
  • Poziom 12  
    zuzyte szczotki w pompie, jak nie dziala to kopnij w kolo
  • Poziom 18  
    Przeważnie jak koniec szczotek to i komutatora.Jeżeli instalacja ok to pompa do wymiany.Sprawdż zł±cze elektryczne przy zbiorniku(czy nie za¶niedziałe konektorki)jak i również napięcie zasilania pod obci±żeniem.
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • Pomocny post
    Poziom 12  
    To typowy objaw ostatnich dni zycia pompy.Jak juz wstawisz nowa pompe to wstaw przekaznik odcinajacy podczas pracy na LPG wtedy pompa nie pracuje i sie nie zuzywa .
  • Poziom 10  
    Biezpiecznika nie pali
  • Poziom 18  
    Jak koniec szczotek lub komutatora to nie będzie palić.
  • Poziom 10  
    A co do tych konektorków, to pozmieniałem całe okablowanie w samym zbiorniku paliwa do pompy.
    Dziwi mnie bardzo tylko to, że zawsze jak zaczynam co¶ dłubać w baku, to nagle zaczyna działać...na krótko, ale zawsze...tak jakby gdzie¶ te kable wła¶nie...
    Jutro rozbiorę pompę, o ile się da i zobaczę co tam się dzieje...
  • Poziom 18  
    Zobaczysz przetarty komutator lub{i}krótkie szczotki.My¶lę że w tym temacie wszystko zostało powiedziane.
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    kolego wymień pompę na nowa i zamontuj sobie wył±cznik pompy w momencie jak jeĽdzisz na gazie, nie ma sensu żeby cały czas pracowała. Dodatkowo uważaj żeby nie jeĽdzić z mała ilo¶ci± benzynki w zbiorniku.
  • Poziom 10  
    Zmieniłem pompę i jest OK. Przy okazji rozebrałem star±, a tam praktycznie brak komutatora. Dziwi mnie to trochę, bo szczotek trochę było jeszcze.
  • Poziom 10  
    Dzisiaj założyłem jeszcze odcięcie pompy podczas pracy na gazie.
  • Poziom 35  
    Przynajmniej raz w tygodniu jeżdz±c na gazie uruchom pompę paliwa na krótki okres czasu aby przy dłuższym postoju nie ulegała korozji.
  • Poziom 9  
    Ja również mam problem z pomp± paliwa, tyle że mam problem przy odpalaniu, gdy przekręcę kluczyk raz pompa zadziała a raz nie i muszę palić golfa na lpg, pompę paliwa wymieniałem jakie¶ pól roku temu bo problem miałem taki sam, trochę się uspokoiło a teraz znów to samo.
  • Poziom 23  
    nos_n2 napisał:
    Ja również mam problem z pomp± paliwa, tyle że mam problem przy odpalaniu, gdy przekręcę kluczyk raz pompa zadziała a raz nie i muszę palić golfa na lpg, pompę paliwa wymieniałem jakie¶ pól roku temu bo problem miałem taki sam, trochę się uspokoiło a teraz znów to samo.

    Pewnie ta nowa (zamiennik?)juz pada .Rozwiazanie to nowa pompa + odciecie przekaznikiem podpiete pod elektrozawor LPG - wylacza sie automatycznie, a zawsze odpalasz na benie wiec troche popracuje.
  • Poziom 9  
    rozumiem, tak pompa to zamiennik dałem za ni± może 50 zl, ale może być też przekaĽnik pompy paliwa ? skoro raz pompa zał±cza raz nie,.